TULEVA PRESIDENTTIMME!! 100%:n VARMA TIETO!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /11/405673

Vai onko jollain nokan koputtamista?

Vähemmistö räksyttäköön,jos helpottaa oloa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Niin, oliko sosiaalidemokraatteilla ja vasemmistoliitolla muka joku toinenkin ehdokas kuin Tarja Halonen? Kyllä näissä vaaleissa kansalle jää lähinnä kumileimasimen tehtävä, sillä oikeita vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija

Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa lähinnä mitä Conani tulee kommentoimaan jos ja kun Halonen voittaa. Eikö tämä topicci ole vaalimainontaa muuten?

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Echi
Minua henkilökohtaisesti kiinnostaa lähinnä mitä Conani tulee kommentoimaan jos ja kun Halonen voittaa. Eikö tämä topicci ole vaalimainontaa muuten?

Niinkuin ajattelisit, että vaalimainonta olisi jollain tavalla kiellettyä, tai sopimatonta tiedeketjuissa? Harmittomimmasta päästä jutuissa minusta lienee Halosen tai jonkun muun hehkuttaminen jutuissa.

Lierikki Riikonen

Vierailija
Trurl
Niin, oliko sosiaalidemokraatteilla ja vasemmistoliitolla muka joku toinenkin ehdokas kuin Tarja Halonen? Kyllä näissä vaaleissa kansalle jää lähinnä kumileimasimen tehtävä, sillä oikeita vaihtoehtoja ei ole.

Juu, oikeitten ja vasempien vaihtoehtojen puuttuminen pistää oikein silmään. Lipponen tietenkin olisi ollut oikeampi kuin Niinistö, onhan hänellä meriittejä Irak-koalitiosta ja Nato-ystävällinen syli ja tukena Jaakonsaaren syli siellä takana yhtä auki, kun taas Niinistö työläisrintamaan yhtyneenä seisoo joukkojensa eessä ikäänkuin myllynkivi kaulassa; että "kuinka syvälle minun on sukellettava ja onko ne mainostoimiston pojat varmasti oikeassa..."

Ja Halonenhan on vasempi kuin Siimes, joka ei halua enää jäädä aatteen siimekseen, kun kerran yhdistyneen vasemmiston eli demareiden varaanpuheenjohtajana voisi saada oman pussin popcrnia, joka on kanssa aika kornia, noin aatteen valossa, jossa on himmenninajastus.

Ei, on se jotenkin roteskia, että kansa saa päättää näinkin tärkeistä asioista kuin presidentin valinta.

Ja kun minäkin nyt annan ääneni Haloselle, niin se tapahtuu selvästikin Nato-epäystävällisistä syistä.

Vierailija
lierik
Echi

Niinkuin ajattelisit, että vaalimainonta olisi jollain tavalla kiellettyä, tai sopimatonta tiedeketjuissa? Harmittomimmasta päästä jutuissa minusta lienee Halosen tai jonkun muun hehkuttaminen jutuissa.
Ei kun tuli vain mieleeni. Itsekin äänestän Tarjaa ja olen hänen kanssaan monessa asiassa samaa mieltä. Vaalit ovat vain vähän tylsät kun ei ole kunnollisia vastaehdokkaita.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Luultavasti en äänestä ketään, niinkuin en muisssakaan vaaleissa. Jos sattuu postissa käyntiä niihin aikoihin saattaisin äänestää Halosta. Asia ei tunnu todennäköiseltä, koska en niitä asioita meillä hoida.

Ehkä sitten, jos näyttäsi gallupiessa, että Saulilla olisi jotain mahiksia.

Olisikin mielenkiintoista, jos jokin ehdokkaista selviytysi mahdolliselle toiselle kierrokselle Tarjan lisäksi. Oikeastaan siksikään ei kannatta äänestää. Saataisiin TV-viidettä iänikuisten Robinsojien lisäksi. Tai Kotikadun, ja mikä sen on, Sudenpesä, mitä meidän tytöt tollottaa.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Samaa tulevat nämäkin vaalit toistamaan kuin kaikki muutkin, ääliöt äänestävät samat tampiot takaisin tuli mitä tuli. Halosta en äänestä varmasti, en äänestä yhtään demaria ikinä enkä missään tapauksessa. Valistunut yksinvaltius on ainoa hallintotapa millä saadaan mitään järkevää aikaan.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Horrabin
Samaa tulevat nämäkin vaalit toistamaan kuin kaikki muutkin, ääliöt äänestävät samat tampiot takaisin tuli mitä tuli. Halosta en äänestä varmasti, en äänestä yhtään demaria ikinä enkä missään tapauksessa. Valistunut yksinvaltius on ainoa hallintotapa millä saadaan mitään järkevää aikaan.

Eikö ole inhottavaa, ettei yksin itse saa päättää? Vaan ääliöt vaan.

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
Horrabin

Eikö ole inhottavaa, ettei yksin itse saa päättää? Vaan ääliöt vaan.

Demokratiassa minulla on oikeus eriävään mielipiteeseeni. Olen ehkä oppositiossa, mutta opposition pitääkin olla äänekäs.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Horrabin

Demokratiassa minulla on oikeus eriävään mielipiteeseeni. Olen ehkä oppositiossa, mutta opposition pitääkin olla äänekäs.

Minä viimeksi olisin rajoittamassa oikeuttasi oppositoon, tai mielipiteisiisi. Valistuneista itsevaltiaista on vaan historiallisesti huonoja kokemuksia. Näillä kun tahtoo olla tavoitteena vallan periytyminen ja uusi valtias ei välttämättä olekaan enää niin valistunut.

Espanjassa tapahtui poikkeus Francon kuoltua. Testamenttasi eidemokraattisin oikeuksin saadun valistuneen itsevaltiaan vakanssinsa pojalleen Juan Carlosille. Joka olikin enemmän valistunut kuin isänsä. Antoi sen takaisin kansalle, ennenkuin ottivat. Ja olot ovat kuin Ruotsin kuninkaalla, vaikkei valtaa olekaan, niin nuppi pysyy kaulan jatkona.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Näissä vaaleisa näytettäisikin joka päivä lähes julkaistavan joku gallup. Näin on ehkä yrietetty masentaa kansaa ja kertoa, että mikään ei muutu. Niinistön prosentit ehkä on väännetty alaspäin virhenmarginaalien rajoissa tai joillain kysymyskikkailuilla hoidettu asia. On nimittäin vaara, että jos Niinistön "kannatus" nousisi hieman, siitä alkaisi Suomen gallup-idioottikansan vyöryminen hänen taakseen. Kannatuksen vähentyminen taas saattaisi joidenkin mielestä heikentää Halosen uskottavuutta, jolloin laumasieluinen gallupmassa alkaisi luisua uuden muotiehdokkaan taakse.

Uskaltavatkohan he mitata Arto Lahden kannatusta? Karjalan palauttajat saattavat protestoida voimakkaasti. Tätä peläten eliitti ehkä käskee estämään hänen ehdokkuutensa vedoten "kannattajakorttihämäryyksiin". En ihmettelisi, jos hän saisi huomattavan kannatuksen, kunhan riittävä galluppesämuna tulisi. Kaikki Veltto Virtasen ja Aku Ankan äänestäjätkin äänestäisivätkin ehkä häntä. Ilmeisesti hänestä vaietaan galluppeja myöten eikä kutsuta televisioon. Mutta luulen, että kannatuskorteissa väitetään olevan epäselvyyksiä. Voisi menestys opettaa kansalle esimerkin, että hei, Karjalaahan saa vaatia takaisin. Galluplehmälauma huomaisi muidenkin tekevän niin.

Vierailija

Gallupit ennen vaaleja voisi kieltää kokonaan. Ne johdattelevat kansaa aivan liikaa. Sillä kukapa nyt "ilmiselvää" häviäjää haluaisi äänestää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat