Vastusta Ravintola tupakointia!!!!

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

http://www.muumilaakso.fi/~jristani/savuton/index.php

Jos laitat listaan nimesi, se auttaa vastustamaan tupakointia ravintoloissa. Kuin ylläpitäjä on tarpeeksi saanut nimiä se lähettää listat eduskuntaan.

Sivut

Kommentit (31)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
DedMoroz
Enkä vastusta, ...kele.

Taasko tässä holhotaan - häh.

Ei oo holhoomista vaan vapaaehtosta nimen kirjottamista. Onko kasvaimet ja ahtautumat kivoja. Entä sokeus tai kasvain?.

Tupakka on hyvä passiivisesti myrkkyä. Vaikka sitä ei polta itse.

Tupakka tuotteista tulevat verorahat eivät riittä sairauksien hoitoon jota tupakasta tulee. Rahat otetaan muulta terveyshuollota. Tupakointi ei ole välttämätöntä ihmiselle. Eli siihen on turha tuhlata resursseja.

Eli hyvä olis jos se vähenis.

Vierailija
tiäremiäs

Tupakka on hyvä passiivisesti myrkkyä. Vaikka sitä ei polta itse.

Tupakka tuotteista tulevat verorahat eivät riittä sairauksien hoitoon jota tupakasta tulee. Rahat otetaan muulta terveyshuollota. Tupakointi ei ole välttämätöntä ihmiselle. Eli siihen on turha tuhlata resursseja.

Eli hyvä olis jos se vähenis.

Sinuunhan hyvin on terveysfasisminen propaganda uponnut. Sulla mitään lukihäiriötä ole.

Ymmärtämisen kanssa saattaa tosin olla pientä hakuisuutta..
Kannattaa se ensin katsoa, että onko se hauki kala, vai oliko se särki kuiten

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Allekirjoitin välittömästi. Tosin vaikka laki menisi läpi, se ei tarkoita, että käyttäisin ravintoloiden palveluita yhtään nykyistä enempää.

nimim. Bhutanin malliin

Nervus rerum

Vierailija

Eiköhän vähempikin fasismi riitä. Kun sinne ravintolaan ei ole PAKKO mennä käymään eikä töihin ja kun omistajalle kuuluisi oikeus päättää omaisuutensa käytöstä (olettaen ettei hän riko toisten oikeuksia), niin miksi helvetissä pitää ruveta vinkumaan Arkadianmäen apinalaumaa apuun? Älkää käykö ravintoloissa jos ette kestä tupakansavua. Tai perustakaa itse rafla jossa ei saa polttaa. Tai lobatkaa itse asiaa ravintoloitsijoille. Ja jättäkää sivulliset rauhaan, prkle!

Vierailija
tiäremiäs
Myöntäkää että ootte vastustajat riippuvaisia tupakasta, siksi ett vastusta tupakointia!!!.

Ette halua myöntää, koska häpeätte riippuvaisuuksia!!!

Jotkut riippuvuudet voivat olla ihmisille ihan hyviä kuten urheiluriippuvuus. Ihmisellä on väistämättä erilaisia riippuvuuksia, pitää vain osata kontrolloida niitä siten ettei niistä aiheudu kohtuutonta haittaa. Hyvä sikari voi olla makunautinto eikä sitä polteta pelkästään sisältämänsä nikotiinin takia.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Echi
tiäremiäs
Myöntäkää että ootte vastustajat riippuvaisia tupakasta, siksi ett vastusta tupakointia!!!.

Ette halua myöntää, koska häpeätte riippuvaisuuksia!!!

Jotkut riippuvuudet voivat olla ihmisille ihan hyviä kuten urheiluriippuvuus. Ihmisellä on väistämättä erilaisia riippuvuuksia, pitää vain osata kontrolloida niitä siten ettei niistä aiheudu kohtuutonta haittaa. Hyvä sikari voi olla makunautinto eikä sitä polteta pelkästään sisältämänsä nikotiinin takia.

Sikarit maistuu kyllä hyvältä, mutta sekin paljon myrkyllisempää kuin savuke.

itte oon niitä tuprutellu humalassa, kun niitäkin saa nykyään joka ravintolasta.

http://www.tuotoi.net/sikariklubi/fi_1_0_33.htm

Vierailija

Vastustan kaikkea, mikä liittyy sisätiloissa polttamiseen.

Ikävää jos haluaa käydä vähän kattelemassa ravintellien yöelämää, kamppeet haisee seuraavana päivänä tuhkakupille.

Eli olen mukana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat