Mengele

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mengelestä on puhuttu paljonkin, mutta sinänsä ihmisessä on aina sekä hyviä, että huonoja puolia vrt. Franco, Hitler, Stalin, Mannerheim.

Megele oli älykäs, sitä emme kiellä, mutta hän käyttä älynsä usempien mielestä väärin, olosuhteiden pakosta sekä omasta tahdosta.
Sinänsä ei ole ihmeellistä, että juutalaiset kritisoivat häntä, he saavat kaikella oikeudella tehdä niin. Tärkeintä on kertoa ihmisestä mahdollisimma puolueettomasta.

Olen sivukorvalla kuullut hänen merkityksestään nykylääketieteelle, mutta kuten tiedämme, hän ei ole ollut suurikaan ruiske maailman suuressa sairaalassa eli lääketieteessä. Monet ihmiset ovat olleen yhtä menestyksekkäitä ja paljon enemmän ja valoa kestävällä tavalla.

Ihmettelen vain suunnattomasti erään henkilön tarvetta todistella samoja asioita ja halusin avata uuden ketjun, koska vanha oli rappeutunut ja halusin sanani tähän foorumiin.

Kommentit (4)

Vierailija

Kuinka monelta juutalaisten isännöimältä sivustolta löytyy tieto siitä kuinka tasokas lääkäri hän oli? Ei ensimmäiseltäkään! Mengele valmistui korkeimmin mahdollisin arvosanoin ja kirjoitti kaksi laadukasta Tohtorin väitöskirjaa sekä sai kenttälääkärinä mitaleja hyvästä lääkärin toiminnastaan. Kaikki tämä ennen Auschwiziä, eikö ole kummallista, että juuri tämän huippulääkärin tekemät tutkimukset on julistettu maailman vaikutusvaltaisimman vähemmistön toimesta salaisiksi ja näin tehty hänen tutkimustensa puolueeton tarkastelu mahdottomaksi.

Kaikki edellä mainittu on totta, mutta et löydä sitä juutalaisten isännöimiltä sivustoilta, koska he haluavat antaa disinformaatioa Mengelestä. Näitä tietoja, mitä minä olen tänne kirjoittanut ei varmaankaa löydy muualta suomenkielisinä.

Vierailija
Gideon
Kuinka monelta juutalaisten isännöimältä sivustolta löytyy tieto siitä kuinka tasokas lääkäri hän oli? Ei ensimmäiseltäkään! Mengele valmistui korkeimmin mahdollisin arvosanoin ja kirjoitti kaksi laadukasta Tohtorin väitöskirjaa sekä sai kenttälääkärinä mitaleja hyvästä lääkärin toiminnastaan. Kaikki tämä ennen Auschwiziä, eikö ole kummallista, että juuri tämän huippulääkärin tekemät tutkimukset on julistettu maailman vaikutusvaltaisimman vähemmistön toimesta salaisiksi ja näin tehty hänen tutkimustensa puolueeton tarkastelu mahdottomaksi.

Kaikki edellä mainittu on totta, mutta et löydä sitä juutalaisten isännöimiltä sivustoilta, koska he haluavat antaa disinformaatioa Mengelestä. Näitä tietoja, mitä minä olen tänne kirjoittanut ei varmaankaa löydy muualta suomenkielisinä.

Hullut ovat usein älykkäitä. Mengelen kuvottavat tutkimukset tuskin maailmaa paljoa parantavat.

Vierailija

Me olemme kyllä valmiiita tappamaan toisiamme jonkin merkityksettömien asioiden vuoksi, kuten vaikkapa politiikan ja kansallisuuden. Tieteen yhteydessä vanhingoittaminen on taas äärimmäinen tabu, vaikka tuloksena saatava tieto olisi kuinka arvokasta. Huomatkaa että en puolusta Mengeleä, tämä oli vain yleinen huomio ihmisen mielettömyydestä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Entä Armas Maasalokannel. Olen sisäkorvalla kuullut ettei hänestä ole kirjoitettu vieläkään mitään.

Armas Maasalokannel oli Pudasjärven ja Kinkonmaan ohella Jurmalan, Haukiputaan, Niiralan, Katujärven ja Köytsän lisäksi Ampumaliedeksen, Saittosten, Annalan, Autsemon, Alhakaitsemon, Yläkunnaksen, Eholan, Riiaksen, Hyökkilän, Murroksen, Alalipaston, Vetolaatikon ja Uukuniemen sekä Eldsvikin, Fagersnäsin ja Vittugsbergin rinnalla Hahtovaaran, Vantaan ja Lievestuoreen kuuluisin nöydänkolvaaja.

Näinkin laajalle levinneen ja jopa Tyrämaalle, Espooseen, Liikalaan ja Pötyälle saakka ulottuvan maineensa lisäksi Armas Maasalokannel saavutti merkittävän aseman myös Uuraisten, Hokeman, Hikiän ja Porvoon nöydänkolvaajien keskuudessa.

Tämä kaikki ja se että Sottungin elinkeinoasiamies mainitsee hänet Sonttungsby Idag lehden yleisönosastokirjoituksessa ja nostaa esiin lisäksi Yyterin, Emäsalon ja Mustasaaren, viimeistään tekee Armas Maasalokanteleesta kenties kaikkien aikojen lisäksi Tiuruniemen merkittävimmän nöydänkolvaajan.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Uusimmat

Suosituimmat