Kasallissosialismi

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Miksi olette katkeria?

Miten katkeruutta voisi vähentää?

Lierikki Riikonen

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Jos kansallissosialistien katkeruutta kysellään niin veikkaisin että se on osittain myös vastalause suvaitsevuuteen pyrkivälle yhteiskunnalle. Ehkä takana ei välttämättä ole se että negridit ovat vieneet työpaikat tai naiset nenän edestä vaan myös se että ollaan kyllästytty itse suvaitsevuuden saarnaamiseen. Paapomista ei katsota hyvällä ja viha voi projisoitua suvaitsevaisuuden kannattajiin itse ulkomaalaisten sijaan. Ihmisiä saattaa ärsyttää myös että asiasta ei saa keskustella normaaliin tapaan vaan jokainen kärjistetty mielipide saatetaan tulkita rasistiseksi. Mielenkiintoista sinällään että ulkomaalaiskeskusteluista tuntuu puuttuvan itse keskustelun kohteen mielipiteet tyystin. Ehkä pitäisi järjestää suora puheenvuoro rasistien ja ulkomaalaisten kanssa vailla väliin sekaantujia.

Lisäksi tietysti ei olla varmoja identiteetistään ja haetaan omalle persoonalle vahvistusta vahvoilla mielipiteillä. Osalle se voi oikeasti olla pelkästään hupaisaa toimintaa kannattaa Hitleriä ja puolinäennäisesti toimia kansallissosialistina. Tunnen joitain historianopiskelijoita jotka leikillään ovat omaksuneet tälläisen roolin politiikkakeskusteluissa, kyseessä on pelkkää kieroutunutta opiskelijahuumoria. Leikki voi muuttua vakavammaksi kun ruvetaan kirjoittelemaan foorumeille, jossa oikeasti joudutaan perustelemaan asiaa.

Vierailija

Joku asiaan enempi perehtynyt voisi myös täydentää (tai kumota) mun haperoa käsitystä siitä, että ääriliikkeet/ääriajatukset saavat eniten
jalansijaa, kun taloudellinen tilanne on heikko. Tämä pettymys ja viha tälläistä suurta ja käsinkoskettelematonta tilannetta kohtaan projisoidaan johonkin konkreettiseen ja läheiseen.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Odottelen vastauksia itseiltään edelleenkin. Minun aloittamaani ketjuun ei sitten olekaan pyrkijiä. Enkä heitä edes julkaise. Olkoon sitten neokenkkupimpotageja, mitä hyvänsä.

Lierikki Riikonen

Neonomide
Seuraa 
Viestejä13267
Liittynyt23.6.2005
lierik
Miksi olette katkeria?

Miten katkeruutta voisi vähentää?

Minuakin kiinnostaa. Mutta mitä vähemmän k-sosialismi-aatteen kannattajia tämä kiinnostaa, sitä vaikeampaa heitä on ottaa tosissaan. Mikä menetys ihmiskunnalle...

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Eikö ole vähän sinne kansallissosialismiin päin nimitellä ja solvata ihmisiä sekä leimata heitä kansallissosialisteiksi noin vain?

Tällä hetkellä katkeruutta keskusteluun haastettu kokee voimakkaasti seksin oston kriminalisoimisaikeista. Katkeruus helpottaisi, jos voisi ruoskia blondiministereitä tai saisi ilmaista pimpulaa.

Vierailija

Kasallissosialismi? Onkos se sama kuin nazismi? Minä en ole politiikasta suuremmin kiinnostunut, enkä tiedä politiikasta juuri mitään. Voi sanoa että olen melkein NOLLA asteella kun on politiikasta ja aatteista kysymys.

Jotta minä odotan kans kiinnostuneena niitten edustajia. Voisivat saman tien selittää, mitä ajavat takaa ideallaan. Millaisen maailman he haluaisi.
Sen olen huomannut että ulkomaalaisista eivät taida tykätä maassaan.

Vierailija
Ayla
Kasallissosialismi? Onkos se sama kuin nazismi? Minä en ole politiikasta suuremmin kiinnostunut, enkä tiedä politiikasta juuri mitään. Voi sanoa että olen melkein NOLLA asteella kun on politiikasta ja aatteista kysymys.

Jotta minä odotan kans kiinnostuneena niitten edustajia. Voisivat saman tien selittää, mitä ajavat takaa ideallaan. Millaisen maailman he haluaisi.

Lähes sama. Ensimmäisen maailmansodan jälkeen Saksassa syntynyt äärioikeistolainen ja totalitaristinen puolue josta Hitler teki ainoan puolueen Saksassa. Jos haluat tietoa millaisesta ideologiasta on kyse käy tuolla sivulla:

http://www.kansallissosialismi.com/

Valmistaudu järkyttymään tai nauramaan. Itselläni sivut ovat herättäneet molempia tuntemuksia

Vierailija

Mää tunsin noit natsei ku mä olin laps. komji pitki miähi ja antoiva ain suklaati ja taputtelivat. kolkytvuot myöhemmi mää tajusi et ne oliki pahoi kaik tyynni. nii sitä laps erehty. älkkä menkkö mukka semmosse hullutukse ollenkka, älkkä.

Vierailija
Eikö ole vähän sinne kansallissosialismiin päin nimitellä ja solvata ihmisiä sekä leimata heitä kansallissosialisteiksi noin vain?

Mitä tarkoitat tällä? Kuka leimasi ja kenet?

Vierailija
Echi
Ayla

Lähes sama. Ensimmäisen maailmansodan jälkeen Saksassa syntynyt äärioikeistolainen ja totalitaristinen puolue josta Hitler teki ainoan puolueen Saksassa. Jos haluat tietoa millaisesta ideologiasta on kyse käy tuolla sivulla:

http://www.kansallissosialismi.com/

Valmistaudu järkyttymään tai nauramaan. Itselläni sivut ovat herättäneet molempia tuntemuksia

Kiitos. Otin sivun talteen, täytyy vilkaista joskus kun on aikaa.
Mieluummin minä kyllä tietysti lukisin mitä aatteen edustajat itse kirjoittavat omastaan päästään, omia ajatuksiaan.

Minä en ole koskaan oikein tajunnut mitä nazsmi oikein edustaa. Samaten tuo kansallissosialismi. Näin siinä käy kun ei ole poliittista kiinnostusta. Päässä pyörii vaan muut ajatukset.

Vai on se niin nautettavaa että alkaisi naurattamaan sitä sivua lukiessa? Katsotaan.

Vierailija
el bimbo
Luulisi, että Hitler olisi naisten mielestä ihana.

Mitä se luuleminen on? Pitää tietää. Ja mitä me naiset välitetään miehistä joiden sanotaan potevan syfilistä ja tulleen suuruudenhulluksi. Kuka kuolleista välittää. Niin, kansallissosialistit itse taitavat välittää kuolleesta Hitleristä.

L
Seuraa 
Viestejä7006
Liittynyt17.3.2005

Ayla

Kirjoitit:

Minä en ole koskaan oikein tajunnut mitä nazsmi oikein edustaa. Samaten tuo kansallissosialismi.

Natsismi ja kansallissosialismi ovat sama asia. NSDAP oli se puolue, ja se on hapakaalikielellä Kansallissosialistinen diibadaaba. Natsi on sitten väännetty siitä hapankaalikielestä, nazionalistischsce jne...

Fasismi on tavallaan yläkäsite koska Mussolini laittoi ensimmäisenä tällaisen kansallismielisen ja korporativistisen systeemin pystyyn. Fasisteiksi yleensä luokitellaan Mussoliin ja HItlerin lisäksi Espanjan Franco ja Portugalin Salazar.

Kaikissa talous on perimmältään kapitalistinen, mutta valtiolla voimakas ohjaava rooli. Ja yhteiskunnassa saattaa olla muitakin eturyhmiä, eli korporaatioita, kuten AY liike, työnantajat, maanviljelijät, jotka ovat edustettuina päätöksenteossa, mutta valtio on yleensä henkilöittyneenä yhteen kaveriin ja meno despoottista sitä myöten.

Ja sotaisaa kansalliskiihkoa tietenkin mukana, ja kansallisuuteen vielä joissakin tapauksissa sotkivat ns "rodun".

Vierailija

Omaa egoaan, itsetuntoaan ja statustaan voi yrittää jalostaa kehittymällä, oppimalla ja kasvamalla ihmisenä. Tämä tie on usein perin hankala.

Helpoin tapa tähän on se, että määrittelee muita ihmisiä itseään alempiarvoisemmiksi, ei tarvitse itse kehittyä. Tekee varmasti itsetunnolle hyvää ajatella, että olen vain tälläinen tavallinen talliainen, mutta empä ole ainakaan juutalainen tai pahainen neekeri.

Tästä syystä natsin ja rasistin saattaa olla hirvittävän vaikea myöntää olevansa väärässä, sillä myöntäminen rusentaisi hänen white supremasy-illuusionsa ja veisi roiman palan valheen varaan rakennetusta itsetunnosta.

Myönnettävä on että White power ym. sivustot ovat tarjonneet aimo annoksen tahatonta komiikkaa.

Meinasin tukehtua nauruun ja tippua tuolilta, kun luin musiikkikeskustelua:

-Orkesteri x on muuten hyvä, oletteko kuulleet?
-X:n basistihan on juutalainen.
-Ai, no ei se sitten hyvä okkaan!

"Minun halu olisi, että saataisiin myös tänne haja-asutusalueille pakolaisia.

Kysyn vaan, että onko tasa-arvoista, kun saa lukea lehdistä, kuinka kansallissosialistiveljet suurimmissa asutuskeskuksissa pitävät hauskaa neekereiden kustannuksella.

Nuorten aktivointia tarvitaan juuri nyt. kysyn vaan, että olenko hankkinut nämäkin varusteet täysin turhaan. Decadenzistä tilaamani pilottitakki sekä maihinnoususaappaat eivät ole halpoja ja kun laskee mukaan kansanopiston saksankielikurssinlukukausimaksut voi helposti päätellä mihin työttömyyskorvausrahani menevät.

Pystykorvani Aadolfkaan ei ole nähnyt kun pakolaistakaan muualla kuin lehtikuvissa, kuvan nähtyään se murisee. Lisäksi koiranruokanappulat maksavat omaisuuksia.

Seuraava hankintani tulee olemaan isompi koira, joko saksanpaimenkoira tai doobermanni. Olisin tyytyväinen yhdestäkin somaliperheestä, täällä Korpilammella ei ole edes homoja kiusattavana.

Kysymys kuuluukin, ovatko suurten asutuskeskusten skinit paremmassa asemassa, kuin me haja- asutusalueiden natsit?

-Mitä sinä tekisit jos saisit pakolaisia tänne Korpilammelle?
-Ajaisin ne pois."

No tämä viimeinen tilitys oli fiktiota

Vierailija
L

Fasismi on tavallaan yläkäsite koska Mussolini laittoi ensimmäisenä tällaisen kansallismielisen ja korporativistisen systeemin pystyyn. Fasisteiksi yleensä luokitellaan Mussoliin ja HItlerin lisäksi Espanjan Franco ja Portugalin Salazar.

Suomen tunnetuimmat führerit:

V. Kosola, Lapua
P. Siitoin, Naantali

Siitoin muuten kehotti mua menemään parturiin. Vuosi oli 1991 tai jotain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat