Foorumi kirjoittelu on vaarallista.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

heh, en oo välittäny tekijänoikeuksita ja muista säädöksitä. Niin minua on uhkattu rikossyytteellä. Mutta onneksi kuitenkin poistin sen mistä eräät ottivat pulttia.

Silti niitten asia sai paljon julkisuutta, kun olen jauhanut siittä jo varmaan useamman kuukauden.

kannattaa muistaa kaikki tekijäoikeus jutut ja muut säädökset että ei saa sakkoja.

ja jos ei oo varaa maksaa sakkoja joutuu vankilaan.

Mun avatarkin lähti sen takia kuin ei ollu oikeuksia kuvaan.

Kommentit (14)

Vierailija

No eihän tämä ole sinun sivusto, etkä sinä juttuja hostaa, joten käsittääkseni ongelma on tiede.fi-sivuston(siis sanoma magazinesin) joka voikin sitten sinut bannia omaksi hyväkseen.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
tupakka
No eihän tämä ole sinun sivusto, etkä sinä juttuja hostaa, joten käsittääkseni ongelma on tiede.fi-sivuston(siis sanoma magazinesin) joka voikin sitten sinut bannia omaksi hyväkseen.

Ei ole mutta kirjoittelin kopioin tänne sivustolle sellaista, mitä ei olisi saanut.

Myös linkki oli minun kotisivulta jossa oli samaa asiaa.

Messmaker
Seuraa 
Viestejä438
Liittynyt19.5.2005
tiäremiäs

en ymmärrä tuota avatar juttua ollenkaan... mikä taho sen pyysi poistamaan (Putinin kuvan)??

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Messmaker
tiäremiäs

en ymmärrä tuota avatar juttua ollenkaan... mikä taho sen pyysi poistamaan (Putinin kuvan)??

Ei siittä kuvastaa oo mitään tullu, vaan minun kirjoitelusta. Julkaisin täällä sellaisia tekstejä jota ei olisi saanut julkaista.

Avataren kuvan pyysi poistamaan se kenellä oli siihen tekijän oikeudet.

Vierailija
tiäremiäs
heh, Mun avatarkin lähti sen takia kuin ei ollu oikeuksia kuvaan.

Kyllähän normaalijärjen pitäisi jo sanoa, ettei tunnetun henkilön kasvokuvaa saa omia ja ikäänkuin kirjoitella hänen nimissään. Minä olen julkisuuden henkilö ja vetäisin kyllä herneet nenään, jos joku ottaisi minun kuvani omaksi avattarekseen.

Vierailija

<--Tuo tyyppi tuossa vasemmalla on Bill Hicks, karuin ja räävittömin, mutta silti humaanein ja yhteiskuntakriittisin standupkoomikko jonka tuotantoon olen tutustunut. Heppu kuoli 1994 ja on jotenkin vaikea kuvitella, että hänelaisensa ihminen irvistelisi pilvenreunalla, jos levitän hänen sanomaansa. Elävät julkkikset ovat sitten eri asia.
http://www.billhicks.com

Uusimmat

Suosituimmat