4D:Kaksoisveli sisälläni

Seuraa 
Viestejä438
Liittynyt19.5.2005
7-vuotiaan kazahstanilaisen Alamjan-pojan todettiin olevan raskaana - omalle kaksosveljelleen. Tämä eriskummallinen asia selvisi lääkäreille, jotka tunnistivat raajoja, kynsiä, osan päästä hiuksineen ja hampaineen sekä sukuelimet. "Kaksonen" elätti itsensä imemällä loismaisesti ravintoa Alamjanista, mikä olisi lopulta ollut Alamjanille erittäin kohtalokasta. Tuotanto Mentorn. Dokumentti. Kesto 48'

Eli tuollaisella aiheella tulee tänään Neloselta dokkari klo.22.05. Aika karua sanoisin...

Kommentit (9)

Vierailija
Messmaker
7-vuotiaan kazahstanilaisen Alamjan-pojan todettiin olevan raskaana - omalle kaksosveljelleen. Tämä eriskummallinen asia selvisi lääkäreille, jotka tunnistivat raajoja, kynsiä, osan päästä hiuksineen ja hampaineen sekä sukuelimet. "Kaksonen" elätti itsensä imemällä loismaisesti ravintoa Alamjanista, mikä olisi lopulta ollut Alamjanille erittäin kohtalokasta. Tuotanto Mentorn. Dokumentti. Kesto 48'

Eli tuollaisella aiheella tulee tänään Neloselta dokkari klo.22.05. Aika karua sanoisin...

Mielenkiintoista, täytyy katsoa.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Mulla on varmaan kaksoisveli sisälläni. Ei siitä oikeastaan haittaa ole, mutta se tykkää dokata kovasti. Vähän väliä pitää kaataa bisseä sisuksiin, että broidi pääsee känniin. Sen jälkeen se huutelee törkeyksiä minun suullani...

Aika velikulta!

Same shit, different day...

mskomu
Seuraa 
Viestejä672
Liittynyt10.10.2005

Mitä olen 4D:n dokumentteja katsellut, niin suurin osa niistä on laadultaan surkeita. En halua kenekään nautintoa pilata, mutta verratkaapa vaikka prismaan (joka on sekin ollut pitkään alamäessä). Sensaatiohakuista uhkakuvien maalailua ja muutakin ihmisten pelottelua. Tämä ei tarkoita, että mielestäni 4D:n kaikki dokumentit olisivat huonoja ja voihan olla, että olen sattumalta nähnyt juuri ne kaikkein huonoimmat, mutta mitä mieltä muut ovat asiasta?

Kaiken huipentuma oli 4D, jossa oli Oliver niminen apina, joka oli poikkeuksellisen ihmismäinen ja dokumentissa haastateltiin jotain kylähullua, joka esitteli salaliittoteoriaansa.

Vierailija

Aika Nikke-T, mutta ei tuo ole kovin ihminen vaan melonin kokoinen ölliäinen jolla jotain raajoja ja hiuksia. Ei aivoja.

Fetus in feto, sillä voi hakea. Ei se nyt kummallista ole, onhan niitä siamilaisia kaksosiakin.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

Kiinnostava aihe mutta pilattiin tekemällä siitä kuin Salaiset Kansiot TV-sarjan jakso.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

mskomu
Seuraa 
Viestejä672
Liittynyt10.10.2005
Pokasaha
Kiinnostava aihe mutta pilattiin tekemällä siitä kuin Salaiset Kansiot TV-sarjan jakso.

Nimenomaan tuota tarkoitin edellisessä viestissäni.

Vierailija
mskomu
Mitä olen 4D:n dokumentteja katsellut, niin suurin osa niistä on laadultaan surkeita. En halua kenekään nautintoa pilata, mutta verratkaapa vaikka prismaan (joka on sekin ollut pitkään alamäessä). Sensaatiohakuista uhkakuvien maalailua ja muutakin ihmisten pelottelua. Tämä ei tarkoita, että mielestäni 4D:n kaikki dokumentit olisivat huonoja ja voihan olla, että olen sattumalta nähnyt juuri ne kaikkein huonoimmat, mutta mitä mieltä muut ovat asiasta?

Kaiken huipentuma oli 4D, jossa oli Oliver niminen apina, joka oli poikkeuksellisen ihmismäinen ja dokumentissa haastateltiin jotain kylähullua, joka esitteli salaliittoteoriaansa.

Muutaman 4-D dokumentin katsoneena voisin sanoa, että melkoisen sensaatiohakuisia dokkareitahan ne ovat. Minkä ihmeen takia niiden on pakko esittä jonkunlaista freak-show:ta? Aiheet tuovat lähes jokakerta esille jotain epämuodostumia tai perversioita. Elättelin jotain toivoa mtv3.doc:n suhteen, mutta eipä taso mitenkään älyttömästi parantunut.

Luulisi nykyisen kaltaisessa tietoyhteiskunnassa olevan enmmän kysyntää luonnontieteellisillekkin dokumenteille. Ykköseltä tulee pari hyvää dokumenttisarjaa eikä niidenkään sisältö aina jaksa kiinnosta. Katson dokumenttien ja uutisten ohella paria viihdesarjaa mainoskanavilta ja tästä lystistä sitten pitää maksaa n. 200€ vuosi. Olisin enemmän, kuin halukas sirtymään järjestelmään, missä maksetaan tilatuista ohjelmista. Murrrr....

Vierailija

Nelosen 4D- ja MTV3:n mtv3.doc-"dokumentit" on aivan vihoviimeistä paskaa...

Miten ne tehdään? No: Ensin keksitään joku oikeen dramaattinen aihe (homot, homokannibaalit, naisparittajakuningatar, joku epämääräinen möykky ihmisen sisällä). Sitten siitä "jännästä" jutusta näytetään semmosia dramaattisia sekunnin kuvaväläyksiä, ja johdatellaan kokoajan "juonta" eteenpäin, kunnes päästään varsinaisen aiheen luo, jossa ei sitten olekaan mitään niiin ihmeellistä mitä ohjelman alku antoi ymmärtää. Ja paljon päivittelyä, "Yhyy, ei tämmöistä voi olla"/"Hänhän oli niin mukava nuori mies!".

Katson yleensä tuon dokumentin irvikuvan, vaikka tiedän miten huono se on. Niin jännät aiheet; olen uhri :/

4D on dokumentille se, mitä Seiska on sanomalehdelle.

Vierailija
Ihmes
Nelosen 4D- ja MTV3:n mtv3.doc-"dokumentit" on aivan vihoviimeistä paskaa...

Miten ne tehdään? No: Ensin keksitään joku oikeen dramaattinen aihe (homot, homokannibaalit, naisparittajakuningatar, joku epämääräinen möykky ihmisen sisällä).

Aivan. Juonta viedään teenpäin, kuin jotain tavallista TV-sarjaa. Parempi nimitys kyseisille "dokkareille" olisikin: viihteellinen dokumentti.

Katson yleensä tuon dokumentin irvikuvan, vaikka tiedän miten huono se on. Niin jännät aiheet; olen uhri :/

4D on dokumentille se, mitä Seiska on sanomalehdelle.

Hyvin sanottu. Itse en näitä 4-D dokkareita ole loppuun asti katsellut pitkään aikaan (eipä edes muistu mieleen koska viimeksi). MTV3.doc on sen verran uusi, että pitää ehkä antaa vielä mahdollisuus... not

Uusimmat

Suosituimmat