Pandemia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä teette jos (tai Kun) Pandemia alkaa?
Oletetaan että pari tuhatta ihmistä on kuollut samaan tautiin euroopassa ja suomessakin alkaa tautitapauksia esiintyä...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lukittaudun kotia katsomaan vanhoja videoita, enkä ole kenenkään kanssa minkäänlaisessa fyysisessä kontaktissa.. Ulos menen vain kun on aivan pakko.. Tai no joo.. Eipä sitä oikeasti sen kummemmin rupea mittään tekemään. Ehkä jonku rokotuksen vois kävästä hakemassa.. Jos vaikka olis jotaki hyötyä!

Vierailija

Minä tekisin niin, että lopettaisin koulunkäynnin siihen paikkaan.
Semmosia tautipesäkkeitä sietäisi varoa...

Vierailija

Juoksen hysteerisenä pitkin katuja, huudan ja itken ja hyppään bussin eteen.

Pandemia on kuulemma alkanut jo. Tai siis, HSN1 on jo mutatoitunut ihmiseen tarttuvaksi, Vietnamissa kuulemma 25 tapausta. Näin kertoi MTV3 tässä yksi päivä mutta eipähän siitä sen kummempaa ole kuulunut. Enkä jaksa etsiä, evvk.

Vierailija

Kaikkien tulee välittömästi mennä paniikkiin ja alkaa sinkoilemaan kuin viitapirut ympäriinsä, niin jo liikenneonnettomuuksissa kuolee enemmän ihmisiä, kuin ko. sairauteen

Parituhatta ihmistä on jokseenkin mitätön osuus Euroopan väestöstä, että on taudista huolimatta suurempi todennäköisyys kuolla kotona saippuaan liukastumiseen tai keittiötikkailta putoamiseen, kuin virukseen tms.

Malariaankin sairastuu vuosittain jopa yli 500 miljoonaa ihmistä, että taidankin heti paeta kärsimystä ja loikata ikkunasta vapauteen.

Ehkä kuitenkin epidemian levitessä laittaisin oven kiinni takanani ja avaisin radion/television ja kuuntelisin uutisia ja ohjeita.

Vierailija

Empä usko, että se minuun niin hirveästi vaikuttaa. Siihen asti kun jokin pitsa-mehmed on elossa ja virrat pysyy päällä, niin ei ole mitään syytä panikoida. En muutenkaan hurjasti ulkoile

Vierailija
n00bie

Koulut suljetaan luultavasti joka tapauksessa jos virus säilyttää ärhäkkyyttään muuntuneenakin.

Itse aion syödä paljon c-vitamiinia ja valkosipulia, pitää yllä kuntoani ja välttää julkisia kulkuneuvoja. Sekä lopettaa tupakoinnin ja alkoholin käytön.

Vierailija

Uskoisin, että teen samaa kuin SARSin aikaan, en juuri mitään erityistä, mutta jos se ihan tosissaan Suomeen asti meinaa tulla niin kaipa sitä vältellään sitten julkisia paikkoja ja ruuat tilataan kotiinkuljetuksella. Tai jotain sinnepäin

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
n00bie

Niin lopetat. Koulut suljetaan, jos tappava pandemia tulee maahan .

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Asimov
Juoksen hysteerisenä pitkin katuja, huudan ja itken ja hyppään bussin eteen.

Pandemia on kuulemma alkanut jo. Tai siis, HSN1 on jo mutatoitunut ihmiseen tarttuvaksi, Vietnamissa kuulemma 25 tapausta.

Näinkin jonkun hysteerisen tyypin juoksevan pitkin katuja huutaen ja itkien. Hyppäsi lopulta bussin eteen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
blast from the past
n00bie

Koulut suljetaan luultavasti joka tapauksessa jos virus säilyttää ärhäkkyyttään muuntuneenakin.

Itse aion syödä paljon c-vitamiinia ja valkosipulia, pitää yllä kuntoani ja välttää julkisia kulkuneuvoja. Sekä lopettaa tupakoinnin ja alkoholin käytön.

Ziisus. Mä aion dokata ku viimestä päivää...

Vierailija
Aweb

Asiaa, voisikin varmuuden vuoksi aloittaa heti, pari viikkoa kun on juopotellut ja odotellut pandemiaa, niin voisi tehdä paperimassasta tällaisen ruttomaskin:

Sekä juosta se päässä sekopäisesti ympäri kaupunkia raamattu kourassa, hulluna typerännäköisenä käsillään huitoen ja huutaen Armageddon, Armageddon! Saisi ainakin paremman lääkityksen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Espi000
Aweb

Asiaa, voisikin varmuuden vuoksi aloittaa heti, pari viikkoa kun on juopotellut ja odotellut pandemiaa, niin voisi tehdä paperimassasta tällaisen ruttomaskin:

Ja juosta se päässä sekopäisesti ympäri kaupunkia raamattu kourassa, saisi ainakin paremman lääkityksen.

Luitteko lehdestä, että tutkijat ovat alkaneet epäillä, että musta surma olikin ehkä jokin ebolan tuntematon muoto?

Vierailija

Juoksen metsään kirkuen kauheuksia, ja oleskelen parisen vuotta metsäneläinten seurassa.

Tuo ruttomaski olisi hyvä idea, tulisiko myös itsekidutusta harjoittaa ruoskinnan muodossa syntisen ihmiskunnan armahduksen puolesta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat