Odotan kunnon hämminkiä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

mistähä johtuu että minä odotan kaikenlaisia onnettomuuksia ja terroristien iskuja. Jotka tapahtuisi Euroopassa tai länsimaissa.

Minua kiinnostaa seurata mediasta ihmisten mielipiteitä asioista ja muita tapahtumia. Itse en kuitenkaan halua olla onnettomuuksissa tai terrori-iskuissa. En myöskään toivo että kukaan mitään kokisi, mutta jotkut nekin joutuvat kokemaan jos sellaisia tapahtuu.

Onko täällä muita samanlaisia odottelijoita, kuin minä olen?.

Kommentit (3)

Vierailija
tiäremiäs
mistähä johtuu että minä odotan kaikenlaisia onnettomuuksia ja terroristien iskuja. Jotka tapahtuisi Euroopassa tai länsimaissa.

Minua kiinnostaa seurata mediasta ihmisten mielipiteitä asioista ja muita tapahtumia. Itse en kuitenkaan halua olla onnettomuuksissa tai terrori-iskuissa. En myöskään toivo että kukaan mitään kokisi, mutta jotkut nekin joutuvat kokemaan jos sellaisia tapahtuu.

Oletko tämänkaltainen ihminen?:

http://www.churchofeuthanasia.org/iltow_300k.wmv (SISÄLTÄÄ MAUTONTA JA RAAKAA KUVAMATERIAALIA)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
NeoKonservatiivi
tiäremiäs

Oletko tämänkaltainen ihminen?:

http://www.churchofeuthanasia.org/iltow_300k.wmv (SISÄLTÄÄ MAUTONTA JA RAAKAA KUVAMATERIAALIA)

En oo tollane

toi on jollekin friikille mixi. kaikee on siihenkin laitettu.

Vierailija
tiäremiäs

Toistaiseksi "odotukseni" esimerkiksi alkoholiveron laskemisen seurausten sekä, kenites vielä vakavammin, Iranin ja Euroopan muslimien suhteen ovat käyneet toteen yksi toisensa jälkeen.

Paukkuminen alkaa maassa kuin maassa heti, kun ählämien määrä on riittävän suuri. Siitä voitte olla aivan varmoja.

Samoin "ryssä on ryssä vaikka voissa paistaisi", aina ja ikuisesti. Ydinasearsenaaliaan nytkin kiivaasti kasvattava Venäjä alkaa kyllä uhittelemaan heti saatuaan taloutensa joten kuten jaloilleen.

Sitä sanotaan, että pessimistit ovat maailman onnellisimpia ihmisiä, koska he ovat oikeassa 90% ajasta ja loput 10% siitä he ovat vain iloisia siitä, ettei pahin tapahtunutkaan.

Uusimmat

Suosituimmat