Miksi ihmiset haukkuvat kansanedustajia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mitkä syyt tähän on että ihmiset haukkuvat eduskuntaa ja kansanedustajia.

Monesti kuulee sellaista että kansanedustajat eivät tee mitään ainoastaan istusvat.

Mutta oikeasti kyllä tekevät sen työn mitä, annetaan.

Miksi esimerkiski Hannu Karpo ei tee erikoisohjelmaa siittä mitä kansanedustajat oikesti tekevät työkseen.

Siinähän ohjelmassa kaikenlaiset päättäjät ovat aina syylisiä kakkiin asioihin.

Kommentit (6)

Vierailija

Kansanedustajat ovat otos kansasta. Heissä kansa, kaikki tavalliset ihmiset, näkevät tuntemansa, joita haluvat haukkua. Vaan haukkuminen lähipiirissä voi johtaa selkkauksiin. Kun haukkuu kansanedustajaa, joka on kaukana, ei joudu puheistaan vastuuseen, ainakaan oikeudessa.

Sikälikin kansanedustajat ovat ihan tavallisia, että hyvin nopeasti, vaikka usea itse on haukkunut aiempia edustajia, vaalitaistelussa ja muulloinkin, että hyvin nopeasti omaksuvat talon tavat, työrutiinin ja vastuullisiin asioihin liittyvän oman vastuunsa. Niinhän muutenkin tapahtuu mentäessä vakinaiseen työhön.

Jotku eduskunnassa tähtäävät korkeammalle, ja myös pääsevät.
Jos on joku noussut vaika presidentiksi, sen haukkuminen ei olekaan varsin vapaata. Jos entiseen aikaan vaikka erehtyi, tai paatuneisuuttaan
haukkumaan Kekkosta, siitä pysähtyi kyllä uraputki pohjoisten ja itäisten kuntien maisemissa.

Olisit voinut myös järjestää äänestyksen luultavimmista haukkumisen aiheista. Se mahdollisuus saa jotkut aukaisemaan myös suunsa.

Vierailija

Minun puolestani he saisivat palata vanhaan tapaan eli tehdä ei mitään ja kerätä pulskat tilit. Ei tulisi ainakaan autoihin rajoittimia tai tekijäinoikeuspaskaa.

Vierailija

Mikään ihme, että niitä haukutaan. Itse olisin valmis väittämään jokaikistä huumehörhöksi tuon uuden tekijänoikeuslain jälkeen.

Vierailija
teini
Minun puolestani he saisivat palata vanhaan tapaan eli tehdä ei mitään ja kerätä pulskat tilit. Ei tulisi ainakaan autoihin rajoittimia tai tekijäinoikeuspaskaa.
No eihän ne nyt mitään muuta tehneetkään kun hyväksyivät Teoston valmisteleman lakiesityksen sellaisenaan...

Uusimmat

Suosituimmat