Marihuana

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mun mielest satunnaiset yksilöt voivat saada pelkotiloja, ja suuri annos voi aiheuttaa lyhytaikaisia hallusinaatioita. Mutta ammatti-ihmiset, jotka tuntevat sen vaikutukset, ovat jyrkästi kieltäneet sen vanhan väitteen, että marihuana yllyttäisi ihmisiä väkivaltaan ja rikoksiin. Toisin kuin alkoholi, joka aiheuttaa joskus riitaa ja väkivaltaisuutta, ja, joka on kuvassa mukana puolessa ryöstö-, raiskaus- ja murhatapauksista, marihuana voi aiheuttaa passiivisuutta, mietiskelyä ja joskus hilpeyttä.
Olen muistaakseni kuullut että tutkijat ovat mm. laskeneet, että vain 2% niistä, jotka ovat käyttäneet marihuanaa kokeilevat heroiinia.

Mutta voiko sitten jäädä marihuanasta riippuvuuteen???

Sivut

Kommentit (118)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Moonbuggy69
mutta onhan sitä käytetty lääkkeenä joskus aikoja sitte

Niin sitä kannattaa syödä, jos haluat terveellisesti kannabista nauttia.
Sitä voi syödä sellaisenaan tai lisätä leivoksiin.
Mutta ei sekään ole hirveän terveellistä jos sitä joka päivä nauttii. Kohtuudella pitää nauttia.

Bongi eli vesipiippu on myös hyvä tapa nauttia kannabista. Ne karstat jää sinne veteen.

Kannattaa kaikkien tupakankin polttajien siirtyä bongiin. Saavat vähemmän myrkkyä elimistöön.

Mutta en suosittele mitään päihteitä.

http://www.piippu.com

http://piippu.com/catalog/index.php?cPath=95_103

Vierailija

Pössyteläänhän sitä nykyyääänkin joskus aivan lääkärin määräyksestä esim. kait amerikoissa. Tosin siellä sitä kai käytetään enemmänkin saattohoitona, joten ei haittaa jos jää koukkuun
Ei sinänsä. Tunnen ihmisiä, jotka välillä tupruttelevat, enkä menisi väittämään heidän olevan koukussa. On kuitenkin sen verran vähäistä

Vierailija

Vaikka porttiteorian voi heittää romukoppaan, niin se ei merkitse sitä, että kannattaa käyttää aikansa siihen, että jumittaa himassa älyämpäri sylissä.
Sauhupäissännekö te siellä Seinäjoella opiskelette?

Vierailija

Sitte sen vois laillistaa jos kerran siitä ei jää koukkuun. Vuonna 1937 kongressi luokitteli marihuanan virallisesti narkoottiseksi (mitä se ei ole), ja sen myynti ja hallussapito tehtiin törkeäksi rikokseksi, josta tuomitaan pitkiin vankeusrangaistuksiin.

Samaa tehään varmaan nytkin mutta siis miksi???

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Mitähän laatua Moonbuggy69 on pössytellyt, kun pitää avata peräkkäin kaksi ketjua huumeista.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Tätä syntyy varmasto sota...mutta henkilökohtaisesti ole sitä mieltä, että käyttäminen ja käyttämättä jättäminen ovat henkilökohtaisia valintoja. Minusta yksilöllä pitäisi olla oikeus vaikka ruiskuttaa Kodin putkimiestä aorttaansa, jos itse haluaa.

Vierailija
Espi000
Tätä syntyy varmasto sota...mutta henkilökohtaisesti ole sitä mieltä, että käyttäminen ja käyttämättä jättäminen ovat henkilökohtaisia valintoja. Minusta yksilöllä pitäisi olla oikeus vaikka ruiskuttaa Kodin putkimiestä aorttaansa, jos itse haluaa.

Kyllä, näin on. Tietyissä rajoissa toki, esim. liikennelentäjän en soisi ruiskuttavan aorttaansa yhtään mitään.

Vierailija
Espi000
Liikennelentäjän ei pidä sotkea lentämistä ja lentämistä keskenään.

Erittäin hyvin sanottu siellä takana.

Vierailija

Minä tunnen ihmisiä, jotka muutamassa vuodessa kokeilemisen jälkeen ovat ajautuneet siihen tilanteeseen, että koko elämä pyörii pilven ympärillä. Jatkuvasti keskustellaan siitä, mistä seuraavaksi saa ja kenen luo mennään pössyttelemään. Parisuhde alkaa rakoilla kun markkinatilanne on huonompi. Kun hinta on korkealla (ainakin alkusyksystä täällä päin), kiristetään vyötä kaikesta muusta, mutta ei pilvestä. Näille ihmisille pilvi on parhaimpia asioita elämässä, eivätkä he halua siitä eroon. Riippuvuuttako? Miettikää itse.

Mainittakoon, että elämää voi kuitenkin pyörittää vuosikymmenet pilven ympärillä ilman, että naapuri tajuaa. Samaa on mahdoton tehdä alkoholin kanssa.

Toisin kuin väitetään, pilvestäkin aiheutuu aggressiivisuutta. Nimittäin silloin, kun sitä ei ole. Nämä pilviveikkotyypit ovat hermoraunioita, jos viikkoon ei saakaan mistään. Eräs pilvestä tasaisin väliajoin eroon pyrkivä selitti minulle, että siinä aggressiivisuusvaiheessa meinaa mennä välit poikki kaikkien kanssa, ja sitten sortuu pilveen ihan sen takia, ettei menisi kettuilemaan kaikille. En tarkoita, että vieroitusoireena olisi äkkipikainen väkivaltaisuus, vaan lähinnä murjottaminen ja äksyily.

Tiedän myös tapauksia, joissa (kokematon) pilvenpolttaja on tullut äärettömän väkivaltaiseksi poltettuaan. Tällöin onneksi auttaa se, että hänen kehonsa on niin veltto ja tajuntansa kulkee niin hitaalla, ettei hän jaksa kohottaa nyrkkejä tappaakseen lähimmäisiään niin kuin mieli tekisi.

Voitte kuvitella, että tällä kaveripiirillä olen kuullut kaikki positiiviset puolet moneen kertaan. Sen perusteella, mitä itse olen kuullut, nähnyt ja -myönnettäköön- kokenut, en voi kuitenkaan olla muuta mieltä kuin että onpa p***** kamaa.

Vierailija

Totta tuokin.

dinoflagellat

Mainittakoon, että elämää voi kuitenkin pyörittää vuosikymmenet pilven ympärillä ilman, että naapuri tajuaa. Samaa on mahdoton tehdä alkoholin kanssa.

Mieluusti vaihtaisin naapurin juopot muutamaan flegmaattiseen huomaamattomaan sauhupäähän. Mikäs sen hienompaa, kuin kuunnella tiistaiaamuna puoli viiden aikaan aamulla keski-ikäisen juoppolauman tulkintaa Jari Sillanpään suosituimmista.

Jokainen eri tahdissa ja eri sävellajissa ja koirat ulvoo mukana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat