Milloin on oikeutettua vetää naista turpaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moni on miettinyt, miksi naisten hakkaajille, kuten esim. Simo Rantalainen, halveksitaan tai rakastetaan. Missä olosuhteissa mielestäsi olisi oikeutettua vetää naista turpaaa?

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Mitähän nyt Gideoni muuten ajat takaa? Tätä asiaa on kyllä käsitelty aika laaja-alaisesti aikaisemminkin. Nuo vaihtoehdotkin ovat ihan käsittämättömät.

Lopetetaan tämä heti alkuunsa.

Vierailija

Ei missään eikä koskaan. Siis mies ei lyö naista missään tilanteessa. Naisten keskinäisiin välienselvittelyyn en ota kantaa. Itse olen kyllä sitä mieltä, että nyrkit alkavat puhua siinä vaiheessa, kun sanat loppuvat.

Väkivalta ei ratkaise yhtään ongelmaa, päinvastoin pahentaa niitä. Kuten eräs omaperäinen ajattelija on sanonut: "väkivaltaa kannattaa välttää, koska satunnaiset tapot saattavat raaistaa ihmisen luonnetta".

Muuten äänestysvaihtoehdot olivat ilmeisen tarkoituksellisesti lievästi sanottuna provosoivia.

Vierailija

No jos on 180 kg bodari nainen ja alkaa mätkiin ilman syytä ja henki on vaarassa ni kyllä siinä itteensä saa puolustaa, mutta ei muuten.

Vierailija
Ar.Ko
No jos on 180 kg bodari nainen ja alkaa mätkiin ilman syytä ja henki on vaarassa ni kyllä siinä itteensä saa puolustaa, mutta ei muuten.
Muistuu mieleen yksi heiveröinen homokaverini joka sanoi kyllä lyövänsä takaisin naista jos tämä lyö häntä ensin. Syyksi hän vetosi ettei hänen fyysiset voimansa olleet naisia kummoisemmat ja ettei häntä sitoneet mitkään perinteiset miehiset arvot. Homoutensa takia hän näki molemmat sukupuolet tasa-arvoisina. Nuo kysymyksenasettelut ovat taas Gideonin tapaan täysin idioottimaisia. Häpeän itseäni kun alennuin vastaamaan taas tähänkin ketjuun vaikka voin syyttää vain itseäni. Ja mitä tämä topicci tekee edes psykologian otsikon alla?

Vierailija

Siinä samassa saa lyödä, kuin miestäkin saa. Eli ei missään.

Silti voin kutakuinkin ymmärtää takaisin lyömisen.

Jos mies lyö minua, koen olevani oikeutettu lyömään takaisin.
Jos nainen lyö minua, koen olevani oikeutettu lyömään takaisin.
(vaikken välttämättä löisikään, kokisin sen olevan "oikeutettua".)

Vierailija
Hulttio
Siinä samassa saa lyödä, kuin miestäkin saa. Eli ei missään.

Silti voin kutakuinkin ymmärtää takaisin lyömisen.

Jos mies lyö minua, koen olevani oikeutettu lyömään takaisin.
Jos nainen lyö minua, koen olevani oikeutettu lyömään takaisin.
(vaikken välttämättä löisikään, kokisin sen olevan "oikeutettua".)

Paremmin ei voisi kiteyttää...

Vierailija

Eikö tälläisille kysymyksille olisi jotain muuta forumia?
Olisi mukavaa, jos Tiede -palsta pyrittäisiin pitämään asialinjalla...

Vierailija

No, en vetäisi missään tapauksessa naista turpaan vaikka olisi lähettänyt minulle vaikka mitä....

Tietysti turpaan vetäminen on ymmärrettävää, jos nainen pääsisi fyysisessä kamppailussa johdolle.... (jos nainen on joku itsepuolustuksen mestari(edellyttäen että hän on hyökkäävä osapuoli) , ja jos sillä voi pelastaa ihmishenkiä.
Gideon tuosta puuttuu vaihto ehto itse puolustuksessa.

Vierailija
kimmosal
Ei missään eikä koskaan. Siis mies ei lyö naista missään tilanteessa.

Jos henkilö A lyö henkilö B:tä, niin hlö B lyö tietenkin takaisin. Täysin riippumatta A:n sukupuolesta, tai B:n sukupuolesta. Elämme tasa-arvon aikoja ystävä hyvä. Sukupuolisokea täytyy nykyään olla, muu on syrjintää. Ja mitä väliä on voimasuhteilla? Taatusti saan turpaani jos isompaani menen lyömään. Sama koskee myös naisia.

Vierailija
kunkku
Onko palstalaisissa PALJON tukahdutettua raivoa, kun tämmöiset puheenaiheet nousevat usein esiin??
Oikea kysymys kuuluisi: onko Gideonissa paljon tukahdutettua raivoa kun tälläisiä puheenaiheita meille antaa?

Vierailija

Simo Rantalaisen kuuluisat sanat:" Yleensä olen sitä mieltä, että kun puhe ei auta, jotkut asiat voi ratkaista nyrkeillä.", innoittivat minut kirjoittamaan tämän kyselyn. Ajattelin josko täällä olisi Ranatalais mielisiä ihmisiä tai poliisien "toiminnan" kannattajia ym vastaavia.
Simo on sanononut myöskin, että kukaan suomalainen nainen ei pärjää hänelle nyrkkeilyssä, mikä lienee totta edelleenkin.

Vierailija

Joku vanhenpi häiskä joskus neuvoi humalaisessa viisaudessaan, että tappelua ei saa aloittaa, mutta sen saa lopettaa, tyypillistä uhomeininkiä mielestäni. Olen samaa mieltä suomen lain kanssa, joka hyväksyy itsepuolustuksen kohtuuden rajoissa. Eli sen verran saa huitaista, että pääsee tilanteesta pois, jos muu ei auta(naisen ollessa kyseessä muu useinmiten auttaa), rotuun, ikään sukupuoleen jne katsomatta.
Simon metodi ei kai kuitenkaan ole ratkaissut mitään, siltä ei ainakaan Simoa ajatellen näytä

Vierailija

Milloin on oikeutettua vetää Gideonia turpaan?

a) Gideonia saa vetää turpaan, jos on TV-juontaja. Esim. Simo Rantalainen.

b) Gideonia saa vetää turpaan, jos se aloittaa jonninjoutavia netti-äänestyksiä

c) Gideonia saa vetää turpaan ihan koska vaan, sillä Gideon on ärsyttävä

d) Gideonia saa vetää turpaan, koska hän vainoaa Tiede-palstaa revisionistisilla holokaust-aiheilla.

Sarkasmia kehiin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat