Mitä mieltä vaalimainonnasta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oletteko nähneet presidenttiehdokkaiden vaalimainontaa ja mitä mieltä olette kampanjasuunnitelmien toteutuksesta ja onnistumisesta tähän asti? Itse olen nähnyt Vanhasen vaalimainoksen tv:stä, jossa vapaana laukkaavat hevoset juoksevat aukealla pellolla. Tähän mainokseen liittyvät teiden varsille asetetut viirimäiset sini-valko-vihreät pitkät nauhat, jotka tuulessa liehuessaan vievät ajatukset pakostakin - ja erittäin onnistuneesti - tv- mainoksen vapautta ja raikasta maaseutua ihannoivaan idylliseen maisemaan. Täytyy sanoa, että olen positiivisen yllättynyt tästä persoonallisesta ratkaisusta.

Tarkoitukseni ei ole ottaa kantaa presidenttiehdokkaiden puolesta suuntaan jos toiseenkaan, saati agitoida oman mahdollisen suosikkini puolesta. Ikävä kyllä en ole vielä muita mainoksia edes nähnyt, tulevatko lie jälkijunassa?

Kommentit (7)

Vierailija
s&s&s
Oletteko nähneet presidenttiehdokkaiden vaalimainontaa ja mitä mieltä olette kampanjasuunnitelmien toteutuksesta ja onnistumisesta tähän asti? Itse olen nähnyt Vanhasen vaalimainoksen tv:stä, jossa vapaana laukkaavat hevoset juoksevat aukealla pellolla. Tähän mainokseen liittyvät teiden varsille asetetut viirimäiset sini-valko-vihreät pitkät nauhat, jotka tuulessa liehuessaan vievät ajatukset pakostakin - ja erittäin onnistuneesti - tv- mainoksen vapautta ja raikasta maaseutua ihannoivaan idylliseen maisemaan. Täytyy sanoa, että olen positiivisen yllättynyt tästä persoonallisesta ratkaisusta.

Tätä tarkoitusta vartenko ne viirit teiden varsilla, latojen seinissä ja pelloilla ovatkin? Näkyvyys on ainakin hyvä, mutta sisältö oli tähän asti hämärän peitossa. Luulin, että ne liittyvät jotenkin lintujen hätyyttämiseen

Ikävä kyllä en ole vielä muita mainoksia edes nähnyt, tulevatko lie jälkijunassa?

Niinistöltä olen ainakin nähnyt jonkun TV-mainoksen, mutta tien varret ovat pysyneet vielä siisteinä. Halonen taitaa aloittaa kampanjoinnin vasta marraskuun lopulla. Vanhasen TV-mainosta en ole nähnyt, mutta eipä noilta mainoksilta varmaan mitenkään pysty välttymäänkään.

Vierailija
Deckers

Tätä tarkoitusta vartenko ne viirit teiden varsilla, latojen seinissä ja pelloilla ovatkin? Näkyvyys on ainakin hyvä, mutta sisältö oli tähän asti hämärän peitossa. Luulin, että ne liittyvät jotenkin lintujen hätyyttämiseen

Mukavaa, että sain olla tuottamassa ahaa- elämystä!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Niinistöstä kommunisti, Vanhasesta vappuhuiskuja heilutteleva vihreä. Nice.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005

Eikös tieremiäs aio ollenkaan osallistua Punaisen julistuksen 100-vuotisjuhlaan 1.11. ? Finlaysonin Siperian aukiolla esiintys työväenyhristyksen soittokuntaki ja Siimes ja Heinäluoma siäl olis kans. Keskustorilla olis sitte kansalaisjuhla ja se itte julistus luettasiin Raatihuoneen parvekkeelta. Kyl mää vaan meinisin. jos olisin Tampereella. (Toi "Siperian aukio" mua kyl huvittaa. Vaan on niillä Tampereella Amuriki ja Petsamoki ainaki oli.)

Vaalimainoksia ei pahemmin ole näkynyt, mitä vähän television uutisissa. Tuo kepulainen Vihreä tuuli -kampanja johdattaa ainakin minun ajatukseni vihreiden puoluetoimistoon ja ruohontuoksuun. Mutta se johtuu varmaan nyrjähtäneestä mielikuvituksesta.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Vierailija

Tähän mennessä näkemistäni vaalimainoksista ei ole tullut mieleen juuri muuta kuin että kuka HELVETIN IDIOOTTI niitä oikein suunnittelee???? Mikä ihmeen "vihreä tuuli" (sellainenko, joita nähdään hernekeittopäivinä?) tai "työväen presidentti"? Halosen viime vaalien mainoskaan ei ollut kovin kaksinen, väitän, että eukko valittiin vain, koska sattui olemaan nainen. Sukupuoli on edelleenkin ainoa asia mitä useimmat ihmiset näkevät, käytännön tasa-arvohan on sitä, että naiset valitaan joka paikkaan, oli pätevyyttä tai ei. Vai voiko joku mainita jonkin "muumimamman" kiistattoman "saavutuksen", josta olisi Suomelle jotakin etuakin...? Miinakielto ei ainakaan Suomen etuja aja... naapurin kylläkin.

Uusimmat

Suosituimmat