Olen nähnyt Ufon

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun joku kertoo nähneensä Ufon, niin sitä ei uskota toden puhumiseksi. Itse asiassa en välitä yhtään vaikka kukaan ei uskoisi. Olen kuitenkin nähnyt sellaisen.

Olimme kymmenen vuotta sitten lapissa vaeltamassa. Taukopaikalla näimme ilmassa roikkuvan metallin värisen pallon. Pallosta ei erottunut mitään yksityiskohtia tai valoja. Pallo pysyi naulattuna paikallaan useita tunteja!! Tuuli ei kuljettanut sitä mihinkään!!

Kun aurinko laski, niin ilta-auringossa tämä alkoi näkyä hyvin, kun maa oli pimeä, mutta korkealla roikkuva pallo sai valoa horisontin takaa auringon valosta. Ko. paikka oli sellainen, ettei lähistöllä ole ilmatieteen laitoksen sääluotausta. Ei tämä pallo muutenkaan ollut sääpallo. Kuinka korkealla se oli? Emme tiedä, koska sen kokoa oli mahdoton arvioida.

Joka tapauksessa eivät härinneet meitä mitenkään ja uskalsimme mennä jopa teltaan nukkumaan. Aamulla palloa ei ollut enää taivaalla. Sen verran tiedeasioita tiedän ja joukossa oli jopa tähtitieteen harrastaja mukana, ettei tämä pallo kyllä mikään ihmisen tekemä ollut, eikä muukaan sääilmiö. Olen aika varma, että taisi olla joku vieraan sivilisaation alus. Joka tapauksessa eivät tulleet tervehtimään eikä muutenkaan reagoineet heilutteluumme. Kokemuksena oli ikimuistoinen eikä mitenkään pelottava. Alushan ei liikkunut ollenkaan, ihan fiksua toimintaa näiltä "vihreiltä hepuilta".

Sivut

Kommentit (32)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Mistä tiedät ettei se ollut metallinvärinen pallo joka pysyi paikallaan tuntemattomalla korkeudella kymmenen vuotta sitten kun olit vaeltamassa lapissa. Se mikään ufo siis ole, vaan mitä todennäisimmin metallinvärinen pallo joka pysyi paikallaan tuntemattomalla korkeudella kymmenen vuotta sitten kun olit vaeltamassa lapissa.

Se että nimeät sen ufoksi on leimallisempaa kuin metallinvärinen pallo joka pysyi paikallaan tuntemattomalla korkeudella kymmenen vuotta sitten kun olit vaeltamassa lapissa, jos ymmärrät.

Kuvittelepa kauas meistä sivilisaatio ja sen saation perinteeseen kasvanut porukka, jolle metallinvärinen pallo joka pysyy paikallaan tuntemattomalla korkeudella kymmenen vuotta sitten kun on vaeltamassa lapissa on aivan normaali ilmiö.

Ne olisivat sen sijaan taatusti ihmeissään jos näkisivät poron joka liikkuu, koska kiertää huhu, että kun näkyy poro joka liikkuu, niin Amanotin ruhtinas ilmestyy heksdominon sisällä siitä kertomaan kaikille, että Jakaranda suitsuttaa höhkää kolmen avidaalin jälkeen.

Niillä jakenomeilla siinä kaukaisessa sivilisaatiossa olisi mieletön taipumus nähdä liikkuvia poroja vähän ja siellä ja täällä — eikö — koska se että Jakaranda suitsuttaa höhkää kolmen avidaalin jälkeen on niille tosi mieletön juttu.

Mutta se on inhimillistä, jos se on jakenominaalia kaukaisessa sivilisaatiossa josta emme tiedä muuta varmaa kuin tämän.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
meikalaisia
Kuinka korkealla se oli? Emme tiedä, koska sen kokoa oli mahdoton arvioida.

Helppohan sen korkeus oli arvioida. Kävelette sen alta niin pitkälle että se on 45 asteen kulmassa ja sen korkeus on sitten sama matka jonka kävelitte. Ei tarvi kävellä niinkään kauas, jos osaatte trigonometriaa ja sinit ja kosinit.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
JW
Vaari
Mistä... tämän.

Hyvää läppää. Keep up the good work.

Oli juu. Toistoa käytetty tehokeinona juuri sellaisella tavalla, kuten se on tarkoitettu käytettäväksi.

Tep
Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt16.3.2005

Ufoja on ihan helppo havaita. Ufohan on tunnistamaton lentävä esine. Varsinkin pimeällä minulta jää monikin lentävä esine tunnistamatta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
meikalaisia
Kun joku kertoo nähneensä Ufon, niin sitä ei uskota toden puhumiseksi. Itse asiassa en välitä yhtään vaikka kukaan ei uskoisi. Olen kuitenkin nähnyt sellaisen.

UFO (Unifentified Flying Object) eli suomeksi tunnistamaton lentävä esine.

Mielestäni kenelläkään ei voi olla mitään järkiperäistä syytä olla uskomatta, että joku on nähnyt UFO:n.

meikalaisia

Olimme kymmenen vuotta sitten lapissa vaeltamassa. Taukopaikalla näimme ilmassa roikkuvan metallin värisen pallon. Pallosta ei erottunut mitään yksityiskohtia tai valoja. Pallo pysyi naulattuna paikallaan useita tunteja!! Tuuli ei kuljettanut sitä mihinkään!!

Kun aurinko laski, niin ilta-auringossa tämä alkoi näkyä hyvin, kun maa oli pimeä, mutta korkealla roikkuva pallo sai valoa horisontin takaa auringon valosta. Ko. paikka oli sellainen, ettei lähistöllä ole ilmatieteen laitoksen sääluotausta. Ei tämä pallo muutenkaan ollut sääpallo. Kuinka korkealla se oli? Emme tiedä, koska sen kokoa oli mahdoton arvioida.

Joka tapauksessa eivät härinneet meitä mitenkään ja uskalsimme mennä jopa teltaan nukkumaan. Aamulla palloa ei ollut enää taivaalla. Sen verran tiedeasioita tiedän ja joukossa oli jopa tähtitieteen harrastaja mukana, ettei tämä pallo kyllä mikään ihmisen tekemä ollut, eikä muukaan sääilmiö.

Oliko tuulta paanpinnan tasolla? Entä ylempänä ilmakehässä? Pilviä? Kellonaika ja ilmansuunta? Oma sijaintinne? Kuinka iso - asteissa? Näkyikö terävänä? Minkä värinen pallo oli - metalleja kun on niin monen värisiä?

Mikä saa sinun uskomaan, että kyse ei olisi säähavaintopallosta?
Kyllähänä näitä ilmakehän mittauksia tehdään juuri narun päässä olevilla palloilla. Kyse voi olla muustakin tieteellisestä tutkimuksesta (vaikkapa aerosolien tutkimisesta) kuin säähavainnoista.

meikalaisia

Olen aika varma, että taisi olla joku vieraan sivilisaation alus. Joka tapauksessa eivät tulleet tervehtimään eikä muutenkaan reagoineet heilutteluumme. Kokemuksena oli ikimuistoinen eikä mitenkään pelottava. Alushan ei liikkunut ollenkaan, ihan fiksua toimintaa näiltä "vihreiltä hepuilta".

Millä perusteella olet aika varma? Ainakaan noilla kuvauksilla ei ole mitään syytä olettaa, että kyseessä olisi vieraan sivisaation alus.

Messmaker
Seuraa 
Viestejä438
Liittynyt19.5.2005
meikalaisia
Olen aika varma, että taisi olla joku vieraan sivilisaation alus. Joka tapauksessa eivät tulleet tervehtimään eikä muutenkaan reagoineet heilutteluumme. Kokemuksena oli ikimuistoinen eikä mitenkään pelottava. Alushan ei liikkunut ollenkaan, ihan fiksua toimintaa näiltä "vihreiltä hepuilta".

Ruotsi, tuo vieras sivilisaatio tulisi mieleen. Onhan heillä se avaruustutkimuskeskus siellä Kiirunassa, jos nyt oikein paikan muistan. Metallin väri taitaa olla peruskamaa korkealla lentävissä sää- ym. tutkimuspalloissa.

Tai sitten vierassivilisaatio tulkitsi heiluttelunne vihamieliseksi eleeksi, "Painukaa uittuun!" , että aamuun mennessä päättivät vaihtaa maisemaa...

Vierailija

Miksii viitsitte edes spekuloida? Kun ei ole mitään todistetta, ei valokuvaa tai kirjoittaja ei kerro nimeään, kuinka monta havannoitsijaa oli paikalla, minkä ikäisiä, tarkkaa paikkaa (Lappi on hiton iso alue) tai tarkkaa aikaa. Trollausta tämä.

Minäkin näin eilen UFON kun olin tavanomaisella vierailullani Marsin takana. Se oli vihreä ja se piipitti.

Vierailija

Eikö nimim. meikalaisia tullut mieleen hallusinaation mahdollisuus? En missään nimessä väitä, että meikalaisia on hullu, vaan väitän että ihan terveen ja tasapainoisenkin ihmisen aivotoiminta saattaa tehdä tepposet ja toimia odottamattomalla tavalla.

Jos jokin muu osa elimistöstä toimii toisin kuin pitäisi, ei sitä pidetä mitenkään ihmeellisenä asiana, jos pakaralihas jympsähtää jumiin, niin ei heti luulla, että nyt on persiissä demoni. Mutta kun aivoissa nyrjähtää, niin sitten se onkin jotenkin ihmeellistä.

Ei tarvitse, kuin valvoa riittävästi, niin jo alkaa nupissa heittää ja saa harha-aistimuksia. Pari kertaa on tullut testattua, mainittakoon, että selvinpäin, toinen armeijassa ja toinen älyttömän työrupeaman yhteydessä.

Joskus näin videopätkän(liekö aito?) Usa:n armeijan testistä, missä kokeiltiin onnistuuko tehtävän suorittaminen lsd:n vaikutuksen alaisena. Tehtävä keskeytettiin, kun touhusta ei tullut kertakaikkiaan mitään. Yksi reipas kommando hihitti hysteerisenä hetteikössä, toinen kiipeili puissa ja loput säätivät toinen toistaan ihmeellisempiä omiaan. Eikö hallusinaatioita voi tulla selväänkin päähän. Itse en ainakaan oleta olevani niin ihmeellinen olento, että oma nuppinii ei tekisi ikinä virheitä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Espi, siis jokin joukkopsykoosiko on luokituksena tälle ihmeelle

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Olen lukenut joitain trippistooreja joissa kaverukset ovat keskustelleet henkeviä arameaksi ja mukamas ymmärtäneet toisiaan harvinaisen hyvin, ottaen huomioon, ettei kummallakaan ole oikeasti aavistustakaan aramean kieliopista, saati sanastosta. Arvelin samanmoista tapahtumaa, mutta selvinpäin(meikalaisia ei kertonut).

Jokatapauksessa juttu on meikalaisen omasta päästä

Muutenkin epäilen vahvasti, että näyt, uskonnolliset kokemukset ja henkiyhteydet ovat vain häiriöitä aivotoiminnassa.

Viitsisitkö Jorma siinä joutessasi kajauttaa minua tuolla kartulla otsalohkoon, pitäisi saada yhteys henkimaailmaan.

Vierailija

Lappihan on siitä mielenkiintoinen paikka, että siellä sattuu usein "yliluonnollisia" asioita. Esimerkiksi tuttuni väitti nähneensä, kun haamut (perhe ja lehmä) kulkivat yöllä hänen telttansa läpi. Tämä sai paikallisilta poromiehiltä vahvistusta ja he sanoivatkin, etteivät koskaan laita telttaa/kotaa polun päälle. Katsokaas poluilla kulkee kuolleita sieluja. Myöhemmin myös hänen naapurinsa oli nähnyt näitä. Vaikuttivat olevan ihan tosissaan ja hieman pelästyneitä. Itse en ole koskaan useillakaan reissuilla mitään nähnyt, joten oletan, että kuningas alkoholi oli käynyt vierailulla ennen haamuja.

Voihan se tietenkin olla, että nämä ufot liikkuvat usein syrjäseuduilla, koska ne ovat siellä lomalla. Luonnonrauhaa ja vähän väkeä, mutta silloin tällöin paikalle sattuu näitä ihmisiä ihmettelemään. Kaipa nämä ilmiöt ovat sitä Lapin taikaa.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Missäpä on rivinvälimiäs?
Yleensähän hänhän on aloittanut nämä kaikkia kiinnostavat pitkäkyntisten vilkkuvaloketjut.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Yksi selitys ufohavaintoihin on keppostelu, todennäköisyys tähän lapin erämaassa on toki pieni, mutta asutuimmilla alueilla onkin toinen juttu.
Em. ilmapallo sopivaan paikkaan ja vaikkapa laserilla valoa, anananasakäämä ja ufoilmiö on valmis.

Olisin heti valmis omistamaan elämäni kepposille, jos joku vaan maksaisi siitä palkkaa. Unelma-ammattini on lapsesta lähtien ollut kunnalliskällittäjä, miinuspuoli asiassa on se, ettei ko. virkaa ole aloitteistani huolimatta perustettu. Ihanaa olisi sätkytellä hulluuden rajamailla ja silti maksaa asuntolainaa pois. Yeah, i`m a dreamer...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat