Vihreä mafia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nimimerkki Aweb ihmetteli yleisön käsityksiä vihreiden saatanallisuudesta. Saisiko tehdä muutaman asiaa selittävän kysymyksen.. Ympäristöjärjestöt WWF, Bellona, Greenpeace ym. lähettävät lapsia kiusaamaan eri alojen yrittäjiä. Nämä pienet "viherpipertäjät" kuvittelevat suojelevansa luontoa.

WWF:n myöntää maksusta FSC-, Green Office- ja tiesmitä sertifikaatteja. Ellet maksa näitä suojelurahoja, saat pikkuipanat kimppuusi.

Aweb voisi selvittää paljonko nämä vihreät kummisedät aneita myymällä ovatkaan rikastuneet. Pienten idealistien jäsenmaksut ovat koko potista vain pintavaahto.

Kommentit (3)

Vierailija

Vihreiden joukossahan on huomattavasti SKP:n ja Taistolaisten riveistä sinne siirtyneitä stallareita ja roskaväkeä, jotka katalasti luonnonsuojelun taakse naamioituneina tekevät kaikkensa heittääkseen kapuloita vapaan markkinatalouden rattaisiin.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Tikku
Nimimerkki Aweb ihmetteli yleisön käsityksiä vihreiden saatanallisuudesta. Saisiko tehdä muutaman asiaa selittävän kysymyksen.. Ympäristöjärjestöt WWF, Bellona, Greenpeace ym. lähettävät lapsia kiusaamaan eri alojen yrittäjiä. Nämä pienet "viherpipertäjät" kuvittelevat suojelevansa luontoa.

WWF:n myöntää maksusta FSC-, Green Office- ja tiesmitä sertifikaatteja. Ellet maksa näitä suojelurahoja, saat pikkuipanat kimppuusi.

Aweb voisi selvittää paljonko nämä vihreät kummisedät aneita myymällä ovatkaan rikastuneet. Pienten idealistien jäsenmaksut ovat koko potista vain pintavaahto.

Todisteita tällaisesta toiminnasta?

Jos ei ole todisteita, niin silloinhan tämä oivasti käy yhtenä Koshin tivaamana todisteena avaamassani ketjussa (Vihreiden saatanallisuudesta) esittämästäni huomiosta.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Tikku
Ympäristöjärjestöt WWF, Bellona, Greenpeace ym. lähettävät lapsia kiusaamaan eri alojen yrittäjiä. Nämä pienet "viherpipertäjät" kuvittelevat suojelevansa luontoa.

Mainitsemistasi esimerkeistä tietääkseni vain WWF:llä on ns. lapsiagentteja, jotka myyvät WWF:n tuotteita ja saavat siitä itse hieman rahaa. Jokaisen tuotteen hinnasta menee tietty osuus luonnonsuojeluun. Tätä kyseistä toimintaa on tosin kritisoitu (mm. Helsingin Sanomissa pari vuotta sitten, en tarkalleen muista milloin, kyse oli kuitenkin siitä että jonkun mielestä toiminta oli lapsityövoimaa, jonkun muun mielestä taas hieno tapa lapsille ansaita hieman omaa rahaa (vapaan markkinatalouden lakien mukaisesti) ja samalla suojella luontoa).
Tämäkin toiminta kuitenkin tähtää siihen, että lapset ja nuoret kasvaisivat näkemään omien ja muiden ihmisten toimien seuraukset luonnossa.

Tikku

Vaikka kyseiset sertifikaatit olisivatkin maksullisia (en ole varma, mutta se ei yllättäisi minua) niiden taustalla on hyvä ajatus: esim. Greenoffice sertifikaattia ei myönnettä ellei yrityksessä oikeasti vältetä mm. turhaa paperin tuhlausta ja että kaikki mahdollinen jätepaperi yms. kierrätetään. Se ei ole ainoastaan hyvä luonnolle vaan oikein sopiva PR temppu yritykselle, mikä taas johtaa parempaan imagoon markkinatalouden rattaissa.

Tikku
Pienten idealistien jäsenmaksut ovat koko potista vain pintavaahto.

Olen itse SLL:n ja Greenpeacen jäsen. En koe jäsenmaksujen varsinaisesti muuttavan maailmaa, mutta tuen pienistä varoistani toimintaa, jonka koen oman ja muiden tulevaisuuden kannalta tärkeäksi. En halua lasteni kasvavan kuolleeseen maailmaan, jossa odottaa vain saasteita ja sairauksia.
Varsinaisen maailman muuttamisen (vaikkakin hyvin pienessä mittakaavassa, mutta niinhän se roska päivässä -liikekin levisi maailmalle) teen itse joka päivä pienissä asioissa, kuten bio-, metalli-, paperi-, pahvi-, ym. pikkujätteiden lajittelussa. Ja toki vältän liian pakattujen ja turhien asioiden ostoa. Ja tulen kasvattamaan lapseni samoin, jos niitä koskaan hankin. Olenko minä siis vihreä mafioso? (kiitos kunniasta )

Uusimmat

Suosituimmat