Jeesustelua siirtolaisuudesta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka moni teistä on oikein LUKENUT historiaa? Kuinka moni teistä todella uskoo, että esim Britannian, Ranskan, Espanjan ja Italian väestö ALUNPERIN oli alunperin germaanista syntyperää:

http://www.revelation2seven.org/UsedIma ... vasion.gif

Eikö olekkin helppoa unohtaa historiasta se, mitä ei itse halua muistaa? Tai niinkuin te Suomalaiset olette tottuneet sanomaan;"aika kultaa muistot"

Ja entäs sitten tämä:

http://www.stopterrorkrigen.dk/images/h ... d_1914.gif

Ranskalaisia asukkaita ja joukkoja on VIELÄKIN norsunluurannikkolla, mutta taaskaan kukaan ei tunnu sitä muistavan, tai sitten vain yksinkertaisesti kiinnittävän siihen mitään huomiota? Vai kuvitteletteko te todella, että kaikki "paha" tässä maailmassa on "ei-valkoisten" aikaansaannosta? No, onhan se yksinkertaista totta vie Syyttää kaikesta pahoja "demonimamuja" jotka turmelevat länsimaisen "hyvinvointiyhteiskunnan" Ei tarvitse mainita, KETKÄ ne mamut tänne alunperin toivat, tai KETKÄ sinne mamujen maahan alunperin tunkeutuivat sitten Kristoffer Kolumbuksen ristiretkien 1494< Eikö olekkin helppoa, kun ei tarvitse(halua)ottaa mitään vastuuta, mutta voi vain syyttää muita? Ainakin siitä tulee itselleen "oikeamielinen" ja hyvä mieli

Kommentit (14)

Vierailija
Toinen tuleminen
Kuinka moni teistä on oikein LUKENUT historiaa? Kuinka moni teistä todella uskoo, että esim Britannian, Ranskan, Espanjan ja Italian väestö ALUNPERIN oli alunperin germaanista syntyperää:

http://www.revelation2seven.org/UsedIma ... vasion.gif

Eikö olekkin helppoa unohtaa historiasta se, mitä ei itse halua muistaa? Tai niinkuin te Suomalaiset olette tottuneet sanomaan;"aika kultaa muistot"

Ja entäs sitten tämä:

http://www.stopterrorkrigen.dk/images/h ... d_1914.gif

Ranskalaisia asukkaita ja joukkoja on VIELÄKIN norsunluurannikkolla, mutta taaskaan kukaan ei tunnu sitä muistavan, tai sitten vain yksinkertaisesti kiinnittävän siihen mitään huomiota? Vai kuvitteletteko te todella, että kaikki "paha" tässä maailmassa on "ei-valkoisten" aikaansaannosta? No, onhan se yksinkertaista totta vie Syyttää kaikesta pahoja "demonimamuja" jotka turmelevat länsimaisen "hyvinvointiyhteiskunnan" Ei tarvitse mainita, KETKÄ ne mamut tänne alunperin toivat, tai KETKÄ sinne mamujen maahan alunperin tunkeutuivat sitten Kristoffer Kolumbuksen ristiretkien 1494< Eikö olekkin helppoa, kun ei tarvitse(halua)ottaa mitään vastuuta, mutta voi vain syyttää muita? Ainakin siitä tulee itselleen "oikeamielinen" ja hyvä mieli

Kiitän karttalinkeistä, vaikka jälkimmäinen oli asenteellinen.

Tiesitkö muuten, että mustan Afrikan väkeä on VIELÄKIN Ranskassa, mutta taaskaan kukaan ei tunnu sitä muistavan, tai sitten vain yksinkertaisesti kiinnittävän siihen mitään huomiota? Vai kuvitteletteko te todella, että kaikki "paha" tässä maailmassa on "valkoisten" aikaansaannosta? No, onhan se yksinkertaista totta vie Syyttää kaikesta pahoja "demonirasisteja" jotka turmelevat sosialistisen "hyvinvointiyhteiskunnan" Ei tarvitse mainita, KETKÄ ne mamut tänne alunperin toivat, tai KETKÄ tänne suomalaisten maahan alunperin tunkeutuivat sitten Birger Jaarlin ristiretkien 1250?

Eikö olekkin helppoa, kun ei tarvitse(halua)ottaa mitään vastuuta, mutta voi vain syyttää muita? Ainakin siitä tulee itselleen "oikeamielinen" ja hyvä mieli

Eikös niin?

Taustatietoa: http://www.eurooppa.biz.ly/suomi/mellakat2.htm

Vierailija

Eikös Suomi alunperin joutunut nimen oman RUOTSALAISTEN valtaamaksi, jotka miekalla ja raudalla käännyttivät "pakanalliset" villit uskolliseksi ainoalle oikealle Jumalalle sekä Ruotsin kuninkaalle! Siinä sinulle "länsimaista sivistystä" totta vie !

L
Seuraa 
Viestejä7006
Liittynyt17.3.2005

Toinen tuleminen

Kirjoitit:

Eikös Suomi alunperin joutunut nimen oman RUOTSALAISTEN valtaamaksi, jotka miekalla ja raudalla käännyttivät "pakanalliset" villit uskolliseksi ainoalle oikealle Jumalalle sekä Ruotsin kuninkaalle!

Taitaa olla vähintäänkin yksinkertaistettu versio tapahtuneesta.

Käsittääkseni kristinusko alkoi levitä nykyisen Suomen alueella jo ennen kuin Ruotsin kuninkaat valtansa tänne ulottivat. Ne jutut niistä ristiretkistä ovat käsittääkseni vahvasti muokattuja versioita tapahtuneesta.

Ja taisipa nykyisen Suomen alueesen kuuluvien Ahvenanmaan sekä Varsinaissuomen ja Ruotsin välillä olla hyvinkin läheiset suhteet ennen ns ristiretkiä.

Ja jos Ruotsin kuninkaat eivät olisi valtaansa nykyisen Suomen alueelle ulottaneet, olisi sen tehnyt Novgorod. Ja ainakin jälkiviisaasti me voimme olla kovinkin tyytyväisiä tapahtumien kulusta.

Vierailija
Andúril

Lännen Lieska on näemmä löytänyt kivat nykyaikaisten kansallissosialistien, tuttujen kesken uusnatsien, kotisivut:

http://www.nordischeshilfswerk.org/

Niin sitä pitää. Jos olisi viitsinyt hieman tarkastaa, niin olisi mm. selvinnyt että tässä niin luotettavan foxin raportissa valehdeltiin ihan suoraan esimerkiksi kaupungin muslimien määrästä.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=214197

Mutta eihän totuudella ole niin väliä, kunhan pääsee haukkumaan "ählämeitä".

Vierailija

Pitää nyt tarkentaa. Minulle tämä henkilö on "uusi tuttavuus", en siis ole aiemmin kuullutkaan hänestä. Aikamoisen kohun on saanut pystyyn.

Vierailija

Mummo muistaa Oriana Fallacin hyvin. Sai tiukan haastattelun aikoinaan kivikovana tunnetulta Muammar Gaddafilta, jonka hallitsemaa Libyaa pidettiin palestiinalaisterroistien ensimmäisen polven suurimpana tukijana. Tällä tarkoitan esim. Munchenin olympialaisten urheilijateurastusta ja aikoinaan niin muodikkaita lentokonekaappauksia.

Aika reipas tätsy edelleen. Arvossa olen häntä pitänyt ja hyvin kirjoittaa edelleenkin

Mummo
joka ei voi kuin ihmetellä uusnatsien sivistymättömyyttä

Vierailija
Mummo
Mummo muistaa Oriana Fallacin hyvin. Sai tiukan haastattelun aikoinaan kivikovana tunnetulta Muammar Gaddafilta, jonka hallitsemaa Libyaa pidettiin palestiinalaisterroistien ensimmäisen polven suurimpana tukijana. Tällä tarkoitan esim. Munchenin olympialaisten urheilijateurastusta ja aikoinaan niin muodikkaita lentokonekaappauksia.

Aika reipas tätsy edelleen. Arvossa olen häntä pitänyt ja hyvin kirjoittaa edelleenkin

Mummo
joka ei voi kuin ihmetellä uusnatsien sivistymättömyyttä

Kummallista että vaikka olen omasta mielestäni seurannut medioita koko pienen ikäni niin tällainen vaikuttaja ei ole jäänyt mieleeni. Lienen lukenut huonosti. Minua ihmetyttää nuo hänen jyrkät mielipiteensä.

Toisaalta, enhän minä ole elänyt hänen elämäänsä. Ymmärtääkseni tämä nainen taisteli nuoruudessaan hirmuvaltaa vastaan.

Vierailija
Bomt Kneder
Andúril

Lännen Lieska on näemmä löytänyt kivat nykyaikaisten kansallissosialistien, tuttujen kesken uusnatsien, kotisivut:

Etsinpä vain videoon kovasti linkkiä, joka toimisi, ja tuo nyt vain sattui olemaan ensimmäinen. Sama video on aikoinaan ollut nähtävillä muuallakin netissä, mutta ilmeisesti Theo van Goghin kohtalo ja rasistiherjat ovat pelästyttäneet useimmat.

Ongelmia muslimisiirtolaisista Malmössa joka tapauksessa on.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Fallaci on kirjoittanut hyvin kriittisiä kirjoja islamista jo pitkään. Hän käyttää kieltä, joka tällä forumilla saisi jotkut toivomaan moderaattorilta hänen bannaamistaan. Italian muslimijohtaja on haastanut hänet oikeuteen islamin halventamisesta, ja monessa maassa muslimit ovat yrittäneet (turhaan) saada hänen kirjojaan kielletyksi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Oriana_Fallaci

Vierailija
Balthasar
... Minua ihmetyttää nuo hänen jyrkät mielipiteensä.

Toisaalta, enhän minä ole elänyt hänen elämäänsä. Ymmärtääkseni tämä nainen taisteli nuoruudessaan hirmuvaltaa vastaan.

................. Oriana Fallaci osallistui jo pikkutyttönä Italian vastarintaliikkeeseen, kun Saksa oli miehittänyt maan. Sen jälkeen hän tuskin tapasi kritiikittömästi ihailla ketään, joka on elännyt sohvaperunana viisaita selitellen, kuten useimmat hänen toimittajana haastattelemansa poliitikot.

Yritän löytää tänne Fallacin tekstiä.
...
Edit: Tässä se tulee:

Oriana Fallaci: "Viha ja ylpeys"

Kirjoitettu lokakuussa 2001,

"Pyysit minua puhumaan, tällä kertaa.
Pyysit minua rikkomaan vihdoinkin hiljaisuuden,
jonka olin valinnut koska olin halunnut välttää sekaantumasta
lörpötteleviin hyönteisiin.
Tein sen. Siksi, että olen kuullut myös Italiassa on niitä,
jotka riemuitsivat, kuten Gazan palestiinalaiset TV:ssä:
"Voitto! Voitto!" Miehet, naiset ja lapset. Olen kuullut,
että jotkut näistä vaikutusvaltaisista hyönteisistä, poliitikot tai "poliitikot",
intellektuellit tai "intellektuellit", jotka eivät ole kelvollisia kansalaisen arvonimeen, käyttäytyivät sievästi samalla tavalla.

He sanoivat: "Hyvä. Amerikkalaiset ansaitsivat sen."
Tämä teki minut hyvin hyvin hyvin vihaiseksi.
Viha ja suuttumus tekevät kylmän, kirkkaan ja rationaalin mielen.
Viha häivyttää kaiken hajaannuksen ja löperyyden ajatuksista.
Viha pakottaa ottamaan kantaa. Samalla tavoin vihaisena, kuin minä.
Afroamerikkalainen runoilija Maya Angelou ärjäisi eräänä toisena päivänä:
"Ole vihainen. Se tekee hyvää, -se on terveellistä!"

En voi tietää, onko se terveellistä minulle, mutta tiedän ettei se ole terveellistä niille.
Tarkoitan heitä jotka ihailevat Osama Bin Ladenia,
niitä jotka osoittavat ymmärrystä,sympatiaa tai solidaarisuutta häntä kohtaan.
Pyyntösi kirjoittaa tästä aiheesta laukaisi räjähteen,
joka oli odottanut jo liian kauan.
Pyysit siis minua kertomaan,kuinka koin tämän apokalyksiksen.
Aloitan tästä.

Olin kotonani, mikä sijaitsee Manhattanin keskuksessa.
Tarkalleen yhdeksältä aamulla minulla tunne vaarasta,
joka ei ehkä kohdistunut minuun, mutta vaaransi epäilemättä minutkin.
Tälläisiä tuntemuksia ihmisillä on sodassa, erityisesti taistelussa,
kun jokainen kohta ihossasi tuntee lähestyvän luodin tai ohjuksen,
ja herkistät korviasi ja kiljaiset lähelläsi oleville "Maahan, matalaksi!!"
Työnsin tämän tunteen mielestäni. Se ei ollut samanlaista, kuin silloin kun olin Vietnamissa.
Se ei ollut samanlaista kuin niissä monissa sodissa, niissä kirotuissa sodissa
jotka olivat toisesta maailmansodasta alkaen rääkänneet elämääni.

Olin siis New Yorkissa tuona merkittävänä syyskuun aamuna.
Tuo tunne vaivasi minua yhä, selittämättömästi. Niinpä tein sellaista mitä en
koskaan tee aamulla: Avasin TV:n. Ja jokaisella kanavalla, niitä on täällä satoja,
näit World Trade Centerin tornin palavan kuin jättimäinen tulitikku. Oikosulku?
Pieni lentokone eksynyt kurssistaan? Harkittua terrorismia??

Seisoin lähes halvaantuneena kiinnittyneenä torniin kuvaruudussa,
ja seisoessani siinä, vaatiessani itseltäni selitystä edessäni olevaan näkyyn,
toinen lentokone ilmestyi ruutuun. Suuri ja valkoinen. Matkustajakone.
Se lensi poikkeuksellisen matalalla. Se lensi matalalla ja syöksyi toiseen torniin,
kun pommittaja joka syöksyy kohteeseensa tuhoutuen yhdessä sen kanssa.

Samalla hetkellä vastaanottimeni ääni alkoi toimimaan, ja toisti alkukantaisen kuoron kirkunaa.
Toistuvaa ja alkukantaista: "God! Oh, God! God, God, GOD! Gooooood!!" Ja lentokone
kohtasi tornin sillä sekunnilla, ja upposi siihen kuin veitsi voihin.

Kello oli varttia yli yhdeksän. Älkää kysykö, mitä tunsin noina viitenätoista minuuttina.
En tiedä. En muista. Olin pala jäätä. Jopa aivoni olivat jäässä. En voi muistaa
näinkö ihmisten heittäytyvän alas kahdeksastakymmenennestä tai yhdeksästäkymmenennestä
kerroksesta etteivät palaisi elävinä. He rikkoivat ikkunalasit, kiipesivät ulos,
ja pudottautuivat samalla tavalla, kuin ne jotka hyppäävät laskuvarjoilla lentokoneesta.
He tulivat alas niin hitaasti, heiluttaen käsiään ja jalkojaan, uiden ilmassa.
Kyllä, he näyttivät uivan ilmassa, koskaan laskeutumatta.

Kolmannenkymmenennen kerroksen kohdalla heidän vauhtinsa kiihtyi.
He alkoivat viittilöidä toivottomammin, luulen että he katuivat päätöstään hypätä.
He ikäänkuin viittoilivat apua. Lopulta he näyttivät putoavilta kiviltä tai puun palasilta.
Tiedät, että olen nähnyt kaikenlaista sodassa. Olen pitänyt itseäni rokotettuna
sodan kauhuja vastaan, ja olen todella sellainen. Mikään ei enää hätkähdytä minua.
Ei edes silloin, kun olen vihainen tai tuohtunut. Mutta sodassa näin aina ihmisiä,
jotka joku toinen oli tappanut. En ollut koskaan nähnyt ihmisten tappavan itseään,
hyppäämällä kahdeksastakymmenennestä, yhdeksästäkymmenennestä tai sadannesta
kerroksesta ilman laskuvarjoa.

Sodassa näin kaikenlaisia räjähtäviä esineitä, jotka räjähtivät joka suuntaan,
ja kuulin suurten rakettien ääniä. Nämä kaksi tornia eivät räjähtäneet.
Ensimmäinen luhistui, söi itsensä. Toinen suli kokoon. Kuin voitikku liekin lämmössä.
Ja tämä tapahtui, näyttäytyi minulle, haudan hiljaisuudessa. Onko tämä mahdollista?
Oliko tämä hiljaisuus todellista, vai olisiko minun sisälläni?

Minun on myös sanottava, että olen nähnyt vain rajoitettuja määriä kuolleita.
Jokainen taistelu, kaksi tai kolme sataa kuollutta. Enimmilläänkin neljä sataa,
kuten Dak To:ssa Vietnamissa. Kun taistelu oli ohi, amerikkalaiset keräsivät
kaatuneensa ja laskivat heidät. En voinut uskoa silmiäni.
Mexico Cityn joukkomurhassa, missä jouduin itse luotien keskelle,
he keräsivät lopulta 800 vainajaa. Uskoin kuolevani, kun meidät tungettiin
ruumishuoneeseen, jossa löysin itseni ruumistulvan keskeltä.

Niin, viisikymmentätuhatta ihmistä työskenteli näissä kahdessa tornissa,
ja vain harvoilla oli aikaa paeta. Hissit eivät enää toimineet,
ja kävely alas vei aikaa ikuisuuden. Me emme saa koskaan tietää kuolleiden
lukumäärää, sillä amerikkalaiset eivät koskaan kerro tämän apokalypsiksen
intensiivisyyttä ollaakseen rohkaisematta Osama Bin Ladenia uusiin tekoihin.

Joka tapauksessa nämä hornankuilut, jotka imaisivat nämä kymmenetuhatta luotua,
ovat liian syvät. Pelastustyöntekijät vetävät esiin vain paloja ruhjoutuneista jäsenistä.
Nenä siellä, sormi täällä, tai kahvinporoilta vaikuttava tahna saattaa olla
inhimillistä materiaalia. Ruumiiden jäännökset jauhautuivat räjähdyksessä.
Eilen kaupunginjohtaja Giuliani lähetti kymmenentuhatta ruumispussia, mutta ne jäänevät käyttämättä.

Mitä tunnen niitä kamikazeja kohtaan, jotka tekivät tämän ja kuolivat uhrien mukana?
En ainakaan kunnioitusta. En sääliä. En edes sääliä, minä joka olen aina säälinyt heikkoja.
Olen aina vieroksunut kamikazeja, ihmisiä jotka käskystä tappavat itsensä
tuhotakseen muita ihmisiä. En ole kunnioittanut sotilaina japanilaisia kamikazeja
toisessa maailmansodassa, enkä edes Pietro Miccaa, joka räjäytti linnakkeen
ja vihollisten mukana itsensä estääkseen vihollisten tunkeutumisen Torinoon.

Vielä vähemmän kunnioitan heitä marttyyreina ja sankareina, kuten Mr. Arafat,
höpöttäen ja syljeskellen, kuvaili heitä minulle v.1972. Tai silloin kun haastattelin
häntä Ammanissa, missä hänen upseerinsa kouluttivat samoihin aikoihin
Baader-Meinhof -terroristeja. Pidän heitä ainoastaan turhamaisina.
Turhamaisina ihmisinä, jotka sensijaan että tavoittelisivat kuuluisuutta
elokuvissa tai urheilussa, etsivät sitä tappamalla itsensä ja muita.
Oscarin, ministerin tuolin tai mitalin sijasta kuolema antaa heille muiden ihailun, he itse uskovat.

Ne, jotka uskovat Allahiin, saavat paikan paratiisissa, missä Koraanin mukaan
sankarit panevat (****) ihania huureja. Ehkä heillä on vain suuri fyysinen halu?
Minulla on edessäni valokuva kahdesta kamikazesta, joista kerroin novellissani
"Insallah". Novelli alkaa amerikkalaisen tukikohdan tuhosta Beirutissa,
missä kuoli enemmän kuin neljäsataa uhria, ja ranskalaiseen tukikohtaan
suunnatusta hyökkäyksetä, jossa sai surmansa yli kolmesataa.
Ennen kuolemaan menoaan nämä miehet olivat käyneet parturissa,
ja sitten otattaneet tämän kuvan. Mitkä siistit hiukset, mitkä parfymoidut viikset,
siististi suitut pikku parrat ja keimailevat pulisongit...

Voin hyvin kuvitella, kuinka Mr. Arafat kihahtaisi raivoon minua kuunnellessaan.
Välillämme on pahaa verta, ymmärräthän. Hän ei ikinä anna minulle anteeksi,
joko kärkevien mielipide-erojemme johdista, tai sitten sen arvion takia,
minkä annoin hänestä kirjassanai "Interwiew With History". Mitä itseeni tulee,
en ikinä anna hänelle anteeksi mitään. Mukaanlukien sitä, että eräs italialainen
journalisti, joka oli antanut ymmärtää olevansa ystäväni, löysi itsensä revolverin
piippu painettuna rintaansa. Me emme voi enää tavata toisiamme, ja se on huono asia,
sillä jos minä tapaisin Arafatin uudelleen, minä sanoisin hänelle päin näköä,
mitä nämä "marttyyrit" ja "sankarit" ovat. Huutaisin hänelle: "Kuuluisa Mr. Arafat,
näiden neljän lentokoneen matkustajat, jotka kaapattiin ja muutettiin ihmispommeiksi,
he ovat marttyyreja. Heidän joukossaan on neljävuotias tyttö, joka murskattiin
toiseen torniin. Mr. Arafat, marttyyreja ovat ne työntekijät, jotka olivat kahdessa
tornissa ja Pentagonissa. Mr. Arafat, marttyyreja ovat palomiehet, jotka kuolivat
yrittäessään pelastaa heidät. Ja tiedätkö, kuuluisa Mr. Arafat, ketkä ovat sankareita?
Matkustajat sillä lennolla, joka syöksyi maahan Pensylvaniassa eikä Valkoiseen Taloon,
koska matkustajat iskivät takaisin! Heille pitäisi olla paratiisi, kuuluisa Mr.Arafat.
Todellinen ongelma se, että te olette ikuinen valtionpäämies. Leikitte monarkkia.
Vierailette paavin luona, julistatte tuomitsevanne terrorismin, lähetätte surunvalitteluja Bushille."
Ja kameleonttimaisine kykyineenkään hän ei pysty kertomaan minulle että olen oikeassa.
Mutta vaihdetaan puheenaihetta, Arafat tekee minut sairaaksi.

Puhuisin mieluummin haavoittumattomuudesta, jonka monet eurooppalaiset näkevät
Amerikan ominaisuutena. Mikä haavoittumattomuus? Mitä avoimempi joku yhteiskunta on,
sitä helpommin sitä voi vahingoittaa terrorismilla. Mitä enemmän maa on vapaa,
eikä poliisivaltion menetelmin hallittu, sitä suurempi riski on kaappauksista
ja joukkomurhista, jollaisia tapahtui monia vuosia Italiassa ja Saksassa,
ja muuallakin Euroopassa. Nyt sitä tapahtuu juuri Amerikassa.

Se ei ole sattumaa, että epädemokraattiset maat, poliisivaltiot, ovat aina majoittaneet,
rahoittaneet ja auttaneet terroristeja. Neuvostoliitto satelliitteineen ja Kiinan
Kansantasavalta, esimerkkinä. Kaddaffin Libya, Irak, Iran, Syyria, Arafatin
territorio Libanonissa, Egypti itsessään, sama Saudi-Arabia jonka kansalainen
Bin Laden on, Pakistan, Afganistan, toki, ja Afrikan islamilainen osa.
Näinen maiden lentokentillä ja lentokoneissa olen aina tuntenut oloni
turvalliseksi, kuin nukkuva vastasyntynyt.

Ainoa asia, mitä olen saattanut pelätä, on pidätys siksi että olen kirjoittanut
ilkeitä asioita terroristeista. Eurooppalaisissa lentokoneissa ja Euroopan
lentokentillä olen ollut varullani. Amerikkalaisissa koneissa ja kentillä olen
tuntenut tiettyä hermostuneisuutta. Pelkään niissä paikoissa kaksinverroin,
verrattuna New Yorkiin. (Washington DC:ssä en pelkää, kone Pentagoniin oli yllätys minulle.)

Minulle ei ole koskaan "jos", ajattelen aina "kun". Miksin luulet minun
alitajuntani varoittaneen tiistai-aamuna? Miksi luulet, että vastoin tapojani
avasin TV:n? Miksi luulet, että yksi kolmesta kysymyksestä, joita pohdin kun
ensimmäinen torni paloi eikä ääni toiminut vastaanottimessani, oli että tämä
voi olla terroristihyökkäys? Miksi luulet minun ymmärtäneen, mistä on kysymys,
välittömästi toisen lentokoneen ilmestyttyä näkyviin?

Amerikka on vahvin kansakunta maailmassa, rikkain, voimakkain, nykyaikaisin,
ja melkein kaikki uskovat harhaan että se on myös haavoittumaton. Mutta Amerikan
haavoittuvaisuus tulee juuri sen voimasta, varallisuudesta ja nykyaikaisuudesta.
se on tavallinen tarina häntäänsä takaa-ajavasta koirasta.

Se on seurausta Amerikan moni-etnisyydestä, sen vapaamielisyydestä, sen luottamuksesta
kansalaisiinsa ja vieraisiin. Noin 24 miljoonaa amerikkalaista on arabi-muslimeja,
ja kun Mustafa tai Mohammed tulee, vaikkapa Afganistanista, vierailulle setänsä luokse,
kukaan ei kerro hänelle, ettei hän saisi opiskella lentäjiä kouluttavalla kurssilla
ohjaamaan 757-jumbojettiä. Kukaan ei estä häntä kirjautumasta yliopistoon lukemaan
kemiaa ja biologiaa, kahta tiedettä jotka ovat hyödyksi biologisessa sodassa. Ei niin kukaan.

Ei edes silloin jos hallitusta on varoitettu, että samainen Allahin poika aikoo
kaapata 757-koneen, tai heittää ampullin taudinaiheuttajia vesisäiliöön laskeakseen
liikkelle epidemian. Sanon "jos", koska hallitus ei tiennyt absoluuttisesti
mitään ja CIA ja FBI olivat epäonnistuneet täydellisesti. Jos minä olisin USA:n
presidentti antaisin hyvintähdätyn potkun takapuoleen koko tälle tyhmyyden keskittymälle.

Mitkä ovat Amerikan voiman, varakkuuden, vallan ja nykyaikaisuuden symbolit?
Tietenkään niitä eivät ole jazz, rock and roll, purukumi, hampurilaiset,
Broadway tai Hollywood. Niitä ovat Amerikan pilvenpiirtäjät, Pentagon,
amerikkalainen tiede ja teknologia. Nämä vaikuttavat rakennukset, jotka ovat
niin korkeita, niin kauniita että niitä katsoessaan unohtaa pyramiditkin ja
menneisyyden ihmeet. Nämä jättiläismäiset lentokoneet, jotka ovat aikamme
purjehtivia laivoja. Kaikki kulkee lentämällä, posti, tuore kala, me itse.

Kauhistuttava Pentagon, linnoitus joka herättää kunnioitusta katsojissaan.
Tämä kaikkialla läsnäoleva ja kaikenkäsittävä tiede. Tämä teknologia, joka
muutamassa harvassa vuodessa on täysin muuttanut elämämme, lukemattomat tapamme
kommunikoida, syödä, elää. Ja mihin tämä pelkuri Bin Laden iskikään?
Pilvenpiirtäjiin ja Pentagoniin. Miten? Lentokoneilla, tieteellä, teknologialla.

Asiasta toiseen, tämä kurja multimiljonääri Bin Laden, tämä AWOL-playboy,
joka on vaihtanut 20-vuotiaana Beirutissa harrastamansa hurjan yökerho-rynnistyksen
ja blondien kosiskelun itsensä huvittamiseen tappamalla ihmisiä Allahin ja
Muhammedin nimissä, on keränyt varallisuutensa purkutöihin erikoistuneen
korporaation avulla, ja hän on itse alan ekspertti.

Kun tapasimme olit vaikuttunut tästä sankarillisesta tehokkuudesta
ja ihailtavasta yhtenäisyydestä, joka amerikkalaiset osoittivat tänä apokalyptisenä hetkenä.
............(jatkuu)

Vierailija

Miksi nainen on niin yksisilmäinen? Onko hän kääntynyt kiihkokatoliseksi vai kauhisteleeko hän islamin taantumuksellisuutta ja naisen asemaa islamilaisissa maissa? Miksi hän hyväksyy juutalaisten rasismin ja puhdistukset sekä muun massiivisen väkivallan sekä ryöstön? Eikö palestiinalaisten toimet ole paljon oikeutetumpia ja sympatiaa herättäviä, kun kerran ovat niin alakynnessä maailman moderneinta sotakoneistoa vastassa. Tätä sotakoneistoa pyöritetään rajattomalla rahavirralla USA:sta, jossa ökyrikas juutalaimafia pitää valtaa ääriuskovien kanssa. Nyt sitten vallataan lisää alueita koko Lähi-idässä kontrollin alle.

Vierailija
el bimbo
Miksi nainen on niin yksisilmäinen? Onko hän kääntynyt kiihkokatoliseksi vai kauhisteleeko hän islamin taantumuksellisuutta ja naisen asemaa islamilaisissa maissa? Miksi hän hyväksyy juutalaisten rasismin ja puhdistukset sekä muun massiivisen väkivallan sekä ryöstön? Eikö palestiinalaisten toimet ole paljon oikeutetumpia ja sympatiaa herättäviä, kun kerran ovat niin alakynnessä maailman moderneinta sotakoneistoa vastassa. Tätä sotakoneistoa pyöritetään rajattomalla rahavirralla USA:sta, jossa ökyrikas juutalaimafia pitää valtaa ääriuskovien kanssa. Nyt sitten vallataan lisää alueita koko Lähi-idässä kontrollin alle.

Oriana Fallacilla on sympatioita Israelia kohtaan. Siitä johtuu hänen asenteensa.

USA:n kansalliset edut eivät toki ole yhtenevät Israelin kanssa, mutta Israel-myönteiset lobbaajat piirittävät jenkkipoliitikkoja, ja media on varsin tärkeä vaalien vaikuttaja. Ja koko juttu vaikuttaa varsin monimutkaiselta.

Arabien riehunta Ranskassa näyttää edistävän unkarinjuutalaisen Nicolas Sarklozyn pääsyä seuraavaksi presidentiksi? ??? Kuseeko arabit omaan taskuunsa?

Uusimmat

Suosituimmat