lääketiede huijasi minua.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Lääkäri sanoi ja ohjeissa kerrottiin että lääkkeillä ei ole mitään sivuvaikutuksia.

Sitten kuin lopetin lääkkeiden syömisen minulle tuli vieroitusoireita jotka jatkuivat ainakin 2 viikkoa sen jälkeen. Oli kaikenlasi sirinää aivoissa ja sydän vaivoja sen aikaa kuin vieroitusoireet olivat päällä.

Enään en ole uusinut reseptiä, koska olen saanut niistä epämukavia oireita. Paras tapa oli vieroitusoireiden aikaan vain maata sänkyllä ja pitää silmiä kiinni.

Sitten keksi syödä Buranaa joka poisti vähäksi aikaan oireita, jotka tulivat sen jälkeen kyllä uudestan.

Uskon että nämä kaikki oireet olivat lääketehtaan ja tutkijoiden tiedossa mutta ohjeisiin oli vain painettu, toisenlainen teksti että ei ole haitavaikutuksia.

Kommentit (5)

Vierailija

Lueppas uudestaan se lapuska joka sieltä lääkkeen mukana tuli. Ja heitä lääkkeen nimi niin haetaan yhdessä ne tiedot siitä tropista.

Paketissa saattoi lukea; ei tunnettuja haittavaikutuksia, mikä ei tarkoita etteikö lääkkeellä haittavaikutuksia saattaisi ilmetä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Neiti
Lueppas uudestaan se lapuska joka sieltä lääkkeen mukana tuli. Ja heitä lääkkeen nimi niin haetaan yhdessä ne tiedot siitä tropista.

Paketissa saattoi lukea; ei tunnettuja haittavaikutuksia, mikä ei tarkoita etteikö lääkkeellä haittavaikutuksia saattaisi ilmetä.

Sellasta se o.

Vierailija

mä luulen, että sehän onpi toi tiäremiäs popsinnu nikotiinipurkkaa ja laastareita: nytkinhän onpi hyvinkin pitkälti niin, että lopetettuani 10.10.04 klo 10:10.10 (pm) tupakkien elikästä nikotiinien nautiskelun, jouduin juurikin tiäremiähen kuvailemien oireiluiden kouriin, jotka todellakin kaksi viikkoa kestettyänsä alkoivat hiljallensa hellitellä kouriaan sekä kalloni sisälmyksistä että sytämmeni kammioista, joiden luulin välillä pysähtyvän ja välillä ponppaavan kylkiluitteni välistä pihalle...ja se pirinä oli justiinsa tuollaista...kaukaista sirinää...muttei kuitenkaan pärinää...ehkä aavistus jopa huminaa...ja justiinsa noi äskirjaimet teki kuuneltuina oikeinkin kauhean pahaa...kun ne sillai viheliäisesti sihahteli...ihanniinkuin äsvolume olisi käännetty yhtäkkiä täysille ja silti harmoninen ässärö pysyi hämmästyttävänkin pienenä mittaustatarkkuuden rajoissa...

Vierailija

Ettei vain ole mielialapillereistä (SSRI/SNRI/RIMA/TCA/ym.) ollut kyse?
Vastaavanlaisia anekdootteja kun olen näistäkin kuullut...
Vielä 90-luvun lopulla erityisesti SSRI-lääkkeitä pidettiin (mielestäni katteettomasti) turvallisina ja vapaina vieroitusoiresta. Nyttemmin asiasta lienee kuitenkin negatiivisiakin tutkimustuloksia.

Vierailija

Jos lääkkeillä ilmenee sietämättömiä sivuvaikutuksia, niistä kerrotaan hoidon määränneelle lääkärille ja hänen kanssaan keskustellaan asiasta.

Uusimmat

Suosituimmat