Kaksipyöräisten hinaus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Saako kaksipyöräistä hinata toisella kaksipyöräisellä? Entä autolla? Mitä sanoo laki?

edit: yhdys sana virhe

Kommentit (6)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Kun ajoin moottoripyöräkorttia, yhdellä oppitunnilla annettiin ohjeita moottoripyörän hinauksesta, joten voisin kuvitella sen olevan ihan laillista. Vähän epäterveellistä kyllä. Perusajatuksena on, että köyttä ei saa sitoa moottoripyörään kiinni, muuten voi käydä ohraisesti, eikä kannata ajaa hinauksessa satasta motarilla... En kyllä ihan heti menisi itse kokeilemaan.

Vierailija
Heksu
Kun ajoin moottoripyöräkorttia, yhdellä oppitunnilla annettiin ohjeita moottoripyörän hinauksesta, joten voisin kuvitella sen olevan ihan laillista. Vähän epäterveellistä kyllä. Perusajatuksena on, että köyttä ei saa sitoa moottoripyörään kiinni, muuten voi käydä ohraisesti, eikä kannata ajaa hinauksessa satasta motarilla... En kyllä ihan heti menisi itse kokeilemaan.

Jos köyttä ei sido kiinni, niin mitenkä hinaus tapahtuu

Vierailija
kunkku

Tollasia kaksipyöräisiä autolla ainakin..!

Just just No voihan tuohon laittaa kuormaksi sellaisen kaksipyöräisen mitä tarkoitin..

Paul M
Seuraa 
Viestejä8558
Liittynyt16.3.2005
aleksialeksi
Heksu

Jos köyttä ei sido kiinni, niin mitenkä hinaus tapahtuu :?

Johan tuo opetetaan päiväkodissa. Hinattavassa MP:ssä köysi pujotetaan iskareitten välistä eli melko läheltä keskilinjaa, kiepautetaan kerran iskarin ympäri ja siitä kahvan ja käden väliin. Jos jotain tapahtuu, niin köyden on voitava luistaa irti vapaasti.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Paul M
aleksialeksi
Heksu

Jos köyttä ei sido kiinni, niin mitenkä hinaus tapahtuu

Johan tuo opetetaan päiväkodissa. Hinattavassa MP:ssä köysi pujotetaan iskareitten välistä eli melko läheltä keskilinjaa, kiepautetaan kerran iskarin ympäri ja siitä kahvan ja käden väliin. Jos jotain tapahtuu, niin köyden on voitava luistaa irti vapaasti.

Niinno jos haluaa pelata varmanpäälle. Itse en kylläkään jaksa tuollaisia turvatoimia suorittaa.. tiukka solmu ja niin että PYSYY kanssa!

Uusimmat

Suosituimmat