Isänpäivä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ensi sunnuntaina on isänpäivä. Miten sitä palstalaisten mielestä olisi mukavinta viettää, noin nimenomaan isää ajatellen?

Entä isänpäivälahjat? Mitä itse annat tai mitä toivoisit saavasi lahjaksi?

Mummo
taas kerran pähkäillen

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Eikös ne perinteiset isänpäivälahjat ole sukat tai kalsarit? Ehkäpä jopa sukat ja kalsarit!
No ei vaine. Täytyy muistaa, että isäkin on ihminen.

Herkkuaamiainen sänkyyn on ehdoton juttu ja mielellään lisukkeena kuohuviinilasillinen. Onnittelulaulu kuuluu luonollisestikin asiaan ja suudelma kerrran vuodessa on paikallaan. Lahja on valittava tarkoin. Synttärilahjaksi miehelleni viimeksi antama koira oli loistava idea, vaikka itse sanonkin, sillä koirasta on iloa ennen kaikkea minulle itselleni No, onhan se mieskin siitä otuksesta aika otettu... Ehkä nyt voisi harkita lahjaksi sellaista harjattuteräs kuorista jää/viileä/pakastinkaappi- yhdistelmää, voisivat sitten lähettää jälkikäteen laskun miehelleni!

Kuulostaa hyvälle - minun mielestäni

Vierailija

Vien iskälle kortin ja fasun sinistä suklaata. Tiputan ne postiluukusta koska isipappa tiukkaan sävyyn totesi " että prkl meillä mitään vastaanottoa ole, tekstiviesti riittää".

ja minähän en usko.

Jos oikein villiksi aion, annan vielä paketin lenkkimakkaraa lahjan päälle. (inside vitsi meidän perheessä)

Vaari saa sipuliteemakkaraa ja ruisleipää. tämäkin on perheen sisäinen "vanha vitsi":D

T: omantakeinen isänpäivä!

Vierailija

Lehdissä julkaistaan aina ennen isänpäivää gallupeja, joissa kysytään että mitä isänpäivä ihmisille merkitsee. Yksi haastateltava oli minun isäni ja oikein sain lehdestä lukea, ettei isänpäivä merkitse minun isälleni yhtään mitään. Sen jälkeen en ole mitenkään noteerannut isänpäivää, en osta lahjaa, en soita enkä mene käymään.

Vierailija

En tietääkseni ole kenenkään biologinen isä, sen sijaan noita kasvatti- ja kummilapsia on kertynyt muutama. Omaa isääni olisin tahtonut muistaa käymällä katsomassa, mutta kiireet estävät joten on tyydyttävä puhelinsoittoon. Mitä tähän virtuaali-isyyteeni tulee, en toivo mitään huomionosoituksia, ja arvostan kovasti sitä iltapäivälehdessä mielipiteensä ilmaisseen isän toivetta saada edes kerran kylmä olut aamun ensimmäiseksi juomaksi.

Vierailija

Jospas tänä vuonna askartelisin HK blööstä ja sinapista kakun, jonka tarjoilisin oluttuopin kera Papalle!

Mummo
joka ei osaa leipoa

Vierailija
geena
Lehdissä julkaistaan aina ennen isänpäivää gallupeja, joissa kysytään että mitä isänpäivä ihmisille merkitsee. Yksi haastateltava oli minun isäni ja oikein sain lehdestä lukea, ettei isänpäivä merkitse minun isälleni yhtään mitään. Sen jälkeen en ole mitenkään noteerannut isänpäivää, en osta lahjaa, en soita enkä mene käymään.

Hmm.. Minunkaan isälleni Isänpäivä ei merkitse mitään.
Tämä ei kyllä tarkoita sitä, etteikö hän olisi isä, oikeastaan Isolla Iillä. Hänen mielestään Isänpäivä on kaupallista hömppää eikä tarkoita tällä, etteikö isyys merkitsisi hänelle mitään.

Oikeastaan koko päivä on yhtä tarpeellinen kuin Ystävänpäivä.

Toki muistaminen on OK, mutta muistamatta jättäminen ei välttämättä tarkoita rakkaudettomuutta.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

No käykää ees issäänne kattomassa.
Eikä se pieni nappoleooni ole pahaksi.
Ja ne ijän ikhuiset villasukat, ja kalsarit.
Sitä helskutin sammppakaljaa, ei kannatte isille
ventää, se mennee kuitenki lavuaarhin.
Vaikka mie olen kyllä pojille sanonu, mie
en tuommosija akkamaisija höpötyksiä pahemmin kaipaa.
Saattaa se kuitenki tuntua mukavaltako tulevat.
Na käristyksen mie killa niille raukoille tehen.

Vierailija

Issäinpäivä joo

Meijä Viljo saa kans ne villasuka ja kalsari, ovakki noi mennävuotise jo kovi kulunei ja parsitui, siit hää sitt ilotte kovi paljo ja kaua.
Voi mää käyrä Forssas Alkos ja osta tota Aslakin mainostama konjamiiniki ja iso pullo, kyl hää nii hyvä isä o lapsill ollu ja aviomiäs kans.

Vierailija

Mielenkiintoista!

Onkohan yleisemminkin niin, että isät eivät niin nimikkopäivästänsä perusta, mutta eivät henno sitä sanoa, koska vaimo ja lapset ovat siitä niin hökellyksissään?

Mukuloitten ollessa pieniä isänpäivä oli heille tärkeä, lapsesta on kovin mukavaa olla myös lahjoja antava osapuoli. Tuossa Pappaa aiheesta haastatin, niin hän oli hiukka samaa mieltä kuin muutkin isät. Nyt häntä säälittää pienituloiset opiskelijaMukulat, että haaskaavat häneen vähiä rahojaan.

Oijoi! No, tulevat kyllä syömään porukalla ja se on aina hauskaa.

Mummo
niin tai näin, aina väärinpäin. Makkarakakun taidan kumminkin laittaa

Vierailija

Iskälle...
Varmaan pitää sen autoon ostaa joku pieni tuning-palikka tai sitten joku tietsikkahommeli. Ehkä semmonen usb-tikkumuisti.

Mummo; duunaa semmonen makkara-siili! Tiiätsä, silleen prinssinakkeja lenkkiin pystyyn.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
s&s&s
Herkkuaamiainen sänkyyn

Aamun tehdessä muutenkin nousuaan. Kun kersat vielä nukkuu. SE!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

Halaus lapselta ja lapsenlapsilta riittää ihan hyvin, se lämmittää mieltä ja
jos antavat jonkin lahjan niin ilolla otan vastaan olipa se mitä tahansa.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Onneksi. Jäisivät muuten saamatta.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat