Lääketiede ja terveys: Pituuskasvu + lisäravinteet

Pituuskasvu + lisäravinteet

Tässä nuorena alle 18v. Alkaa harmittaan kun on jäämässä normaalia lyhyemmäksi, ei kuitenkaan aivan kääpiöksi.

Joten kiinnostaisi tietää, kuinka pitkiä olette olleet syntyessä ja paljonko tuli lopulliseksi mitaksi?
Itse olin 51cm ja jäämässä alle 170cm.
(kasvukäyrä pysähtynyt) Pituuteen ei milliäkää lisää viimeisten 4vuoden aikana.

Asiasta toiseen tietääkö kukaan seuraavista aineista, syvempää tietoa kuin esittelymainos, kuten L-arginiini ja L-ornitiini? Minkälaisia aineita ovat ja miten vaikuttavat käytännössä?

[quote author="Hanska" time="11.10.2008 klo 16:28"]

Tässä nuorena alle 18v. Alkaa harmittaan kun on jäämässä normaalia lyhyemmäksi, ei kuitenkaan aivan kääpiöksi.

Joten kiinnostaisi tietää, kuinka pitkiä olette olleet syntyessä ja paljonko tuli lopulliseksi mitaksi?
Itse olin 51cm ja jäämässä alle 170cm.
(kasvukäyrä pysähtynyt) Pituuteen ei milliäkää lisää viimeisten 4vuoden aikana.

Asiasta toiseen tietääkö kukaan seuraavista aineista, syvempää tietoa kuin esittelymainos, kuten L-arginiini ja L-ornitiini? Minkälaisia aineita ovat ja miten vaikuttavat käytännössä?

[/quote]

Tehtävä: Selviä elämästä hengistä.
Onnistumismahdollisuus: 0%

Re: Pituuskasvu + lisäravinteet

Ja vielä onko toivoakaan päästä ees miehen mittoihin? Lähemmäs 180cm.

[quote author="Hanska" time="11.10.2008 klo 21:36"]

Ja vielä onko toivoakaan päästä ees miehen mittoihin? Lähemmäs 180cm.

[/quote]

Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Itse synnyin 3 viikkoa myöhässä ja olin syntyessä 51cm. Nyt 190 ja mutsin ohi pituudessa menin jo ylä-asteella ja faijan ohi joskus lukion ekalla. Nyt "etäisyyttä" faijaan on 11cm. Pikkusystä on mutsin ja faijan "välissä" pituusmitoiltaan ja musta n. 20cm "jäljessä".

Olen sukuni toiseksi pisin, yksi mua hiukan vanhempi serkkupoika on pisin. Oma sukupolveni suvussamme lienee keskiarvoltaan n. 10cm vanhempiaan pidempi ja 15-20cm isovanhempiaan pidempi. Serkkujen lapsista (eli uusin sukupolvi) kukaan ei ole mennyt mun ohi (no kaikki ei ole vielä täysmittaisia) ja muutenkaan eivät häikäise (pituudeltaan) edelliseen polveen verrattuna. Miksi näin on? Eli miksi heidän (uusimman sukupolven) pituuskeskiarvo jää edellisen sukupolven (minun sukupolveni) tasolle. Miksi ei uusi sukupolvi olekaan pidempi kuin edellinen, kuten edellinen (minun) oli edellistään?
Ymmärsiköhän tästä viestistä kukaan mitään...

[quote author="parantunut" time="11.10.2008 klo 21:50"]

Itse synnyin 3 viikkoa myöhässä ja olin syntyessä 51cm. Nyt 190 ja mutsin ohi pituudessa menin jo ylä-asteella ja faijan ohi joskus lukion ekalla. Nyt "etäisyyttä" faijaan on 11cm. Pikkusystä on mutsin ja faijan "välissä" pituusmitoiltaan ja musta n. 20cm "jäljessä".

Olen sukuni toiseksi pisin, yksi mua hiukan vanhempi serkkupoika on pisin. Oma sukupolveni suvussamme lienee keskiarvoltaan n. 10cm vanhempiaan pidempi ja 15-20cm isovanhempiaan pidempi. Serkkujen lapsista (eli uusin sukupolvi) kukaan ei ole mennyt mun ohi (no kaikki ei ole vielä täysmittaisia) ja muutenkaan eivät häikäise (pituudeltaan) edelliseen polveen verrattuna. Miksi näin on? Eli miksi heidän (uusimman sukupolven) pituuskeskiarvo jää edellisen sukupolven (minun sukupolveni) tasolle. Miksi ei uusi sukupolvi olekaan pidempi kuin edellinen, kuten edellinen (minun) oli edellistään?
Ymmärsiköhän tästä viestistä kukaan mitään...

[/quote]

Errare humanum est

Älä senteistä piittaa, vaan ala kehittämään voimaa.

[quote author="Olli V" time="11.10.2008 klo 21:52"]

Älä senteistä piittaa, vaan ala kehittämään voimaa.

[/quote]

Esitetyt väittämät ovat kirjoittajan omia näkemyksiä, ellei toisin ole mainittu. Kirjoittaja ei ole vastuussa esitettyjen väittämien oikeellisuudesta.

Netistä hankittuja lisäaineita syömällä saat parhaintaan itsesi kipeäksi ja luontaistuotekaupasta hankittuja syömällä ainoastaan lompakkoon koskee.
Ei kai tuo nyt niin paha asia ole olla keskivertoa lyhyempi?

[quote author="Cain" time="11.10.2008 klo 21:56"]

Netistä hankittuja lisäaineita syömällä saat parhaintaan itsesi kipeäksi ja luontaistuotekaupasta hankittuja syömällä ainoastaan lompakkoon koskee.
Ei kai tuo nyt niin paha asia ole olla keskivertoa lyhyempi?

[/quote]

Jokainen päivä jolloin ei vituta on hyvä päivä.
-- H.L

Itse[...]olin syntyessä 51cm. Nyt 190 ja [...]pikkusystä on[...]musta n. 20cm "jäljessä".

Eli jos ymmärsin oikein, pikkusiskosi on n. 170cm pitkä?

[quote author="Cain" time="11.10.2008 klo 22:00"]

[quote author="parantunut"]Itse[...]olin syntyessä 51cm. Nyt 190 ja [...]pikkusystä on[...]musta n. 20cm "jäljessä".[/quote]

[/quote]

Jokainen päivä jolloin ei vituta on hyvä päivä.
-- H.L

Pituus ei muuten haittaisi, mutta kun joutuu jatkuvasti tappelemaan olemassaolostaan ja sitte tympii aivan mielettömästi kun kaikki naiset on pitempiä icon_neutral.gif

[quote author="Hanska" time="11.10.2008 klo 22:01"]

Pituus ei muuten haittaisi, mutta kun joutuu jatkuvasti tappelemaan olemassaolostaan ja sitte tympii aivan mielettömästi kun kaikki naiset on pitempiä icon_neutral.gif

[/quote]

Itse[...]olin syntyessä 51cm. Nyt 190 ja [...]pikkusystä on[...]musta n. 20cm "jäljessä".

Kutakuinkin, ja mutsin pituus on...?
Miksi kiinnostaa?

[quote author="parantunut" time="11.10.2008 klo 22:07"]

[quote author="Cain"][quote author="parantunut"]Itse[...]olin syntyessä 51cm. Nyt 190 ja [...]pikkusystä on[...]musta n. 20cm "jäljessä".[/quote]
Eli jos ymmärsin oikein, pikkusiskosi on n. 170cm pitkä?[/quote]
Kutakuinkin, ja mutsin pituus on...?
Miksi kiinnostaa?

[/quote]

Errare humanum est

Ei se kuule pitkänäkään (190cm ei ole mielestäni kovin pitkä) helppoa ole. Jotain 100 kertaa on pää lyöty lamppuun, oven yläkarmiin, jne. Monesti on pala päänahkaakin jäänyt oven yläkarmiin roikkumaan, kun vanhoissa taloissa vierailee...

[quote author="parantunut" time="11.10.2008 klo 22:09"]

[quote author="Hanska"]Pituus ei muuten haittaisi, mutta kun joutuu jatkuvasti tappelemaan olemassaolostaan ja sitte tympii aivan mielettömästi kun kaikki naiset on pitempiä icon_neutral.gif[/quote]
Ei se kuule pitkänäkään (190cm ei ole mielestäni kovin pitkä) helppoa ole. Jotain 100 kertaa on pää lyöty lamppuun, oven yläkarmiin, jne. Monesti on pala päänahkaakin jäänyt oven yläkarmiin roikkumaan, kun vanhoissa taloissa vierailee...

[/quote]

Errare humanum est

On niitä alle 160 senttisiä naisia vielä olemassa. Tänään kävin sellaisen luona. icon_cool.gif

Voima on uskottavampaa kuin se, että olisi hammastikkumainen 180 senttinen. Ja parantuneella näyttääkin olevan tarkempaa tietoa "ylipituudesta".

[quote author="Olli V" time="11.10.2008 klo 22:11"]

On niitä alle 160 senttisiä naisia vielä olemassa. Tänään kävin sellaisen luona. icon_cool.gif

Voima on uskottavampaa kuin se, että olisi hammastikkumainen 180 senttinen. Ja parantuneella näyttääkin olevan tarkempaa tietoa "ylipituudesta".

[/quote]

Esitetyt väittämät ovat kirjoittajan omia näkemyksiä, ellei toisin ole mainittu. Kirjoittaja ei ole vastuussa esitettyjen väittämien oikeellisuudesta.

Ongelma ei ole siinä etteikö voimaa löytyisi. Liikunnallisia harrastuksia löytyy. Vaan siinä etten voi sietää olevani pienikokoinen. Ongelmatapaus?

[quote author="Hanska" time="11.10.2008 klo 22:32"]

Ongelma ei ole siinä etteikö voimaa löytyisi. Liikunnallisia harrastuksia löytyy. Vaan siinä etten voi sietää olevani pienikokoinen. Ongelmatapaus?

[/quote]