Miksi ufot käyvät täällä maapallolla?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ufot tulevat tutkimaan tänne, tämän planeetan elämää. Humanoidien varallisuus on rajallinen samalla tavalla kuin ihmisilläkin. Humanoidijohtajat eivät voi panostaa pelkkään avaruuden ja maan tutkimiseen. Koska avaruudessa ja heidän kotiplaneetalla on varmasti vielä paljon tutkimista. Muukalaiset ovat lähettäneet tänne miehittämättömiä avaruusaluksia ja ehkä sellaisia missä on ollut myös miehistöä?.

Ihmisetkin lähettävät miehittämättömiä avaruusaluksia eri planeetoille ja jne.
Täällä maassa on monesti tavattu inhimillisiä humanoideja, olen näistä inhimillisistä humanoideista tänne joskus kirjoitellutkin, nämä humanoidit keräävät maasta näytteitä ja pyydystävät kaikenlaisia eläimiä.

Ihminenkin tutkii toisia planeettoja ja avaruutta, miksi humanoidit eivät tutkisi meidän planeettaa?.

Eli olen sitä mieltä että täällä on käynyt Ufoja ja Humanoideja.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Ne tarkkailee meitä samoin, kuin me esimerkiksi hyönteisten parittelua.
Välillähän joku hyönteinen saattaa jopa nähdä meidät.

Vierailija

Miksi he tulisivat tutkimaan planeettaamme jo kaiken oppineina? Ovathaan he toki kehityksessä hieman edellä. Tutkisivat oman planeettaansa historiaa.

Vierailija

Jos nyt tällasiin ajatusleikkeihin lähdetään niin tekeehän ihmiskuntakin miljardia eri asiaa yhtäaikaa. Tiedemiehillä, armeijalla, turisteilla jne on varmasti moniakin hyviä syitä tutustua uusiin planeettoihin jos siihen on tilaisuus.

Vierailija
tiäremiäs
Ufot tulevat tutkimaan tänne, tämän planeetan elämää. Humanoidien varallisuus on rajallinen samalla tavalla kuin ihmisilläkin. Humanoidijohtajat eivät voi panostaa pelkkään avaruuden ja maan tutkimiseen. Koska avaruudessa ja heidän kotiplaneetalla on varmasti vielä paljon tutkimista. Muukalaiset ovat lähettäneet tänne miehittämättömiä avaruusaluksia ja ehkä sellaisia missä on ollut myös miehistöä?.

Täällä maassa on monesti tavattu inhimillisiä humanoideja, olen näistä inhimillisistä humanoideista tänne joskus kirjoitellutkin, nämä humanoidit keräävät maasta näytteitä ja pyydystävät kaikenlaisia eläimiä.

Ihminenkin tutkii toisia planeettoja ja avaruutta, miksi humanoidit eivät tutkisi meidän planeettaa?.

Näin saattaa olla. Me ihmiset emme voi olla ainoat intelligenttiset olennot universumissamme. Emme valitettavasti/oletettavsti ole universumin "eliittiä", vaikka niin tahtoisimme ajatellakkin.

Miksi ihmiset olisivat ainoat elolliset olennot? Mitäs erikoista meissä mukamas olisi?

Jotta kyllä täytyy olla muitakin. Ja ovat voineet tutkia maapalloamme. Ja todenneet meidät primitiivisiksi, sotaisiksi, ei intelligenteiksi olioiksi. Kukas sitä tietää.

Vierailija
Rollerball
Ne on myös lähettäneet vakoilijoita joukkoomme. Tiedän, koska olen nähnyt niitä.

Joo, tälläkin foorumilla vierailee tyyppejä, jotka ovat jutuista päätellen joltain toiselta planeetalta.

Vierailija

Minä luulen, että meidän kylään kaksi vuotta sitten muuttanut Pentti on humanoidi. Hän puhuu yksikseen, eikä osaa uida. Hän ei myöskään käytä ravinnokseen kiinteää ruokaa, koska hakee polkupyörällään kaupasta pelkästään olutta. Polkiessaan hänellä on pyykkipojat teryleenin lahkeissa. Pyöränsäkin hän on maalannut vaaleanpunaiseksi ja tarakkaan on kiinnitetty Ferrarin viiri. Hyvin epäilyttävää. :)

Vierailija

Tottakai aina voi tutkia eri lajia, kuten vaikka masentunutta kaappihomoa Penttiä.

Ihminen on erittäin väkivaltainen olento. Sellainen kuva ihmisestä tulee muille luonnollisesti.
Valtion rajat ja maailmanjärjestyksen määrää aina vahvin ja koko maailmamme toiminta perustuu loppujenlopuksi väkivaltaan.

Joku viisaasti sanoikin jossain että ihminen on vain koe, jossa tutkitaan miten eläin käyttäytyy kun sille annetaan äly.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Ufot tulevat tänne hakemaan suklaata. Missään muualla ei osata tehdä yhtä hyvää, addiktoivaa ja energiapitoista ainetta jota on kiva mässyttää pitkillä tylsillä aurinkokuntien välisillä lennoilla.

Ihan tosi. Kysykää vaikka kun seuraavan kerran näette.

Ai ette usko vai. Höh.

Pikku Gen
suklaahumalassa

(Eläköön Fazerin joulusuklaa!)

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
tiäremiäs
Heti täällä ruvetaan vitsailemaan ja aliarvioimaan :
minä en ole ikinä eläessäni vitsaillut.
ainuttakaan vitsiä kertonut.

Homma on niin, että nämä humanoidit ovat saattaneet asua maapallollamme ja vieläpä jo dinojen aikaan. Ihminen ei vain niitä näe, kun ne käyttävät Cloaking devicee!
VerhoamisEpäjärjestelmällistyttämättömyysAparaattia(tm), jonka ihmisetkin keksivät vuonna 3000.

Suurin humanoidikeskittymä on kuun pimeällä puolella.
Astronautit törmäsivät heihin, mutta tulivat aivopestyksi.

Humanoidit liikkuvat laumoittain ja heidät pääasiallinen ravinnonlähde on kuukivet ja nallekarkit.

Vierailija
tiäremiäs

linnunradalla täytyy olla tosi paha tontti pula,jos muukalaiset aikovat muuttaa tänne linnunradan syrjäkylään.

Pohtija
Seuraa 
Viestejä883
Liittynyt16.3.2005

Koska Maapallo on ainoa planeetta josta saa salmiakkia. Ja lakritsia ja lakritsajätskiä ! Slurp ! Niinkuin olen ennenkin sanonut.

(Henk. koht. en voi kieltääkään, että maapallolla olisi mahdollisesti vierailijoita käynyt. Mutta yhteenkään en ole vielä henk. koht. törmännytkään tai 100 % vakuuttaviin todisteisiin moisista kohtaamisista.)

"Perhosten liihottelu voi näyttää epämääräiseltä haahuilulta, mutta se on harhaa. Ne tietävät tarkkaan, mitä tekevät."

Vierailija

[size=200:3bditlcz]Jumalauta kakarat![/size:3bditlcz]
Humanoidin vatsaa vastaava vati ei ikinä kestäisi salmiakkia.
Sama kuin ihminen menisi syömään nallekarkkeja - henki pois.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat