Äärellisyysfunktio? Lässytys.

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Miten suomenkielelllä suomalainen mies voi selvitää yksinkertaisemmin ja lässyttämättä enempää: "Sua rakastan"?

Edit: Aika lailla sosiaaalisen prosessin näen olevan tuon kahvinkeitonkin, lähden aamukahville

Lierikki Riikonen

Sivut

Kommentit (18)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Keittämällä muijalle aamulla kahvia. Ja jättämällä turhat löpinät sikseen.
Teoistaan mies tunnetaan

Edit: muijalla -> muijalle

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Edit tuli ennen D ämmää, Heippa. sanoi Köpönen.

Hyt lähdenkin analysoimaan rekkahuoraa, tuo ei ole viime aikoina tullut mieleenkään.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Funktio ilmoittii raja-arvoanalyysin. Matikka on taas hanskassa. Oppia ikä kaikki.

Edit: Otsikonkin muuntelu näköjään onnistuu.

Lierikki Riikonen

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Huomenta, olet vissiinkin vielä heräämisvaiheessa, mies, kun kirjoitus juoksee kuin humalainen sonni.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Ihmissonni voi olla yhdestä kirjaimesta kiinni.

Ajattele miten sitovia pelkät sanat ovat, sellaiset kuin ”Tahdon”.

Kokonainen lause: ”Minä rakastan sinua” saattaa jo tappaa sisällä ja puutarhassa .-)

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
lierik
Miten suomenkielelllä suomalainen mies voi selvitää yksinkertaisemmin ja lässyttämättä enempää: "Sua rakastan"?

Sanomalla yksinkertaisesti: rakastan sinua! Sanat, jotka takaavat oikotien onneen monessa avioliitossa.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
s&s&s
Sanomalla yksinkertaisesti: rakastan sinua!

Ja muista katsoa oikeaan suuntaan.-)

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005
Vaari
Ajattele miten sitovia pelkät sanat ovat, sellaiset kuin ”Tahdon”... .-)

Minulle on jo varhain opetettu, ettei kannata sanoa tahdon, ennen kuin on varma että saa.

Vierailija
Vaari
s&s&s
Sanomalla yksinkertaisesti: rakastan sinua!

Ja muista katsoa oikeaan suuntaan.-)

Kyllä, tuon sinänsä yksinkertaisen lauseen tehokkuudelle on elintärkeää, että sitä sanottaessa ei katsele taivaisiin tai keittiönjakkaraan, vaan rohkeasti vaimokkeensa silmiin

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Vastasi tiedusteluihini: "Ookkonää tännään ajokunnossa?" Tapani mukaan vastasin rehellisesti: "En". Muuta kuin välillä pötkölleen. Nyt on viekeä olo.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Menet sinne palstalle, ja sanot missä olet minua rekkahuoraksi nimitellyt ja pyydä anteeksi ja vielä kerran antteeksi.

Anteeksi.Sirpa.

Lierik.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

"Viettääkö ne suurin osa päivänsä tietokoneruutua tuijottamalla, kuka niille tekee kotihommat?"

Tuota en tiedä. Kertokaa se minulle.

Lierikki Riikonen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat