Kansalaisaddressi ArKosin puolesta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olin palstan alkumetreillä epävarma, siitä onko nimimerkki "ArKos itse" vanhan palstan nimimerkki "Arkos". Nyt olen asiastani varma, olen ollut jo jonkin aikaa, mutta väärässäolemisen myöntäminen on ainakin minulle vaikeata.

Anteeksipyyntöni ArKokselle.

Samalla haluan, että ylläpito tekee jotain sille vääryydelle, että ArKoksen alkuperäinen nimimerkki "ArKos" palautettaisiin sen oikealle omistajalle. Joku kelvoton nettihäirikkö varasti sen palstan alkumetreillä eikä ole sitä koskaan oikeastaan käyttänyt.

Allekirjoituksia addressiin toivon (Arla mukaan ). Kaikki mukaan! Lähetämme sitten ylläpidolle ison pinon allekirjoituksia.

Sivut

Kommentit (19)

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Allekirjoitan.

Jos siis ArKos itse haluaisi tulla tunnetuksi ArKosina.

ArKos- nimimerkkihän ei ole palstalla juuri kirjoitellut...

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija

Mummo on mukana.

ihan uteliaisuudesta: mikä sai Phony sinut vakuuttumaan aitoudesta? Ensin alkuunhan olit enemmän kuin skeptinen.

Mummo

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Totta helkutissa mieki olen sitä mieltä , että varastettu (olkhon se nimimerkki tai jotaki muuta) palautethan oikealle omistajalle.
Miepä kysynki Phonyltä miten olet vakuuttunut , että ArKos itse on se vanha kunnon ArKos ? Ainaki kirjotustyyli muuttui kyseisellä nimimerkillä.
Myöski aihhet saathin syvyyttä, ja parempaa näkemystä.
Monestaki asiasta heräs eppäilyt ,että kyshessä oli eri henkilö.
Mutta jos ArKos onki ollu ArKos koko ajan , täytyy lähettää kysheiselle Herralle , näyrä antheksipyyntö.
Mutta luultavasti ArKos ymmärtää ,että olemma vain imisiä.
Tuulella käyviä hölmöjä.

Vierailija
Phony
Olin palstan alkumetreillä epävarma, siitä onko nimimerkki "ArKos itse" vanhan palstan nimimerkki "Arkos". Nyt olen asiastani varma, olen ollut jo jonkin aikaa, mutta väärässäolemisen myöntäminen on ainakin minulle vaikeata.

Vaikka ArKos itse on saanut paljon ArKosin piirteitä, olen edelleenkin sitä mieltä, että feikki on. (Toisaalta, jos täältä pois oleminen on saanut ArKosissa Aslakin kuvailemat muutokset aikaan, ArKosin kannattaisi laittaa näppäimistö naulaan, ja meidän muiden lakata yllyttäminen.)

Samalla haluan, että ylläpito tekee jotain sille vääryydelle, että ArKoksen alkuperäinen nimimerkki "ArKos" palautettaisiin sen oikealle omistajalle. Joku kelvoton nettihäirikkö varasti sen palstan alkumetreillä eikä ole sitä koskaan oikeastaan käyttänyt.

Allekirjoituksia addressiin toivon (Arla mukaan ). Kaikki mukaan! Lähetämme sitten ylläpidolle ison pinon allekirjoituksia.

Koska hyvä feikki-ArKos on parempi kuin ei ArKosta ollenkaan, voin laittaa nimimerkkini allekirjoituksen muiden perään (kts. alla).

X

Paul M
Seuraa 
Viestejä8558
Liittynyt16.3.2005

Aaaivan. ArKos ArKoksen paikalle heti.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Heksukin kannattaa ehdotusta. Arska arskan paikalle, sano.

Millä perusteella on ylipäänsä perusteltavissa, että nimim. "Arkos itse" ei olisi alkuperäinen Arska? Ketä kiinnostaa kirjoitella toisen nimimerkillä? Johan Arskan nimimerkin varastaja osoitti, että vitsi vanheni hyvinkin nopeasti, eikä nimimerkistä ole kuulunut mitään.

Vierailija

Vaikka kyseessä olevan henkilön puheet ovatkin välillä vähän huuhaata ja tylsää luennointia, kyllä varastettu pitäisi antaa oikealle omistajalleen.

Nm. tupakka allekirjoittaa.

Ps. Jos tämä keskustelu menee suoraan muuttamattomana ylläpidolle, niin huomauttaisin heitä eräästä asiasta(ja vaikka ei menisikään niin tämä lisättäköön mukaan postiin). Siis myös sellaiset henkilöt, jotka ovat kirjoittaneet joko nolla(0) tai hyvin vähän viestejä, kuten viisi(5) pitäisi myös potkia foorumilta, jos he eivät ole kirjoittaneet sitten uuden foorumin alun tai sen läheisiltä päivämääristä saakka mitään.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8558
Liittynyt16.3.2005
tupakka
Vaikka kyseessä olevan henkilön puheet ovatkin välillä vähän huuhaata ja tylsää luennointia

No enpä sanoisi noin. Juttujen kyseenalaistaminen tavalla tai toisella on aina paikallaan. ArKos on aivan selvästi osa palstan tukirakennelmaa.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

Joha tyhmempiki tajuaa että Arkos Ite on feikki mutta mä oon se aito vaikka alkuperäinen nimmarini Jukteri onkin tääl pännätty.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat