UFOT

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oma vaihtoehto

Mun mielest niitä ei ole käynyt maapallollamme,mutta uskon niiden olevan olemassa muuten.

Kommentit (13)

Vierailija

Yleensä en valita äänestysten vaihtoehdoista, mutta tässä olisi kyllä mukava jos olisi En osaa sanoa / En tiedä / EOS. En minä ainakaan ole varma. En osaa sanoa juuta enkä jaata. Epäilen vahvasti että olisi käynyt. Yksikään "todiste" ei minua vakuuta.

UFO ei ole muuten synonyymi ulkoavaruudesta tulleelle älyllisen olennon valmistaman alukselle eikä varsinkaan niille jotka ovat ohjaamossa.

En muuten usko että alienit olisivat niin tyhmiä kuin ihminen että lähettäisivät elävän olennon tähtien taakse. Eiköhän sieltä tulisi jonkin sortin luotain. Hesarissa oli tänään juttu kuinka kuuhulluus on taas iskenyt. Ihmisen lähettäminen kuuhun tai Marsiin on tyhmää tieteellisesti, koska robotilla on paremmat "silmät" ja osaa kerätä kiviä ja porata jopa paremmin kuin ihminen.

Toisin kuin robotti, ihminen nukkuu, syö ja juo, hengittää, vrtsaa ja paskoo ja se on kallista avaruudessa. Tarvitsee happea, säteilysuojaa ja ilmatiivistä matkustamoa ja tilaa ja valoa. NASA:n kuuhun menemistä valmistellaan jo ja muista hankkeista vedetään rahat pois. Kuumatkan hinnalla ruokittaisiin valtava määrä ihmisiä tai jo osalla siitä jaettaisiin malariarokote tarvitseville. Marsin matka maksaa biljoonan. Kuumatka on leikkipeliä sen rinnalla taloudellisesti.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Ei ole, ei tule, ei tilata.
Seuraava UFO-aihe.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Kun joku kertoo nähneensä Ufon, niin sitä ei uskota toden puhumiseksi. Itse asiassa en välitä yhtään vaikka kukaan ei uskoisi. Olen kuitenkin nähnyt sellaisen.

Olimme kymmenen vuotta sitten lapissa vaeltamassa. Taukopaikalla näimme ilmassa roikkuvan metallin värisen pallon. Pallosta ei erottunut mitään yksityiskohtia tai valoja. Pallo pysyi naulattuna paikallaan useita tunteja!! Tuuli ei kuljettanut sitä mihinkään!!

Kun aurinko laski, niin ilta-auringossa tämä alkoi näkyä hyvin, kun maa oli pimeä, mutta korkealla roikkuva pallo sai valoa horisontin takaa auringon valosta. Ko. paikka oli sellainen, ettei lähistöllä ole ilmatieteen laitoksen sääluotausta. Ei tämä pallo muutenkaan ollut sääpallo. Kuinka korkealla se oli? Emme tiedä, koska sen kokoa oli mahdoton arvioida.

Joka tapauksessa eivät härinneet meitä mitenkään ja uskalsimme mennä jopa teltaan nukkumaan. Aamulla palloa ei ollut enää taivaalla. Sen verran tiedeasioita tiedän ja joukossa oli jopa tähtitieteen harrastaja mukana, ettei tämä pallo kyllä mikään ihmisen tekemä ollut, eikä muukaan sääilmiö. Olen aika varma, että taisi olla joku vieraan sivilisaation alus. Joka tapauksessa eivät tulleet tervehtimään eikä muutenkaan reagoineet heilutteluumme. Kokemuksena oli ikimuistoinen eikä mitenkään pelottava. Alushan ei liikkunut ollenkaan, ihan fiksua toimintaa näiltä "vihreiltä hepuilta".

Vierailija

Noita palloja kutsutaan vakiotasopalloiksi tai jotakin siihen suuntaan. Muunmuassa USAsta tiedemiehet niitä lähettävät ajelehtimaan hitaasti ilmavirtausten mukana, olen lukenut jostakin hyvin perillä olevasta lähteestä.

Kertokaa ykskin hyvä syy miksi joku älykäs olio haluaisi matkustaa valovuosia nähdäkseen tämän älyttömän rodun viimeisten aikojen hörhellyksiä? Kiinnostaa ett olix se Tarja ahne vai ei? Ottix Matti viinaa???

Vierailija

mulla olis muutama mielenkinntoinen video, mutta en saa niitä tänne. esimerkiksi miten vaikka itse ottaman digikuvan voi pistää tänne? ei se käy niin että menee jonnekin omaan kansioon ja kopioi kuvan ja sitten liittää täällä, ei tule mitään. osaisiko joku neuvoa?

Vierailija

Esim photobucket sivusto toimii ilmaiseksi ja sinne voit ladata kätevästi kuvia koneeltasi. Näitä kuvia voi sitten linkittää tänne ja tietty muuallekin.
Kannattaa kokeilla vaikka tuolla testivyöhykkeellä miten se linkitys onnistuu. Kopioimalla sen kuvan alta sen http-jutun tulee pelkkä linkki mukaan ja sillä [IMG-hommelilla saa kuvan suoraan viestiin näkyviin. Suunnilleen näin itseäni neuvottiin ja sain kuin sainkin kuvat näkyville!

Vierailija

Miksi ulkoavaruuden ihmiset olisi älykkäämpiä kuin me? Meillähän on käynyt hirvee tuuri että ollaan keksitty sähköt sun muut. Ajatelkaas ny. Ne on saletisti jotain tohvelieläimen tasoo. Kyllä elämää muualla on, mutta turha sitä on veikkailla minkälaista ja ei ne kyllä täällä oo millään käyny.

EDIT. ja kuvan voi netistä liittää tälläin: [img]kuvanosoite[/img]

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kyllä täällä on joksus jotkut käyneet, mutta en usko että niin usein käy kuin jotkut kertomukset antavat ymmärtää.

Kirja onko ufoilmiössä logikkaa antaa ymmärtää, että humanoidi rodut jotka käyvät täällä tai ovat käyneet ovat vain sen takia viisaampia ja kehittyneitä. koska niiden sivilisaatiot ovat vanhempia. Eli ovat olleet kauemmin olemassa kuin ihmisrotu.

Kuitenkin ovat ihmimillisiä ja hekin tekevät virheitä. Lentävät väärään kohteeseen ja puhuvat vääriä kieliä ihmisille. Koska eivät ole saaneet tarpeeksi tietoa.

esimerkiksi joku rotu osaa tiettyjä ihmisten kieliä. esimerkiksi englantia. ruotsia, ranskaa, saksaa. On sellaisiakin tapauksia raportoitu että humanoidi on lentänyt väärään maahan ja puhunut saksalaiselle ranskaa, vaikka saksalainen ei osaa ranskaa. Tästä humoidit ovat tajunneet että ovat tuleet väärään maahan ja lähteneet sitten etsimään oikeaa maata ja yhteyshenkilöitä.

On 100 erinlaista humanoidilajia. mutta itse uskon että ei ole kuin korkeitaan 6 humanoidilajia. Mutta näillä on tutkimus robotteja muita laboratoriossa kasvatettuja olioita. Näitä on sotkettu sitten Humanoideiksi.

Vierailija
Ar.Ko
Miksi ulkoavaruuden ihmiset olisi älykkäämpiä kuin me? Meillähän on käynyt hirvee tuuri että ollaan keksitty sähköt sun muut. Ajatelkaas ny. Ne on saletisti jotain tohvelieläimen tasoo. Kyllä elämää muualla on, mutta turha sitä on veikkailla minkälaista ja ei ne kyllä täällä oo millään käyny.

Samaa mieltä, mutta tähtiä on kuulemma yhtä paljon kuin maailmassa on hiekanjyviä. Että kyllä sinne mahtuu kaikenlaista vipeltäjää.

Kyse oli myös siitä, miten kuvan saa nettiin. Voihan sitä laittaa koneeltaan webjaon päälle, mutta en suosittele sitä. Ellei tiedä mitä tekee. Macilla tuskin on pelkoa hakkereista/viruksista mutta Windows... Emt, evvk.

Vierailija

Kyse oli myös siitä, miten kuvan saa nettiin. Voihan sitä laittaa koneeltaan webjaon päälle, mutta en suosittele sitä. Ellei tiedä mitä tekee. Macilla tuskin on pelkoa hakkereista/viruksista mutta Windows... Emt, evvk.[/quote]

Joo, tarkoitinkin että sieltä bucketista voi laittaa kummallakin, myös [IMG-tavalla.

Eli linkiksi sen kuvan "bucket-osoite" joka on:

http://i7.photobucket.com/albums/y258/s ... lvessY.jpg

Tai näkyy kuva suoraan bucketista liitettynä:

Vierailija

Jos jokin supersivilisaation edustaja kävisi täällä maapallolla niin olisko sen mielestä täällä älykästä elämää? Vai havaitsiko se mielestään täällä vain samantyyppistä "älykästä" toimintaa kuin mitä me havaitsemme eläimissä eli alkeellista työkalujen käyttöä, alkeellisia sosaalisia rakenteita, kielen alkeita jne....

Vierailija
sähköputkimies
Joo, tarkoitinkin että sieltä bucketista voi laittaa kummallakin, myös [IMG-tavalla.

Myös Imageshack on käyttökelpoinen väline: http://www.imageshack.us/

Helppo käyttää, etusivulla on filekenttä ja kuva tulee saman tien. En käytä noita kun on omiakin kotisivuja ja FTP käytössä.

Ilmaisia kotisivuja tarjoaa Mustamakkaramiehen Freebbs:n lisäksi Yahoo! Geocities ja moni muu.

Uusimmat

Suosituimmat