kirjoitan kirjan omasta elämästä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ajattelin kirjoittaa itsestäni sellaisen perustietopaketin. Että he tietävät kuka olen ja mitä olen tehnyt vai enkö ole mitään tehnyt.

kirjoitan siihen vähän miten vietän aikaani ja minkälainen ole, omasta persoonasta myös kirjoitan.

Tämä säilytän ja painan kirjaksi, että sitten jälkipolvet tietävät Minusta kaiken oleellisen.

3000 vuoden päästä minä olen uusi Jeesus. Tarkoitus on tehdä Raamatun tyylinen kirja.

Kommentit (15)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Käsinkö meinasit rustailla?

Siitähän voisi kai olla apua tuohon sinun kirjoitushäröön?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
tiäremiäs
Ajattelin kirjoittaa itsestäni sellaisen perustietopaketin. Että he tietävät kuka olen ja mitä olen tehnyt vai enkö ole mitään tehnyt.

kirjoitan siihen vähän miten vietän aikaani ja minkälainen ole, omasta persoonasta myös kirjoitan.

Tämä säilytän ja painan kirjaksi, että sitten jälkipolvet tietävät Minusta kaiken oleellisen.

3000 vuoden päästä minä olen uusi Jeesus. Tarkoitus on tehdä Raamatun tyylinen kirja.

Hehe, ei se vielä Jeesusta tee, paitsi jos sun jaarittelun määrällä mitataan.

(kaksi teäremiesväliä)

Onko sinulla sitten jotain annettavaa jälkipolville?

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Kirjoita hyvä miäs! Se on hyvä ajatus, mutta toteuta se myös. Tosissaan. Siitä on suuret seuraukset. Usko minua. Sinulle. En sano enempää tässä vaiheessa. Mutta kirjoita hyvä miäs! Sellainen perustietopaketti. Juuri sellainen. Tieatokoneella. Ja hittoako sellaisessa progessa kiälivihreistä. Kirjoita tiärämiäs kirjoita ihan kokonaan. Kirjoita tiärämiäs!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

asdf
Seuraa 
Viestejä10398
Liittynyt16.3.2005

Minäkin haluan että tiäremiäs kirjottaa

omasta elämästäänsä sellasen kirjan että kaikki sitten tiätää ketä sen lukee

että mikä mies se on se tiäremiäs. Tietää sitten mitä se tiäteilee ja mitä ei tiäteile.

En ole harrastanut ufotutkimusta.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
tiäremiäs

Ei oo mitään annettavaa, ainakaan vielä.

Varmasti sinulla on annettavaa, alä aliarvoi itseäsi. Varsinkin omasta persoonasta voisit kirjoittaa jo nyt, vaikka kuinka paljon. Tuo Jeesus homma on vähän vaikeampi. Jeesus ei osannut kirjoittaa. Ainakaan hänen mahdollisia kirjoituksia ei ole säilynyt. Eikä ole oikein uskottavaa, jos kirjoittelisi siitä kuinka minä, (siis sinä) tein ihmetekoja. Halutaan vielä 3000 vuoden päästäkin varmaan myös muiden todistuksia asiasta. Ainahan kannattaa yrittää. Tiedä vaikkei menisi niinkään kauan.

Perustietopaketin saat itsestäsi aikaan jo kirjoittamisiasi viestejä selaamaalla. Moni muukin saisi. En kaventanut noita lauseittesi välejä, mitä joskus olen harrastanut. Nyt kun olet aloittanut kirjailijan urasi, niin en tiedä, josko niillä olisi laajempikin merkitys tuotteissasi.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Jos Jeesus kykeni kävelemään vetten päällä ja sitten muuttamaan veden viiniksi, niin kyllä tiäremieskin pystyy kirjan kirjoittamaan.

Ihmeiden aika ei ole koskaa ohi

Mummo

Vierailija

Noin, Viinipiirin kokousten jälkeen tulee paineltua kaikkia tietokoneen nappuloita miten sattuu..

Mummo
Hienossa kostyymissä ja hiukan rouvissaan

Vierailija

Jörn Donnerin ohje kirjan kirjoittamiseen: "Kun joka päivä kirjoittaa yhden liuskan tekstiä niin se tekee vuodessa 365 liuskaa. Siitä saa jo kirjan. Jos joka päivä kirjoittaa kaksi liuskaa, niin siitä tulee kaksi kirjaa."
Näin yksinkertaista se on.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Vai että meinasit kirjoittaa kirjan omasta elämästä. Hieno juttu, kannatan.

Toinen projekti jota voisit harkita: rakenna linnunpönttö omasta päästä!

Same shit, different day...

Vierailija

Sitten siitä projektista voi tehdä laulunkin...

Kollaa kestää. Poko Records 1979

Kirjoituksia kellarista: Minä kirjoitin kirjaa mun omasta elämästä. Kertomusta erään näytelmän pääosan esittäjästä...

Älyttömän hyvä biisi. Pyri siihen ja ylikin

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Joopa. On jossain C-kasettina (voi miksei ole älppärinä, kyllä pitää olla ollut hullu joskus, ostanut C-kasetteja).

Täytyypä etsiä esiin. Näin se tiäremiähen projekti poikii jo tuloksia, kiitos.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat