Ongelma mersusta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olet pulassa!!!!

Moraali-Nalle, pelottava supervihollinen, on kaapannut mersusi ja sinulle tuntemattoman ihmisen! Moraali-Nalle roikottaa ziljoonan mersuasi ja sinulle tuntematonta ihmistä rotkon yllä! Hän antaa mahdollisuuden sinulle pelastaa joko ziljoonan autosi tai ihmisraukan!

Kumman valitset?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

mitä järkeä valita mersu? tottakai valitsisin ihmisen. eikös se sitäpaitsi olisi oikeastaan kuoleman tuottamus/murha, jos valitsemalla mersun ihminen kuolee?

Vierailija

Aika hauska!
Täytyy tuottaa skandaalinjanoisille kirjoittaja/ ajattelijakollegoille pettymys ja todeta, että ilman muuta pelastaisin sen ihmisen. Miksikö? Siksi, että vakuutus korvaa rikkoutuneen Mersun (!!), mutta mikään tai kukaan ei korvaa menehtynyttä ihmistä.

Vierailija
s&s&s
Aika hauska!
Täytyy tuottaa skandaalinjanoisille kirjoittaja/ ajattelijakollegoille pettymys ja todeta, että ilman muuta pelastaisin sen ihmisen. Miksikö? Siksi, että vakuutus korvaa rikkoutuneen Mersun (!!), mutta mikään tai kukaan ei korvaa menehtynyttä ihmistä.

Vaan kohta vakuutusyhtiö luistaa korvausvastuustaan vetoamalla siihen, että vahinko oli itse aiheutettu! Sait itse valita kumpi! No money!!

Vierailija

Kunkku: Mutta nythän puhutaan kaapatusta Mersusta. Vakuuutusyhtiö ei siis voi mitenkään tietää, että minulla olisi ollut valinnanvapaus koskien auton tai ihmishengen pelastamista. On rikollisen sana vastaan rehellisen, kiltin näköisen ihmisen sanaa. Ketä uskoa? Ei lienee vaikea arvata!

Vierailija
kunkku
"Moraali-Nalle, pelottava supervihollinen" ei lie vakuutusyhtiön silmissä uskottava tekijä??

Täytyy sanoa, että nyt nauroin ääneen! (Tunnenko sinut muuten!?) Ei auta muu, kuin luottaa viehätysvoimaani, mikäli joutuisin kamppailemaan näinkin vaativan vastustajan kuin Moraali-Nallen kanssa!

Vierailija
s&s&s

Täytyy sanoa, että nyt nauroin ääneen! (Tunnenko sinut muuten!?) Ei auta muu, kuin luottaa viehätysvoimaani, mikäli joutuisin kamppailemaan näinkin vaativan vastustajan kuin Moraali-Nallen kanssa!

Mikäli viehätysvoimasi on samaa luokkaa silmiesi kanssa ei luulisi olevan voittajasta epäselvää..!

Vierailija

Tollukka!

Ei pahaa sanaa Nalle Luppakorvasta. Jännittävin tv-ohjelma ikinä.

Mummo
* laulaa haaveellisena*Luppakooova nimen sai Nallekalhu vellaton

Vierailija

"Olen pieni nalle vain pullea,
lasten kanssa leikin ain,
olen pieni nalle vain pörreä
lapset mua rakastaa!

- Nalle Luppakorva -

Mutta Maailman Vahvin Nalle on paras!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat