Microsoft ja 3ds max8 yhteensopivuus!

Seuraa 
Viestejä25134
Liittynyt13.5.2005

Millä ilveellä mä saan ton http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/in ... eID=123112 trial-version toimimaan mun XP-käyttis-koneella?

Riittoisampi keskustelukumppani.

Kommentit (11)

Vierailija

En tiedä, mutta osaisitko sinä kertoa minulle mikä mättää kun pleikkari 2 ei pyöritä DVD-filmejä. Koneessa on pyöritetty puhdistuslevyä ja pelit toimii moitteettomasti?

Vierailija
polliisi
En tiedä, mutta osaisitko sinä kertoa minulle mikä mättää kun pleikkari 2 ei pyöritä DVD-filmejä. Koneessa on pyöritetty puhdistuslevyä ja pelit toimii moitteettomasti?

Väärä aluekoodi?

Vierailija
NeoKonservatiivi
polliisi

Väärä aluekoodi?

..Ja tarkoittaa mitä se alue koodi??

Vierailija
polliisi

..Ja tarkoittaa mitä se alue koodi??

DVD-elokuvat on jaoteltu muistaakseni viiteen eri aluekoodiryhmään. Eurooppa, Pohjois-Amerikka, Aasia jne. Homman ideana on estää Euroopassa myytävien dvd-elokuvien katselemisen esim. Amerikassa ja niin poispäin. Aluekoodit on koodattu DVD-soittimiin ja sen koodin voi muistaakseni vaihtaa 5 kertaa ennenkuin se lukittuu viimeiseen valittuun alueeseen.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä25134
Liittynyt13.5.2005
Loptio
Millä ilveellä mä saan ton http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/in ... eID=123112 trial-version toimimaan mun XP-käyttis-koneella?

Kuvailisitko ongelmaa vähän tarkemmin? Oletko tutkinut googlella onko muilla samankaltaisia ongelmia ja miten he ovat ne ratkaisseet?

Ongelma liittyy siihen että tuntematon ohjelma muuttaa registeröintitietoja ja johonkin serveriin ei saada yhteytta. Tuo maxin ongelma havaittiin 3ds maxin 7-version yhteydessä eikä Autodesk korjannut sitä näköjään 8-versioon. Ja brobleema liittyy täysin kuulemma Microsoft XP:hen (mikä ei ole ylläri), mutta hiukka ikävää, että näin loppukäyttäjänä joutuu softatalojen ongelmia omakohtaisesti korjaamaan. Koska en ole muutenkaan tietokoneen toiminnasta riittävän perillä, jotta olisi naamaa lähteä registeröinti-avaimia muuttamaan kyselin hieman kokemuksia jos niitä on täällä. Firman koneessa kun on riittävästi potkua mutta on myös firman omissa systeemeissä kiinni, eikä käyttiksen ja muiden firman asetusten uudelleen asentaminen mahdollisessa vikatilanteessa liiemmin motivoi.

Vierailija

ongelmassa on vielä liikaa liikkuvia osia, onko linkkiä keskusteluun tuosta ongelmasta 7:n lisenssinhankintaongelmasta trial versiossa? en muista nähneeni sitä. oletko googlettanut saamaasi error messagea? mikä error message oli? cgtalk -foorumilla kannattaa käydä kysäisemässä myös, luulisin että löytyy nopeampi apu..

itselläni pyörii 7 ongelmitta XP:n päällä, enkä ajatellut päivittää koska en koe tarvitsevani juuri mitään ylimääräistä 7:ssa.. tälläkin hetkellä tuntuu häkellyttävältä se softan syvyys ja äärimmäisen tarkat säätömahdollisuudet.

Seuraa 
Viestejä25134
Liittynyt13.5.2005

3ds max 8 trial-versio löytyy Autodeskin [size=100:3v4ey8o3]3ds max8[/size:3v4ey8o3] sivulta. Huolimatta siitä, että ohjelmaa en ole saanut asennettua on tuo koeaika mennyt ilmeisesti osaltani umpeen, sikäli kun sellaisesta varoittelevia sähköpostitiedotteita olen autodeskilta saanut.

Täytyy myöntää, että en muista tuota foorumia, jossa alunperin lueskelin ongelman ilmenemisen ajankohdasta suhteessa _max:n versionumeroon (...olisiko se sitten ollut 7.5?), mutta korjausehdotus joka tapauksessa löytyy myös [size=100:3v4ey8o3]Autodesk[/size:3v4ey8o3]:n sivulta.

Harmittaa vain tällainen säätäminen, ja täytynee odotella vissiin 9-versiota, kokeilua varten, tai ostaa sokkona pois kulkemasta. Itselläni on ollut tuo max3.1 versio jo vuodesta 99, mentalray 2.1, lightscape 3.2 + kasa muita blugineja, noin niin kuin irtonaisina käytettävinä ja asennettavina, jotka ovat nätisti integroituna max 8-versioon, zbrush/silo3d-tyyppisiä paint-ominaisuuksia unohtamatta. Ja tietty järkyttävä määrä kaikkea muuta lentämiseen ja ajassa matkustamiseen sopivaa nippeliä ja nappelia.

Ja tosiaan olen nyt toistaiseksi viitannut kintaalla muille keskustelufoorumeille, sikäli kun aika on ollut kortilla ja veri vetää tänne tiede.fi:n tunnelmaan.

Asiasta kukkaruukkuun, tuo CG Societyn [size=100:3v4ey8o3]challenge[/size:3v4ey8o3] 3d-arsenaalin päivittämiseen on tässä lähinnä motivoinutkin.

Vierailija

miten saan soittimen aluekoodi vapaaksi kun merkki on philips hts3300 ? vaikka OFA kaukosäätimellä? vai avaanko sen dvd:n ja painan sieltä suoraan?

Vierailija
pirkko
miten saan soittimen aluekoodi vapaaksi kun merkki on philips hts3300 ? vaikka OFA kaukosäätimellä? vai avaanko sen dvd:n ja painan sieltä suoraan?

Oletko kuullut tällaisesta mahtavasta hakukoneesta nimeltä Google?

Sinne kun syötät hakusanoiksi hts3300 region code, niin saat hakutuloksia.

kolmas hakutulos vastaa jo ongelmaasi.

Laitetaan nyt vielä tähänkin:

anonymous
As requested the region free hack/code for the Philips HTS3300:

Switch on
(Change TV to DVD channel)
Change to 'Disc' mode
Open tray
On remote press 99990
Top left of your TV screen shows Region:0

Now you're region-free!
It works on my HTS3300/98. It should work on any HTS3300 so good luck and enjoy this fantastic machine!

Uusimmat

Suosituimmat