Tekniikka ja energia: YouTube pätkii

YouTube pätkii

YouTuben videokuva pätkii ja venyy, missähän mahtaa olla vika? Ps. ääni kuuluu täydellisesti.

[quote author="nooki" time="24.01.2009 klo 18:05"]

YouTuben videokuva pätkii ja venyy, missähän mahtaa olla vika? Ps. ääni kuuluu täydellisesti.

[/quote]

Re: YouTube pätkii

Youtuben videoiden laatuun ei juuri kannata luottaa, se on surkea.
Ei tosin yleensä noin surkea.
Latasitko tiedoston koneellesi vai miten toimit? Täsmentäisitkö?

[quote author="Dark Shade" time="24.01.2009 klo 18:15"]

Youtuben videoiden laatuun ei juuri kannata luottaa, se on surkea.
Ei tosin yleensä noin surkea.
Latasitko tiedoston koneellesi vai miten toimit? Täsmentäisitkö?

[/quote]

Hypocrites. So loudly complain about human rights and international justice -and are the first to violate both.

Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

En ladannut koneelle. Osissa videoissa kuvat venyvät ja monistuvat, joka ei ole normaalia "huonoa laatua".

[quote author="nooki" time="24.01.2009 klo 18:35"]

En ladannut koneelle. Osissa videoissa kuvat venyvät ja monistuvat, joka ei ole normaalia "huonoa laatua".

[/quote]

Sitten ongelma on itse videoissa, tiedostot ovat kenties vaurioituneet.

[quote author="Dark Shade" time="24.01.2009 klo 19:17"]

Sitten ongelma on itse videoissa, tiedostot ovat kenties vaurioituneet.

[/quote]

Hypocrites. So loudly complain about human rights and international justice -and are the first to violate both.

Minulle käy joskus, tosin harvemmin, niin että video toimii ok muuten, mutta pätkä siitä ei tule. Video pysähtyy siis kesken kaiken kokonaan eikä suostu lataamaan sitä viallista pätkää mistään kohdasta, paitsi sitten viallisen pätkän jälkeen taas toimii normaalisti. Täytyy kuitenkin itse hypätä eteenpäin vian yli. Ongelma on pitkään samassa videossa, mutta sitten ehkä parin päivän päästä kun kokeilen uudestaan, vika on tipotiessään. Tilapäistä, mutta on sattunut monen videon kohdalle tuollainen vika. Harvinaista nytten, yhteen aikaan esiintyi enemmän.

[quote author="Dredex" time="24.01.2009 klo 19:46"]

Minulle käy joskus, tosin harvemmin, niin että video toimii ok muuten, mutta pätkä siitä ei tule. Video pysähtyy siis kesken kaiken kokonaan eikä suostu lataamaan sitä viallista pätkää mistään kohdasta, paitsi sitten viallisen pätkän jälkeen taas toimii normaalisti. Täytyy kuitenkin itse hypätä eteenpäin vian yli. Ongelma on pitkään samassa videossa, mutta sitten ehkä parin päivän päästä kun kokeilen uudestaan, vika on tipotiessään. Tilapäistä, mutta on sattunut monen videon kohdalle tuollainen vika. Harvinaista nytten, yhteen aikaan esiintyi enemmän.

[/quote]

Parempi pyy (http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Brittiviranomaiset+Alitalian+kone+oli+t%C3%B6rm%C3%A4t%C3%A4+ufoon/1135240379456) pivossa kuin kymmenen oksalla.

Siis mistä voi oikeesti johtua, kun YouTuben suunnilleen kaikki videot pätkivät niin, että kuva menee isoksi ja suureksi puolen sekunnin välein?? Äänet toimivat kaikissa oikein..

Voiko mulla olla joku Java tms. pois päältä?

Ps. tämä tapahtuu nyt jo kahdella tietokoneella, molemmissa XP.

[quote author="nooki" time="07.05.2009 klo 19:22"]

Siis mistä voi oikeesti johtua, kun YouTuben suunnilleen kaikki videot pätkivät niin, että kuva menee isoksi ja suureksi puolen sekunnin välein?? Äänet toimivat kaikissa oikein..

Voiko mulla olla joku Java tms. pois päältä?

Ps. tämä tapahtuu nyt jo kahdella tietokoneella, molemmissa XP.

[/quote]

Linkitä jokin pätkivä ja jokin toimiva video tänne, niin kohta saat vertailuryhmän tuloksia. On sitä vikaa helpompi pohtia.

[quote author="Phony" time="07.05.2009 klo 19:27"]

Linkitä jokin pätkivä ja jokin toimiva video tänne, niin kohta saat vertailuryhmän tuloksia. On sitä vikaa helpompi pohtia.

[/quote]

My My, Hey Hey (http://www.tiede.fi/keskustelut/post1942279.html#p1942279) (Out Of The Blue)

My my, hey hey
Rock and roll is here to stay
It's better to burn out
Than to fade away
My my, hey hey.

-Neil Young-

Onko sulla aito Adoben sivulta otettu Flash? Jos ei tietoa, voit hakea sen uudelleen ja asentaa uusimman version.

[quote author="Olli V" time="07.05.2009 klo 19:28"]

Onko sulla aito Adoben sivulta otettu Flash? Jos ei tietoa, voit hakea sen uudelleen ja asentaa uusimman version.

[/quote]

Esitetyt väittämät ovat kirjoittajan omia näkemyksiä, ellei toisin ole mainittu. Kirjoittaja ei ole vastuussa esitettyjen väittämien oikeellisuudesta.

Hyvin näkyi minulle, ei mitään ongelmia.

[quote author="Dark Shade" time="07.05.2009 klo 19:48"]

Hyvin näkyi minulle, ei mitään ongelmia.

[/quote]

Keskusteluun osallistuminen vaatii kirjautumista.