Järisyttävimmät iskuyritykset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kulttuurihistorijoiden iloksi perustakaamme tänne naiseniskuiäisyysaiheiden (sanamato!) rinnalle kokoelma järkyttävimmistä iskuyrityksistä tulevien ja olevien miespolvien iloksi ja ojennukseksi.

Saapi olla itselle tahi siskolle tai kumminkaiman työkaverille tapahtunut.

Kuka aloittaa?

Mummo
illan ratto

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

No saako pistää omia? Tietenkin saa!

"panisitko vastaan jos panisin sua?"
hehheh, hoipertelin siinä sitten kännissä kotia.
ja sain tietää vuosia myöhemmin että ----.
ja olin ihan että oho.

Mä oon kyllä niin huono näissä naisasioissa, tai ainakin pokaamisessa. Pitää olla liekkii jaloissa asti, juknou. Viimeksi liekkiä oli sydämessä muttei jaloissa, oli hyvä fiilis kun katsoin hymyillen rauhaisaan laaksoon muttei semmoinen että leikki aika nyt on!! Emmämitään tiiä tai ole kokenut!

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Jos pyytäisin sinua lähtemään kanssani ulos, vastaisitko samoin kuin tähän kysymykseen? Kyllä/ei.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Vanhemmalla serkkupojallani oli jossain vaiheessa sellainen tyyli että hän kysyi kapakan lähes joka naiselta "Lähdetään menemään?" tiukan käskevästi.Kai joku lähtikin...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija

Äklöttävin tapaus oli eräs naispuolinen vanha luokkatoveri joka kohtuullisessa humalassa käytti ravintolassa alkuillasta kaikki tavanomaiset iskukeinot huonolla menestyksellä.

Vaan kellon kääntyessä pikkutunneille sama naaras teki vielä viimeisen yrityksen ja kyykistyi viereeni ravintolapöydän ääreen ja tempaisi kiinni käteeni tunkien sen hameensa alle haaroihinsa!!
Sopersi vielä jotain tyyliin: " mä olisin niin onnellinen jos sut saisin..."

ei siinä ainakaan himot tms herännyt...

Lähinnä nolotti tytön puolesta, koko pöytäseuruetta...

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Samantapainen tapaus sattui tuossa viitisen vuotta sitten, tapasin ravintolassa nuoruudentutun (naisen) joka kertoili kuulumisia, oli naimisissa, pieni lapsi oli syntynyt ja kertoili kuinka mukava mies hänellä oli kun oli jäänyt kotiin hoitamaan lasta että hän pääsi ulos rentoutumaan.Jossain vaiheessa tämä täti rupesi hieromaan reittäni siinä pöydän ääressä jolloin minä kysymään, että mitä se sinun ihana miehesi tästä oikein tykkäisi.Suuttui mokoma...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija

No, aloitetaan sitten vanhimmasta päästä nämä kauhujutut.

Sattui vuosia sitten tansseissa, jonne oli suurella naisporukalla eksytty. Oli siis semmoset perinteiset tanssit, että miehet yhdellä seinällä ja naiset toisella. Vakavina tuijotettiin lattian poikkii, kunnes orkesteri alkoi soittaan. Sitten konosenkaltainen kilpakävelymiesten puolelta pokkaamaan naisia tanssiin.

Stadilaisfriidulle kutkuttavan jännittävä reittaus. Silloin täällä piti vaan ikävystyneen näköisenä hetkua diskoissa, jossa av-teknologian huippu oli katossa pyörivä peilipallo. Miten siinä saa selville, kuinka kiinnostava OIKEESTI on.

No, takaisin siis tänne ei-stadilaiseen tanssipaikkaan. Naisparvessa kiinnitti huomiota, kuinka erästä meistä, ihan sievää mutta ei mitenkään tanssiaiskuningattaren näköistä haki jatkuvasti sama vakava huikean taitava tanssittaja. Samaa ihmetteli tanssimisesta nauttiva nainenkin. Mies tuli, pyöritti ja saattoi takaisin, ei puhunut sanaakaan.

Lopulta nainen rohkaisi melensä "tuota, mitens sinä niin usein just minua haet tanssimaan, onhan noita muitakin".

Muut katsoimme, kun nainen käpertyi harvottomana lattialle ja raahasimme raadon nopeasti naistenvessaan virvoiteltavaksi. Urho oli vastannut katsoen vakaasti daamiaan silmiin " Kun sulla on niin hyvät ja vahvat rahat".

Ei tullu heistä paria.

Mummo
totuus esiin

Vierailija

Yksissä pikkujouluissa työtoverini herra Ujo - viidennen paukun jälkeen ja yllytettynä - laittoi numeroituja lappuja hattuun, joka kädessä kiersi naisten pöydissä pyytäen näitä nostamaan lapun. Tämän tehtyään hän meni keskilattialle ja sanoi, kuten neuvottu oli, kuuluvasti: "Minua saa sitten hakea tanssimaan numerojärjestyksessä. Ykkönen aloittaa ja mistelin alla suudellaan." Sen hän luki lapusta.

Naiset ymmärsivät huumorin ja tanssittajia riitti.

Vierailija

Opiskelutoverini aikanaan oli melkoinen naistenmies.
Yhtenä keinona hän mainosti usein tyyliä mennä ravintolan naiset järjestyksessä läpi kauneimmasta ei kaikkein kauneimpaan ja kysyä suoraan "annatko ------?"

Ei hänkään tosin ollut koskaan tohtinut tehdä niin, mutta tokkopa tuo niin kaukaa haettua olisi ollut?

Sata kertaa voi tulla korville mutta ehkä se sadasensimmäinen sanookin kyllä?

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Heh heh
Aina kerrotte kavereistanne tai tutun tutuista, eikös Teillä itsellänne ole mitään moista kokemusta?

Met sudet olemme kokeneet kaikkea.

Muistan (kuin eilisen päivän) kauan sitten, nuorempana hukkasena kun kävimme kavereiden kanssa tanssilavoilla saalistamassa, Ujokin taisi olla mukanamme - tapahtui näin:
Hieman humalaisina ja tosi rohkeina elelimme siellä ja minä (muiden yllyttämänä tietysti) kuljin koko tassisalialueen ja eteisalueen ja pihan läpi ja kysyin kaikilta naisilta nämä maagiset ja lupauksia täynnä olevat sanat: "Haluatko lähteä kanssa rakastelemaan?" (Tästä sanasta käymme toisinaan kinaa, että oliko se juuri tuo vaiko vähän raadollisempi!!) Naisia siis oli laumoittain ja sain neljä myöntävää vastausta, kahdeksan iskua neitojen avokämmenistä, paheksuvia vastauksia, kolmelta karjulta nyrkistä ja poliisilta (nainen) yön putkassa - tosin ilman sitä palkintoa!

Onko se oikein ?

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

"Osta puolet veneestä, niin pääsen eroon vaimostani" lausui eräs yritteliäs miespuolinen ystävättärelleni. Mies jäi odottamaan seuraavaa sijoittajaa.

Vierailija
Wolf
Naisia siis oli laumoittain ja sain neljä myöntävää vastausta, kahdeksan iskua neitojen avokämmenistä, paheksuvia vastauksia, kolmelta karjulta nyrkistä ja poliisilta (nainen) yön putkassa - tosin ilman sitä palkintoa!

Onko se oikein ?

Tuostakin näinä tasa-arvon päivinä olisi "saanut" ainakin uhkapeluri, masokisti,
masokisti homo ja poliisifetisisti.
ette vain olleet oikealla tapaa suuntautuneita...?

sese! paikka!

Vierailija
Wolf
Heh heh
----------------
sain neljä myöntävää vastausta, kahdeksan iskua neitojen avokämmenistä, paheksuvia vastauksia, kolmelta karjulta nyrkistä ja poliisilta (nainen) yön putkassa - tosin ilman sitä palkintoa!

Onko se oikein ?

Leveä virnistys! Ehkä grand finale meni kuin menikin oikein ja paljasti hukkamaisuutesi määrän, sillä aito susi olisi välttynyt tuolta putkalta ja juossut ilkkuen karkuun!

Vierailija

ÄÄK

Unehtui siis tämän tanssikavaljeerin totisen freudilaisen lipsahduksen analyysi laittaa juttuuni.

Kun nimittäin siellä naistenvessassa mietimme miekkosen motiiveja (ystävätär ei ollut mitenkään äveriään näköinen!) päädyimme siihen, että miesparka oli aikonut sanoa, että sinulla on tosi vahvan näköiset jalat

Ikinä ei asia selvinnyt. Kun sitten parveilimme takaisin salin puolelle, oli vaitelias kavaljeeri hävinnyt yhtä mystisesti, kuin oli ilmaantunutkin.

Ystävättäreni on kaikkien näiden vuosien jälkeen salaa kovin ylpeä jaloistaan.

Hurskiksen työtoveri hra Ujo oli hyvin neuvokas mies. Kiinnostaisi tietää, mitä hänelle nykyisin kuuluu. Minulla on muutama eronnut ja oikein mukava ystävätär..

Vierailija

Mummo!

Meni numero 10:n kanssa naimisiin. Tuo rouva leikitteli tuolla kympillä pitkään, kun oli jotain hampaankolossa.

En ollut minä, tuo mies.

Ja Wolf!

Oli se lause paljon raadollisempi, mitä sinä ja Jussi käytitte. Mutta tuokin tutkimus osoitti, että halukkuutta siloin löytyi. Puolin ja toisin. Enimmäkseen puolin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat