Mitä kirjaa luet nytten?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, mitä? Mää luen Tämmöstä Björn Borgin kirjaa nimeltä: TOSIASIOITA UFO-ILMIÖISTÄ.

Tää on hyvä kirja. Aika vakuuttavia kokemuksia ufoista on. Oon vasta 100 sivulla menossa..371 jälellä. Nyt oon sata varma että ufoja on. Oon kyl aikasemminkin uskonut mutta nytten uskon vielä enemmän. Itseasiassa en usko, vaan TIEDÄN että niitä on olemassa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (1069)

Reiska
Seuraa 
Viestejä4854
Liittynyt6.5.2007

Luen kaikenlaista, proosaa, historia ja kevyempää tieteellistä juttua. Meinasin, että kohta kun kiireet helpottaa, nii voisin kokeila jos ymmärtäisin ajan lyhyestä historiasta jotain..

Per se

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Itse luen kanssa tiede/tieto kirjoja eniten. Joskus tulee luettua psykologiaakin, mutta nytten en löydä niitä kirjoja mitä etin ollenkaa kirjastosta. Ei kukaan ny niitä viitsi ostaakkaan.
Filosofiaa joskus luin kanssa, mutta nytten olen jo ajat sit kyllästynyt siihen pelleilyyn. Filosofia on niin turhaa kuin olla ja voi, ei ole edes hauskaa. Luen mää joskus horoskooppi ja sun muita hömppäkirjallisuutta, mikä on kivaa ajan vietettä.

Oon myöskin kirjastossa lukenu gynekologi kirjoja. Nyt tiedän miksi naiset tykkää peppuseksistä. Ne on siihen tottunu kun lääkärillä niitten pyllyyn laitetaan sormi että näkee missä kohtu on.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18364
Liittynyt16.3.2005

Hittå, mitä sä taas sekoilet!
Ei mulla ainakaan oo perseen kautta ikinä kokeiltu kohdun paikkaa.

Ja sitten vielä jupiset jotain 24 vaimikäseoli palstaa vastaan - jestas

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
DedMoroz
Hittå, mitä sä taas sekoilet!
Ei mulla ainakaan oo perseen kautta ikinä kokeiltu kohdun paikkaa.

Ja sitten vielä jupiset jotain 24 vaimikäseoli palstaa vastaan - jestas

Mitäs minä muka sekoilen? Kyllä sellainen tarkastus vaan on että missä sormi menee pyllyyn ja emättimeen. Siinä gynekologi kirjassa oli piirretty kuvakin siitä jutusta. En muista enää tekstiä niin tarkasti kun on niin pitkä aika kun luin, mutta taisi olla raskaudenaikana tehtävä testi. Ilmeisesti et ole ollut raskaana? Jos et usko, niin seuraavan kerran kun käyt kirjastossa niin vilkaseppas gynekologi kirjoja samannimisestä hyllyköstä. Taisi olla myöskin niin että se tehtiin jossakin erikoistilanteissa jos on jotain erikoista raskaudessa, kuten vaikkapa kaksosten synty tai useamman..en oo varma, ku en oikein muista enää.

Vierailija

Hiisi vie, näin juuri unta että luin Myrkky-lehdestä jotain juttua, mutta harmi kun en muista enää yhtään mitään miten se stoori meni...

Suomi24:ssäköhän se oli muinoin sellainen juttu että joku oli käynyt gynekologilla, oli työnnetty sormi peräsuoleen ja ulosteet roiskuivat suihkuna gynekologin takille. Tätä aihetta sitten hartaasti päiviteltiin ja yleisin näkemys taisi olla että siitäs sai dorka tohtori, mitäs tunkee sormea perseeseen. Oj då...

Mutta asiaan. Merkkasin tuonne että tietokirjoja, hömppäkirjoja ja hihhulikirjoja. Jälkimmäiseen kategoriaan kun voi änkeä niin paljon kaikenlaista, joskaan en tietenkään mitään Jeesus tulee ja Jeesus tappaa -kirjoja lue kun en ole ristitty. Miksei historiaosastonkin olisi voinut merkata, mutta yleensä ne tuppaavat jäämään minulta pahasti kesken sellaiset kirjat joissa joristaan jostain tuiki tylsästä tavanomaisesta ja todistetusta historiasta. Kontroversiaalit teoriat menneisyyden suhteen kiinnostavat enemmän.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Kyllä sellainen tarkastus vaan on että missä sormi menee pyllyyn ja emättimeen. Siinä gynekologi kirjassa oli piirretty kuvakin siitä jutusta. En muista enää tekstiä niin tarkasti kun on niin pitkä aika kun luin, mutta taisi olla raskaudenaikana tehtävä testi.

Suosittelen palaamista gynekologisen opuksesi pariin.

Luen parhaillaan Norman Mailerin kirjaa Adolfin linna. Kirjassa entinen SS-mies, os. paholainen, muistelee Hitlerin lapsuutta. Kirja ei ole kovin kaksinen, mutta suosittelen sitä nallepuhille, koska häntä nuo pylly- ja kakkajutut jaksavat kiinnostaa. Sitä aihepiiriä ko. kirjassa riittää.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

el6
Seuraa 
Viestejä1455
Liittynyt12.2.2007

Norman Mailer on kyllä huippuhyvä. Vituttaa vaan kun ei oo aikaa lukea kun tylsiä kasvioppikirjoja(tentti ja näyttökoe lähellä) ja saatanan myrkytysoppaita. Sääntö, §, Laki. ohje, ohjeistus plaaplaa pla..Tylsää. Vanha miäs tammösten kanssa resuaa, stna.

.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
el6
Norman Mailer on kyllä huippuhyvä.

Tykkäsin kirjoista Alastomat ja kuolleet, ja Kovat kundit eivät tanssi. En jaksanut lukea Porton haamua, vaikka tavallaan se oli ihan kiehtova (joskus vielä yritän uudelleen!). Amerikkalainen unelma oli ihan ok. Adolfin linnan selvittäminen on ollut aika tuskaista, liekö Mailerilla jo ikä painanut... Muihin Mailerin kirjoihin en ole kajonnut. Onko jotain erityistä, mitä suosittelet? Pojan evankeliumin olen joskus ajatellut lainata.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Oon lukenut tauotta 24 vuotta. Joka päivä on pakko lukea jotain ja elämästä ei tuu mitään jos ei lue! Mulla on ryyppýreissuillakin kirja mukana ja kortti on vajaaseen kymmeneen kirjastoon ympäri Suomen!

Jos saa valita niin tietokirjat (kaikki tieteen alat), kaunokirjallisuus (suomi ja ulkomaat), runot (käännösrunoutta vähemmän), scifi (ja fantasia), dekkareita joskus (mutta klassikoita ei nää nykyset ole niin hyviä), sarjakuvia, parapsykologia ja ufot oli joskus, historialliset romaanit, sanakirjat, huumori (Huovinen on kestosuosikki vaikka hän inhoaakin tulla kategorisoiduksi humoristiksi), jne... Ainoa mikä ei oikein uppoa on romantiikka.

Tällä hetkellä mulla on kesken neljä kirjaa joka on mulle aika keskiarvo kesken olevien kirjojen määrässä.

Varmaan tappasin itseni jos en voisi lukea!!!

Hämmentää.

Vierailija

Luen mielelläni tieteen ja varsinkin tähtitieteen historiasta. Ja tietysti vastapainoksi jotain muuta. Nyt on kaksi kirjaa meneillään.

Dava Sobel: Galileon tytär

Dava Sobel on yksi lempparini tiedekirjoittajista - hän todella saa historian ja sen hahmot elämään. Galileon tyttäressä hän lähestyy tiedemiestä hänen tyttärensä, Maria Celesten rakastavien kirjeiden kautta.

Andrew Vachss: Mask market

Andrew Vachssia arvostan suuresti ennenkaikkea ihmisenä. Hän on todellinen arkipäivän sankari - hyväksikäytettyjen lasten puolustaja ja asianajaja. Vachssin dekkareiden päähenkilö Burke on lapsena hyväksikäytetty onnensoturi, joka luottohenkilöineen jahtaa hyväksikäyttäjiä New Yorkin alamaailmassa.

Tässä Vachssin ystäville playlistini herran haastattelusta Oprahissa: http://www.youtube.com/view_play_list?p ... DEFCB916BA
Hän puhuu hyväksikäytöstä ja omasta työstään asianajajana, kirjoittajana ja lasten puolustajana. Lopussa mainittua lastenkirjaa aikuisille "Another chance to get it right" suosittelen lämpimästi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Vatkain

Tällä hetkellä mulla on kesken neljä kirjaa joka on mulle aika keskiarvo kesken olevien kirjojen määrässä.

Varmaan tappasin itseni jos en voisi lukea!!!

Siehän oot melkonen lukutoukka!

Mistäköhän muuten sana lukutoukka edes tulee? Miksiköhän lukijaihmisiä sanotaan lukutoukiksi?

Aweb
TERÄS NALLEPUH kirjoitti:
Kyllä sellainen tarkastus vaan on että missä sormi menee pyllyyn ja emättimeen. Siinä gynekologi kirjassa oli piirretty kuvakin siitä jutusta. En muista enää tekstiä niin tarkasti kun on niin pitkä aika kun luin, mutta taisi olla raskaudenaikana tehtävä testi.

Suosittelen palaamista gynekologisen opuksesi pariin.

Niin aijonkin. Ne on aika mielenkiintoisia opuksia. Yksi mielenkiintoisimmista tietoaloista. Voisi varmaan ruveta opiskelemaan gynekologiksi. Pääsisi tutkimaan mirrejä! Siinä on varmasti maailman paras ammatti.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
TERÄS NALLEPUH
Pääsisi tutkimaan mirrejä! Siinä on varmasti maailman paras ammatti.

Mikähän se on syy siihen, että makkaratehtaalla työskennelleet yleensä sanovat, etteivät halua enää koskaan syödä makkaraa...?

Gynekologin ammatti on varmasti oikein hieno, mutta enpä usko, että siinä varsinaisesti seksistä on kysymys. Ainakaan lähimainkaan jokaisen potilaan kohdalla...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat