Oletko elämyshakuinen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itsetuntemus eikun lisääntyy. BBC:ltä testi täältä:

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/ ... ndex.shtml

Seikkailuhalukkuudesta tuli puhdas nolla, kun taas muuten sain epäsovinnaisuudesta liki täydet pisteet. Muut parametrit menivät keskiarvoon. Hiukan hämmennyin tuloksesta, mutta kun varmistin asian Papalta, ei auta kuin uskoa.

Mummo
varovainen rämäpää

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Hauskoja nämä testit! Sain itse aika samanlaiset pisteet kuin sinäkin. Olen siis kokeilunhaluinen pahennusta aiheuttava bilehile, joka ei tykkää vaarallisista urheilulajeista

Vierailija

Thrill and adventure seeking - you score 7 out of 10

This consists of items expressing desires to engage in sports or activities involving some physical danger or risk such as mountain climbing, parachute jumping, scuba diving, speeding in a car, etc.
Experience seeking - you score 6 out of 10

This descibes the desire to seek new experiences through the mind and senses by living in a nonconforming life style with unconventional friends, and through travel.
Disinhibition - you score 5 out of 10

This describes the need to disinhibit behaviour in the social sphere by drinking, partying and seeking variety in sexual partners.
Boredom susceptibility - you score 2 out of 10

This indicates an aversion for repetitive experience of any kind, routine work, or even dull or predictable people. Other items indicate a restless reaction when things are unchanging.

Your total sensation seeking score is 20 out of 40

Pidän kyllä itseäni tylsänä ihmisenä... Haluaisin tehdä vaikka mitä, mutta olen niin laiska paska etten saa aikaiseksi. :/

Vierailija

Ensi kerran näin elämyshakuisuuden jaoteltuna eri alamuotoihin. Kokonaispistemäärä voi olla sama, mutta rakenne ja sitä myötä toimintatapa tyystin erilainen.

Kammoan kaikenlaisia rohkeilujuttuja, joissa voisi loukkaantua, mutta kaikki epäsovinnainen ja uusi vetää puoleensa. Valitettavasti vanhenevista naisista on kaikkein eniten normittavia stereotypioita olemassa.

Vierailija

Hmm, sain pisteet 6/40. En kyllä ole aivan yhtä mieltä tuloksen paikkansapitävyydestä, sillä monet kysymykset olivat vähän sellaisia joko tai -tyyppisiä. Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että hauskanpitoon ei tarvita alkoholia, huumeita, hengenvaarallisia extreme-lajeja tai ylettömän epäsovinnaisten hyypiöiden seuraa.

Vierailija

Anduril,
sehän osoittaa sitä, että sinä osaat pitää hauskaa ilman ekstraviboja. Taas: ei arvolatauksia ominaisuuksiin. Veikka Gustafssoneja tai ammattibilettäjiä tarvitaan aika vähän

Muuten: mitä tuo allekirjoituksesi tarkoittaa?

Vierailija
Mummo
Anduril,
sehän osoittaa sitä, että sinä osaat pitää hauskaa ilman ekstraviboja. Taas: ei arvolatauksia ominaisuuksiin. Veikka Gustafssoneja tai ammattibilettäjiä tarvitaan aika vähän

Muuten: mitä tuo allekirjoituksesi tarkoittaa?

"An nescis, mi fili, quantilla prudentia regatur orbis?" on 1600-luvun suuren valtiomiehen, Axel Oxenstiernan lausahdus, joka tarkoittaa: "Etkö sitten tiedä, poikani, kuinka vähällä järjellä maailmaa hallitaan?"

Vastaa aika pitkälti käsitystäni maailmanmenosta.

PS. Nätti ava.

Vierailija
Mummo
Ensi kerran näin elämyshakuisuuden jaoteltuna eri alamuotoihin. Kokonaispistemäärä voi olla sama, mutta rakenne ja sitä myötä toimintatapa tyystin erilainen.

Mielenkiintoinen jaottelu tosiaan. Mutta hauskoja testejä! Itselläni kolme ensimmäistä arvoa (seikkailun- ja kokeilunhalu sekä epäsovinnaisuus) olivat vitosen molemmin puolin, epäsovinnaisuus kaikkein korkein. Taidan kyllä silti olla kovin tylsä yksilö, kun tylsistymisherkkyyteni oli 1... Yhteistuloskin oli vain 16/40.

Olen kyllä Andúrilin kanssa samaa mieltä siitä, että kysymykset olivat kovin ehdottomia. Voin kyllä kyselyssä vastata kokeilevani mielelläni vuorikiipeilyä, mutta en välttämättä tosipaikan tullen tulisi sitä kuitenkaan tehneeksi, sillä Mummon tavoin pelkään loukkaantumista. Kalliokiipeily kiinnostaisi kyllä enemmän, mutten usko että siitäkään tulisi suosikkiharrastukseni. Minulla ei myöskään ole juurikaan tarvetta esitellä muille rohkeuttani, vaikka muuten varsinainen perfektionisti olenkin. Tulikos muut kokeilleeksi perfektionismi-testiä, millaiset oli tulokset siitä?

Perfektionismistani kertoo kai sekin, että olin juuri valistamassa Mummoa Andúrilin allekirjoituksen merkityksestä, kun havaitsin että Andúril ehtikin itse ensin... Sangen osuva tuo sitaatti on silti minustakin.

Sitten kokeilemaan Venlan ehdottamaa testiä...

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Mummon testi: 23/40

Venlan testi:
Your favourite type of art is Impressionism.
People with high extraversion scores tend to thrive on company – they're more likely to enjoy mingling and meeting new people. They crave stimulation and enjoy parties and other events where there's a lot going on. They'd also tend to be very open about themselves and their emotions.

Jahasta jaa. Että sitten kaikki testit sanoo samaa. Nyt saa osaltani loppua nämät testailut, kun aina vain samaa suoltavat vastaukseksi.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Venlan testi:
Your favourite type of art is Japanese ukiyo-e.

Heh, kylläpä olen kapinallinen! Kun mun olisi iän ja sukupuolen sekä vielä persoonallisuustyypinkin mukaan (korkeat pisteet tunneälystä ja empaattisuudesta) pitänyt tykätä eniten impressionismista.

Äh, näin tänään.

Vierailija

Sain tuosta ensimmäisestä 9/40.
Tuossa testin aikana kyllä arvelinkin, että taidan olla aika tylsä tyyppi tämän testin mukaan, kun vaihtoehdot olivat todella niin jokotai-tyyppiä.

Olen varmaan reilusti tavallista tylsempi tämän mukaan:
Men generally score higher than women on the total score and on all the subscales except Experience Seeking. Sensation Seeking Scale scores increase during childhood, peak in the late teens or early twenties, and thereafter decrease steadily with age.

Olen mies ja minun pitäisi olla tällä hetkellä Sensation Seeking Skaalan huipulla ikäni puolesta.

Vierailija

Sain testistä 27/40. Olin töissä joskus nuorempana Alankomaissa, missä tuli testattua kaikki mahdolliset asiat mitkä Suomessa eivät ole edes laillisia. Testauksen tuloksena päätin omalta osaltani välttää huumeita ja prostituoituja lopun elämääni.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Results
Thrill and adventure seeking - you score 9 out of 10

This consists of items expressing desires to engage in sports or activities involving some physical danger or risk such as mountain climbing, parachute jumping, scuba diving, speeding in a car, etc.
Experience seeking - you score 10 out of 10

This descibes the desire to seek new experiences through the mind and senses by living in a nonconforming life style with unconventional friends, and through travel.
Disinhibition - you score 10 out of 10

This describes the need to disinhibit behaviour in the social sphere by drinking, partying and seeking variety in sexual partners.
Boredom susceptibility - you score 6 out of 10

This indicates an aversion for repetitive experience of any kind, routine work, or even dull or predictable people. Other items indicate a restless reaction when things are unchanging.

Your total sensation seeking score is 35 out of 40

-----------------

Jaahas, tällaisiin sitä sitten baari-illan jälkeen (rehellisimmillään) päätyy...

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Your favourite type of art is Impressionism.

In the personality profile you had a high extraversion score, which suggests you enjoy meeting new people and going to events where there's lots going on.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat