Viesti Mummolle!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kaikkien rakastama Mummo-rutjake on vaihtanut avattarensa toiseen...
Meidän Kunkun mielestä uusi kuva on epämääräinen ja tuskastumista aiheuttava..!

Ystävät..! Alamaiset..!
Kehoittakaamme tällä äänestyksellä muusaamme Mummoa palauttamaan ehkä jo legendaksi muodostunut iloa tuottava kuvansa vanhalle paikalleen, ja upottamaan tuo nykyinen rippikoulukuvansa kaikkien niiden harmittomien "omat kuvatiedostot" merkin alla vanhanevien muistojen alle..!

Sillä mikään ei friskannut mieltä niin, kuin Mummon vanha naama..!!!

Kommentit (12)

Vierailija

En muuten äänestä, puuttuu nimittäin kyselystä se tärkein vaihtoehto D:
Pidän Mummosta sellaisena kuin hän on tai haluaa sanoillaan tai avatarallaan ilmestyä keskuuteemme, ihan valintansa mukaan.

Kuten muistakin, sinustakin, sellaisena kuin olet

Vihjeeksi alla mottoni.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Kun kerran saa vaikuttaa, saako, niin vanha kuva takas.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Mummo minulle kirjoitteli tällaista kun avatartani hetkeksi vaihdoin.

Tämä on oikea lierik, se Descartes oli järkyttävä lipeäkala

Mummo
joka ei pidä vaihtelusta

Tarpeettomat, epäonnistuneet, kauneusleikkaukset herättävät hämmenystä. Konservatiivisissä palstalaisissa.

Lierikki Riikonen

Vierailija

No jestas!

Nyt ujostuttaa ankarasti, vanhaa ihmistä. vaan mikä minä olen kansan tahtoa vastustamaan. Palatkoot siis vanha naama hulttiomaisen kädenheilautuksen sijaan. Siis, jos onnistun kuvan palauttamaan ilman nörttilöitä.

Nyt peukut pystyyn...Liikkumatta....hengittämättä...

Vierailija

No, mikä minä olen uhmaamaan kohtaloani!

Olenhan vain nöyrä kansani palvelijatar *vienoa räpsyttelyä & kainoa silmänluontia*

Mummo
tekokaino

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Nyt minut vasta hämmenyksiin saitkin, hyvä etten punastunut.

Vihaan sinua - rakas (Vain elokuvan nimi.)

O: EDVIN LAINE (1951) 73 min.

30-LUVULLA irvailtiin kesäleskien rakastumisille, 2000-luvulla nettiromansseille. Nyt Valentinin (Ensio Rislakki) pohjalta kamreeri Esan (Laine) ihastumisesta uuteen kirjeenvaihtajaan Kirsti Lumioon (Leena Häkinen), kun vaimo Leena (Ansa Ikonen) on Lepokodissa. Aikuisista lapsista teekkari (Lasse Pöysti) ihastuu hänkin Kirstiin, joka ilmestyy taloon samalla, kun vaimo yllättäen palaa. Tosin vaimokin on "levossa" löytänyt varatuomari Halttusen (Jalmari Rinne).

Lierikki Riikonen

Urho2112
Seuraa 
Viestejä297
Liittynyt6.4.2005

HYVÄ MUMMO!

Me ei vanhaa kunnon MUMMOA vaiheta,
niin kuin Tarja Turusia* konsanaan

*Vanaha suomalainen sananparsi

(hmm..pitäisköhän pistää juonteeks?)

Uusimmat

Suosituimmat