Kauniit ja rohkeat, tuotantokausi CLXVII, tiivistelmä

Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

*Ridge Forrester I/III:n raju tilitys...

VAROITUS! Sisältää todennäköisiä juonikuvioita!

"Kaikki alkoi siitä kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen tytär, josta sitten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.

Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, koska se on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli. Koska poika on äitipuolen veli, se on sitten myös minun setäni.

Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun veljeni, vaikka samalla
olen myöskin sen ukki. Onhan se tytärpuoleni poika. Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen oman vaimoni lapsenlapsi.

Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä..."

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ensimmäinen kerta, kun lähdin kaupasta aidosti hymyillen iltapäivälehdistön lööpille.

Ridgen keikalla mummot menettivät tajuntansa.

Voi kun olisi nähnyt.
Oli ollut kuulemma oikein joku kisakin, että pääsi Forresterin pojan tapaamaan livenä. Autuutta;.)

Vierailija
Anonymous
Ensimmäinen kerta, kun lähdin kaupasta aidosti hymyillen iltapäivälehdistön lööpille.

Ridgen keikalla mummot menettivät tajuntansa.

Voi kun olisi nähnyt.
Oli ollut kuulemma oikein joku kisakin, että pääsi Forresterin pojan tapaamaan livenä. Autuutta;.)

Sama juttu nauroin paljon niin että myymälätädit katsoivat kierosti. Onkohan tämä meidänkin foorumimme mummo sortunut samaiseen Ridgeen?

Vierailija

Minä myös Nauroin makeasti.

Yllätyksekseni ilo tuli ihan syvältä. Siinä ei ollut pilkkaa mukana, että mitäs tuokin jo vanha ukkeli täällä hengailee, hörhösarjasta.
Ja että lööpissä vielä!

Löytyipä siitäkin sarjasta sitten se hyvä puoli Kaikki mikä saa vanhoihin väriä on positiivista.

Niin, Mummo kyllä Carpe Diem säikeessä kirjoitti, viiniä ja ikävän kaipuuta..
Miten lie, onkohan faneja? Ehkä se selviää

Olin itsekkin joskus sarjaan koukussa. Kun toivuin polvileikkauksesta, niin läksin tuijottamaan ohjelmaa ja niin vain koukku napsahti. Täytyi oikein itsensä vierottaa siitä t u s k a s t a , mitenkään siis ajattelematta etteikö ohjelmalla voi viihdyttävää ja kiihdyttävääkin vaikutusta olla.

Marevanit vain käsilaukkuun ja menoksi! Upeaa!

Näin käy myös minulle, jos Sopranos jatkuu kovin pitkään... Sitä on tullut serattua kaikki mitä murusina eteen ovat antaneet.

Naiset pyörtyilevät Tony Sopranosin keikalla kosketuksesta Aika näyttää kuinka käy.

Vierailija

No[size=150:1t9rfvb3] EN [/size:1t9rfvb3][size=200:1t9rfvb3]TODELLA[/size:1t9rfvb3]

Hivenen jäykästi voin iloita ilostanne, mutta että semmonen silikonipelle..
Pappa sentään on lihaa ja luita (ja pusukaljua ja ihan pientä masua)

Sitä paitsi Rolf Lassgård ja Mikael Persbrant on minun telkkarisuosikkeja, ainakin Martin Beckissä.

Ritke, mokoma tytönnaamaa..

Mummo

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Jatketaanpa viikonloppukevennystä:
Tuo osuva sukuselvitys toi mieleen, että pääsin kerran oleen silleen erään (uhkeahkon ) naishenkilön kaa, joka oli samana päivänä saanut halata Ritkeä!
Niinpä olenkin melkein napalanko Ritken kanssa. (Kyynäspää oli pitkään kipeä, kun putosin sängystäkin kerran.)

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Kevennystä... Ei tosin liity alkuperäiseen aiheeseen. Tuosta Salain kyynärpäästä tuli mieleeni seuraava sattumus.

Työpaikallani eräs vankassa kunnossa oleva työkaverini oikaisi itsensä yövuorossa sohvalle. Sohva romahti ja työkaverini muksahti lattialle ja onnistui murtamaan ranteensa. Ranteen murtumisessa ei ole mitään hauskaa mutta kun kaveri haki korvauksia niin se näpsi kuvia sohvasta ja hakemuksessa luki:"Oheistan kuvan työvälineestä joka petti kesken työsuorituksen..."

Vierailija
Mummo
No[size=150:278m309t] EN [/size:278m309t][size=200:278m309t]TODELLA[/size:278m309t]

Hivenen jäykästi voin iloita ilostanne, mutta että semmonen silikonipelle..
Ritke, mokoma tytönnaamaa..

Mummo

No Mummo otti nyt hiukan jäykästi tämän.

Silikonipelle? Hmm.. Missä sillä silikonia on?

Vierailija

No naamassa, naamassa. Kaikki oma poistettu, silikonia alle ja oma nahka kiristetty päälle. Yks tuttu verhoilija kerto.

salai on sitte ihan julkkispiireissä pyörinyt.

Varoo niitä seiskan papparatsek, ne metsästää just sinun kaltaisisaa skandaalikuvia

Mummo

Vierailija
Anonymous
Ensimmäinen kerta, kun lähdin kaupasta aidosti hymyillen iltapäivälehdistön lööpille. Ridgen keikalla mummot menettivät tajuntansa.

Miksi on niin huvittavaa puhua mummoista. Ridge on itse jotain noin 55-ukkeli, ei kukaan kirjoita että Vaari hullaannutti yleisön mutta samanikäisiä naisia mummotellaan.

Muistan sanomalehden 50-vuotishaastattelun, jonka oli tehnyt nuori toimittaja. Hän mm. totesi, että huolimatta korkeasta iästään syntymäpäiväsankari seuraa virkeästi maailman tapahtumia.

Viime syksynä kävin kuuntelemassa nuoren tutkijan esitelmän kännykän käytöstä. Hänen mukaansa vanhukset, eli ikäryhmä 50-90-vuotiaat, hankkivat kännykän turvallisuuden takia.

Juuri 50-vuotta täyttänyt työtoverini sai mainoksen, jossa häntä yritettiin houkutella ostamaan osake vanhuksille rakennettavasta täyden palvelun kerrostalosta.

Sitten tuohon tajunnan menetykseen. En ole juttua lukenut mutta jossakin tavaratalossa väentungoksessa talvipomppa päällä voi taju mennä, mutta se ei johdu siitä, että joku papparainen on esiintymässä vaan hapen puutteesta ja kuumuudesta.

Tästä lähtien rupean nimittelemään kaikkia yli 50-vuotiaita miehiä papparaisiksi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
geena
Anonymous
Ensimmäinen kerta, kun lähdin kaupasta aidosti hymyillen iltapäivälehdistön lööpille. Ridgen keikalla mummot menettivät tajuntansa.

Miksi on niin huvittavaa puhua mummoista. Ridge on itse jotain noin 55-ukkeli, ei kukaan kirjoita että Vaari hullaannutti yleisön mutta samanikäisiä naisia mummotellaan.

Muistan sanomalehden 50-vuotishaastattelun, jonka oli tehnyt nuori toimittaja. Hän mm. totesi, että huolimatta korkeasta iästään syntymäpäiväsankari seuraa virkeästi maailman tapahtumia.

Viime syksynä kävin kuuntelemassa nuoren tutkijan esitelmän kännykän käytöstä. Hänen mukaansa vanhukset, eli ikäryhmä 50-90-vuotiaat, hankkivat kännykän turvallisuuden takia.

Juuri 50-vuotta täyttänyt työtoverini sai mainoksen, jossa häntä yritettiin houkutella ostamaan osake vanhuksille rakennettavasta täyden palvelun kerrostalosta.

Sitten tuohon tajunnan menetykseen. En ole juttua lukenut mutta jossakin tavaratalossa väentungoksessa talvipomppa päällä voi taju mennä, mutta se ei johdu siitä, että joku papparainen on esiintymässä vaan hapen puutteesta ja kuumuudesta.

Tästä lähtien rupean nimittelemään kaikkia yli 50-vuotiaita miehiä papparaisiksi.

Ei se oo halveksittava sana, se mummo. Ei kannata vetää siittä hernettä nenään.

Vierailija

Meillä on kavereiden kanssa tapana puhua kovaan ääneen kaupungilla esim. bussissa edestä menee vain joku viitisen vuotta vanhempi henkilö, niin huudetaan että: "VARO MUMMOOO!" tai "ANNA PAPALLE TIETÄ" harmitonta pilaa vaan...

Vierailija

Vai sellainen implantti

Minustakaan mummo ei ole mitenkään halventava sana. Päinvastoin, siinä yhdistyy nätisti järki ja lempeys. Niin kuin Mummoissa parhaimmillaan

Vierailija

Minäkin tuon lööpin näin eikä siitä mitään negatiivisia mielikuvia syntynyt. Päinvastoin; mielestäni hauska mielleyhtymä nuorisoon rokkikonsertissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat