Jatka tarinaa: Yksityisetsivä Max Harrison

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tehdään tarina private eye Max Harrisonista... bourbonin, nopeiden autojen ja kauniiden naisten addiktista (kliseistä, eikö totta?).
Kirjoita tarinaan jatko 3 lauseella.

Oli pirullisen kylmä ja sateinen syysilta. Istun toimistossani yksin, itsesäälin vallassa, kädessäni lasillinen kurjaa kentuckylaista bourbonia. Viime kyttäyskeikka meni aivan kiville enkä voi muuta kuin hieraista kivistävää takapuoltani, jota varjostetun aviomiehen suolapanokset maustoivat, kun yhtäkkiä....

Sivut

Kommentit (379)

Vierailija

...apulaiseni Gene(???:shock:) ryntäsi sisään. "Istu alas", kehotin. Gene istahti nojatuoliin, ja otti taskustaan purkin Juissia, jota alkoi ryystää. ...

Vierailija

"Annas tänne", sanoi Max Genelle. "Bourbonia sekoitettuna Juissiin", hyi mikä maku, ajatteli Gene Maxin sekoittaessa juomia. Juuri kun lasi oli täyttymässä, salama välähti aivan ikkunan takana ja...

(en ole mikään hyvä tarinankeksijä sitten, mutta voisihan sitä jotain yrittää jatkossakin tähän raapustaa)

Vierailija

salaman valossa näkyi valtava vettävaluva vuorigorilla, joka kantoi sylissään pientä kissanpoikasta. "Koko on karannut", huudahti Gene hädissään.

Vierailija

Eikös tämä tarina pitänyt kirjoittaa Maxin näkökulmasta minä - kertojana?

Pomppasin pystyyn, otin laatikosta jatimatikkini ja aloin osoitella sillä Kokoa. "Äläs urputa, kirppukasa" sanoin. Koko näytti hölmistyneeltä. ...

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

mutta sitten hän ojensi ovelasti virnistäen kissan minua kohti peräpää edellä.
Se oli kavala juoni, Koko puristi kissaa vatsasta ja katti ruiskaisi koko peräsuolensa sisällön kasvoilleni.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

Huomioon ottaen sen miten kammottavalle bourbon oli maistunut tuo kissan peräpäästä ruiskahtanut tuotos sai minut vain nuolaisemaan huuliani ja toteamaan tuolle Australopithucselle: "Nimeni on Harrison. Max Harrison. Minulla on kaksi ystävää jotka ovat lähellä sydäntäni. Toinen asuu kainalokotelossa ja tunnistaa nimen Colt, toinen taas taskumatissa ja kantaa nimeä Long John." Kaipasin ryyppyä. Siispä osoitin kokoa jatimaticillani ja tärinästä huolimatta aseen piippu jotenkuten pysyi oikeassa suunnassa. Kerroin minua kissalla uhkaavalle otukselle:"Olen monissa liemissä keitetty yksityisetsivä. Minusta löytyy yhdeksän arpea. Kahdeksan niistä on maksassani ja yksi poskessani, juopon hammaslääkärin pora lipsahti."
Otin aurinkolasit pois silmiltäni ja sallin hänen nähdä naamani koko komeudessaan- mustine silmänympäristöineen joista jopa vampyyrikin olisi kateellinen- ja kerroin lopuksi faktat: "Hei punkki, tee se uudelleen, make my day."

Kuten jo aiemmin kerroin kaipasin epätoivoisesti ryyppyä.

(Tuli tekstiä enemmän kuin kolme lausetta, anteeksi)

Vierailija

Muistin Genen jättäneen banaanin pöytälaatikkoon, heitin sen ikkunasta ulos ja näin kuinka Koko seurasi banaania, aina 7:stä kerroksesta asfalttiin saakka. Ajattelin, että olipa Genestäkin jotain hyötyä, vaikka nimestä selvisi hänen geeniensä lukumäärä. Seurasin sätkivää gorillaa tien pinnassa, kunnes huomioni herätti terävä koputus puolittain läpäisevään lasioveeni ja kääntyessäni näin...

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

oven takana sen kissanpoikasen joka oli ollut Kokon sylissä.
Perhana, tuolla kissalla on ainakin vielä yksi henki jäljellä jos ei sitten vielä kahdeksan, avasin oven ja mirri livahti sisään.

Pokasaha

Vierailija

Mirrin vanavedessä sisään asteli toinen mirri, aivan uskomaton pitkäsäärinen ja kurvikas misukka, joka oli pukeutunut avokaulaiseen toppiin, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Neito avasi suunsa ja sanoi: Saanko...

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

esittäytyä? Olen Tarja Turunen Nightwishin vokalisti, entinen vokalisti ja päälle hän kujersi yön unelmaisen naurun.

Pokasaha

Vierailija

Mietin kuinka tuo kissa voi olla yleensä hengissä. No ajattelin sitten omaa elämääni enkä ihmetellyt enää. Olin selvinnyt sellaisista ryyppysessioista hengissä joihin ei edes HIV-viruksellekaan olisi annettu henkivakuutusta.
Nakkasin jatimaticin pöytälaatikkoon jonka potkaisin kiinni samantien jalallani jota verhosi kenkä joka oli muotia 30-luvun gangsterileffoissa.

Aloin havaita että tajuntani alkaa liihoitella omille teilleen. Keskityin. Istuin tuoliini. Rauhoituin. Sytytin savukkeen ja bassosta sopraanon kautta falsettiin siirtyvällä äänellä kysyin Geneltä seuraavaa: "Mitä sinä täällä teet? Tai ei, älä vastaa. Mitä tuo kissa täällä tekee?"

Tuijotin tuota limanuljaskaa tupakkani synnyttämän savupilven läpi ja pohdin samalla taas kerran elämääni. Tässä istun räkäisessä luukussa eikä vieläkään ilmesty toimistoon viehättävää blondia valtavan dollaritukun sekä ihoa nuolevan vaatekokonaisuuden kera.

No, kai sitä pitää pelata niillä korteilla mitä saa kuten setäni sanoi.

Täytyy todeta ettei kädessäni todellakaan ollut värisuora.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

Perkele, karjaisi silloin se toinen mirri etkö sinä ollenkaan huomioi minua? Häh!
Vasta silloin tajusin että edessäni seisoi hehkeä tumma kaunotar joka ...

(Upeasti pelastettu vai mitä Balt?)

Pokasaha

Vierailija
Pokasaha
Perkele, karjaisi silloin se toinen mirri etkö sinä ollenkaan huomioi minua? Häh!
Vasta silloin tajusin että edessäni seisoi hehkeä tumma kaunotar joka ...

(Upeasti pelastettu vai mitä Balt?)

Oikein hyvä. Menivät vain viestit ristiin.

Vierailija

tunsi itsensä hyvin. Niin tunsin minäkin. Tällaiset tapaukset tiesivät vain harmia, kuten kivistys ahterissani muistutti. Hän lähestyi pöytää ja ennen kuin ehdin sanoa mitään, hän istahti sulavasti pöydän kulmauksen päälle, kumartui minua kohti ja sanoi: ...

Vierailija

- Haluan että selvität tämän sotkun. Sillä, että he ottivat Marcelon, minun aviomieheni, mukaan tähän sotkuun, he ylittivät rajan. Marcelo on mies, jota rakastan. Hän on ystäväni ja hän on ollut suurin tuki minulle viime vuosina, sanoi kaunis Tarja ja mutristi huuliaan. Tuota kanuunaa ei ei tarvita, hän jatkoi ja antoi minulle...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat