Haluan siirtää tilillenne 200miljoonaa dollaria

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka monta kertaa olette saaneet kyseisen viestin sähköpostiinne?

kysyn vain, mitä kyseiset henkilöt luulevat voittavansa?

mikä siis tuossa huijauksessa nro:23414 on jujuna?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija
Mummo
Siis mistäs on nyt kyse?? Nigerialaiskirjeistä??

Mummo
joka ei saa edes roskapostia

Olen saanut ainakin 10 roskapostia emailiin, jossa halutaan valtava summa siirtää tililleni. (aina eri selityksillä)

suomennettuna ote:"kun olemme havainneet teidät luotettavaksi henkilöksi ja maanne rahapolitiikka on sitä ja tätä, blaablaablaa"

ja minä saisin muka 20% tuosta summasta, kun se tulisi paljon kalliimmaksi heille siirtää summa jotain muutakautta. voi sitä naurua kun ekakerran luin, mutta nyt ne viestit lakaa ärsyttämään.

Vierailija

Itse ainakin laitoin viestiä takaisin että rahat voi tulla luovuttamaan lehdistötilaisuudessa jahka päivämäärä sovitaan. Takaisin tuli lomake jossa kyseltiin tilitietoja. Yllättäen en antanut...

Vierailija
Eyeball Kid
Itse ainakin laitoin viestiä takaisin että rahat voi tulla luovuttamaan lehdistötilaisuudessa jahka päivämäärä sovitaan. Takaisin tuli lomake jossa kyseltiin tilitietoja. Yllättäen en antanut...

eine tietenkään pelkällä tilinumerolla ainakaan voi mitenkään huijata.. luulen että vaativat lopuksi salasanasi

Vierailija
Mummo
On ne sitten just niitä nigerialaiskirjeitä. Kaipa joku aina haksahtaa

niinpä. ikävämpi homma vain jos uhri sattuu olemaan PA niinkuin minäkin

Vierailija

Ei ne pyydä aluksi rahaa.Sitten kun ne on saanut sut hehkutettua täysillä mukaan,pyytävät täyttämään pankin rahansiirtolomakkeen ja sitten...yllätys yllätys,tarvii maksaa joku "nimellinen" 750 dollarin siirtomaksu ennenkuin siirto tapahtuu.Ja tuskinpa tapahtuu sittenkään. Mä vastasin joskus tollaseen kirjeeseen ja ne rupes soittelemaan mulle päivittäin ja vaikka alusta asti sanoin, että euroakaan en anna,niin kyllä pari viikkoa yrittivät.

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1140
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Määkin kerran vastasin ja sitten kuin sain rahat ostin kartanon, naisen, Rolls roycen ja lentokoneen.

Ne on ihan luotettavia kannattaa vastata, ei oo mitään haittaa.

Ps. en muuten huijaa.

Huijausta se oli. Lupasivat 40%, mutta oon saanu vasta 12,4% enkä usko että loppuja edes tulee.

Vierailija

Tästäkin on ollut täällä juttua. Sorgen, olen hieman väsynyt vastaamaan viime aikoina, kun kaikki aiheet on jo käsitelty aiemmin.

Yksi suomalainen murhattiin Kapkaupungissa nigerialaiskirjeen tosissaan ottaneena.

Rikostutkijat ympäri maailmaa ovat tietoisia ongelmasta.

Liikkeellä ovat rahanpesijät, kovan luokan rikolliset. Nuokin alkavat olla jo vanhentunutta kamaa.

Uudempaa on pyyntö mukaan valuuttabisnekseen euroilla.

http://www.potifos.com/fraud/

Vierailija
tiäremiäs
Määkin kerran vastasin ja sitten kuin sain rahat ostin kartanon, naisen, Rolls roycen ja lentokoneen.

Ne on ihan luotettavia kannattaa vastata, ei oo mitään haittaa.

Ps. en muuten huijaa.

Toi oli muuten tiäremiähen paras heitto tähän mennessä. En ole tiennytkään, että on huumormiehiä tieteilijän lisäksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat