Löydä se oikea

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pimeä vallatessa maan
voi vaipua haaveilemaan.

Vaikkapa omasta armahasta

BBC:n testiarkistosta löytyi tämmöinen:

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/ ... rception1/

Tekemällä testin pääset selville siitä, onko ihannekumppanisi ulos- vai sisäänpäin kääntynyttä tyyppiä.

Ulospäin kääntynyt, ekstrovertti, on seurallinen, vilkas ja tunteellinen, sisäänpäin kääntynyt (introvertti, taas pohdiskeleva, varautunut ja harkitsevainen.

Mummo
matchmaker yyberalles

PS: Pappa passaa oikein hyvin Mummolle, testinkin puolesta

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Äläs ny Espi-poika, kyllä minä noita lärvejä katselin pitkään ja tuumailin ihtekseni, että mikä siinä on, että toinen oli lähes aina toista paremman näköinen jopa huomattavasti, vaikka oikeasti kasvot olivat kovin samanlaiset.

Tulos oli muuten 30/70 - joten extroverttiä sitä olla pittee.

Extroverttiha mieki.

Ja vaimokin.

Hupsis nyt tuli paljastettua taas et mie oon varattu - sori pojat, mutta olen jo naimisissa.

Vierailija

Idea onkin siinä, miten hyvin valitsemasi tyyppi sopii yhteen oman persoonallisuustyyppisi kanssa.

Testin tekijät lähtevät odotuksesta "lika barn leka bäst", eli pidämme itsemme kaltaisista ihmisistä. Jos Espi000 olet noin viehtynyt ulospäin kääntyneeseen naistyyppiin, oletko itse samanlainen?.

Toisaalta, joku voi kokea itselleen aivan vastakkaiset luonteenpiirteet puoleensavetäviksi.

Mummo

Vierailija
Mummo
Jos Espi000 olet noin viehtynyt ulospäin kääntyneeseen naistyyppiin, oletko itse samanlainen?.

En varsinaisesti, minä olen hullu.

Vierailija

Sain ukkeleista 60/40 eli introvertti on enemmän mieleeni. Ja näinhän tuo taitaa ollakin, tiettyyn rajaan saakka. Turhan hölöttäjät ja liian rennot ihmiset saavat minut epäluuloiseksi.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Aika vänkä. Miesten kasvoissa näki eron loistavasti, naisväen kasvot vielä katsastamatta.

Ja aikas introvertti taidan olla. Lystillistä.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Vieläkin vängämpää. Naisten suhteen taas tykkään näköjään ekstroverteistä. Murjottava mies ja kälkättävä nainen olisivat siis ideaalit elinkumppanini. Hmm. Kumpaisiakin lähipiiristä löytyy...

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Pidin 80 % enemmän extroverteista miehistä, vaikka itse olenkin mielestäni introvertti. Tosin useimmiten olen porukasta se, jonka suusta voi kuulla hulluja vitsejä.

Vierailija
Saphire
Tosin useimmiten olen porukasta se, jonka suusta voi kuulla hulluja vitsejä.

Onko suusi sitten jotenkin hassun näköinen?

Vierailija

Samael,

ehkä mietit samaa kuin minä eli miten jotkut kasvonpiirteet luokitellaan liittyväksi niinkin perustavanlaatuiseen temperamentiipiirteeseen, kuin introverttisyys-ekstroverttisyyteen.

Jaa-a. Osaisikohan joku valaista?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat