Muut tiedeaiheet: Syömäkysely

Syömäkysely

Mitä syöt, söit, aiot kohta syödä?

Itse söin äsken chorizo-tyylistä makkaraa, ranskalaisia perunoita ja paistetun kananmunan. Lisänä säilöttyjä jalapenoja, habanero-kastiketta, dijon-sinappia ja ketsuppia. Ei ollut kovin hyvää, koska makkarat ja perunat olivat liian kauan uunissa.

Ja kohta avaan lakupussin.

[quote author="Aweb" time="27.05.2009 klo 17:59"]

Mitä syöt, söit, aiot kohta syödä?

Itse söin äsken chorizo-tyylistä makkaraa, ranskalaisia perunoita ja paistetun kananmunan. Lisänä säilöttyjä jalapenoja, habanero-kastiketta, dijon-sinappia ja ketsuppia. Ei ollut kovin hyvää, koska makkarat ja perunat olivat liian kauan uunissa.

Ja kohta avaan lakupussin.

[/quote]

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Re: Syömäkysely

Hitto. Näissä ei ole salmiakkia ollenkaan.

[quote author="Aweb" time="27.05.2009 klo 18:14"]

Hitto. Näissä ei ole salmiakkia ollenkaan.

[/quote]

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Tomaattista jauhelihakastiketta perunamuusilla. Oli liian hyvää sillä söin pikkaisen liikaa, ähky olo. Ei puhettakaan mistään lakuista moneen tuntiin. icon_sad.gif

[quote author="iileskotti" time="27.05.2009 klo 18:38"]

Tomaattista jauhelihakastiketta perunamuusilla. Oli liian hyvää sillä söin pikkaisen liikaa, ähky olo. Ei puhettakaan mistään lakuista moneen tuntiin. icon_sad.gif

[/quote]

italialainen kyynistynyt varastomies

Wilhelmin homejuustovalkosipulimakkaraa munakkaan kera. Mausteena käytin habanerotapascoa ja valkosipulisalaattikastiketta.

Maistui tuhkalta suussa.

[quote author="Echi" time="27.05.2009 klo 18:42"]

Wilhelmin homejuustovalkosipulimakkaraa munakkaan kera. Mausteena käytin habanerotapascoa ja valkosipulisalaattikastiketta.

Maistui tuhkalta suussa.

[/quote]

Vielä en ole tänään ehtinyt syödä edes käntyn kannikkaa, kaksi pannullista kahvia kylläkin juoda.

Ajattelin kohta keittää perunoita ja tehdä HK:n sinisestä makkarakastikkeen. Ruskistan sipulit ensin, sitten sekaan makkara. Teen ruskean kastikkeen, johon mojovasti ketsuppia, ripaus merisuolaa ja Pirkka-pippurisekoitusta.

Sen kanssa tomaattia, suolakurkkua, punajuurta, ruisleipää ja vettä. Alle kylmä kossu ruokaryypyksi. Ja pariin sopivaan suupalan väliin myös.

[quote author="Pubi" time="27.05.2009 klo 19:18"]

Vielä en ole tänään ehtinyt syödä edes käntyn kannikkaa, kaksi pannullista kahvia kylläkin juoda.

Ajattelin kohta keittää perunoita ja tehdä HK:n sinisestä makkarakastikkeen. Ruskistan sipulit ensin, sitten sekaan makkara. Teen ruskean kastikkeen, johon mojovasti ketsuppia, ripaus merisuolaa ja Pirkka-pippurisekoitusta.

Sen kanssa tomaattia, suolakurkkua, punajuurta, ruisleipää ja vettä. Alle kylmä kossu ruokaryypyksi. Ja pariin sopivaan suupalan väliin myös.

[/quote]

tiäremiäs: "suppeita on uskovaiset".

Pubilla on varsin toimiva suunnitelma, varmaa tavaraa. Viinakset jättäisin silti itse pois.

[quote author="iileskotti" time="27.05.2009 klo 19:21"]

Pubilla on varsin toimiva suunnitelma, varmaa tavaraa. Viinakset jättäisin silti itse pois.

[/quote]

Asennetta, pubi icon_lol.gif Itse oon tänään jauhelihakeitto-linjalla. Keittoa ja lenkkiä (siis ei makkaraa) niin pitäis saada paino vähän tippumaan.

[quote author="babun" time="27.05.2009 klo 19:24"]

Asennetta, pubi icon_lol.gif Itse oon tänään jauhelihakeitto-linjalla. Keittoa ja lenkkiä (siis ei makkaraa) niin pitäis saada paino vähän tippumaan.

[/quote]

The world we have made as a result of the level of thinking we have done thus far creates problems we cannot solve at the same level of thinking at which we created them.
- Albert Einstein

Vai että keittoa pitäis ottaa lenkin jälkeen icon_mrgreen.gif , no onhan tänään nk. pikkuperjantai.

[quote author="iileskotti" time="27.05.2009 klo 19:42"]

[quote author="babun"]Asennetta, pubi icon_lol.gif Itse oon tänään jauhelihakeitto-linjalla. Keittoa ja lenkkiä (siis ei makkaraa) niin pitäis saada paino vähän tippumaan.[/quote]
Vai että keittoa pitäis ottaa lenkin jälkeen icon_mrgreen.gif , no onhan tänään nk. pikkuperjantai.

[/quote]

Myöhäistä, mä ehdin ottaa sen jo. Perunat kiehuu ja paistinpannu tirisee.

[quote author="Pubi" time="27.05.2009 klo 19:46"]

[quote author="iileskotti"]Pubilla on varsin toimiva suunnitelma, varmaa tavaraa. Viinakset jättäisin silti itse pois.[/quote]
Myöhäistä, mä ehdin ottaa sen jo. Perunat kiehuu ja paistinpannu tirisee.

[/quote]

tiäremiäs: "suppeita on uskovaiset".

Kasvislinjani rives hieman kun löyty kaupasta viimesen päivän silakkalaatikko tarjouksesta. Sen paistelin ja jäävuorisalaattia keralla, hylamaitoa ja täysrukiista limppua pari siivua. Namnam..

Caputcinot äsken nautiskelin emmentalpaahtoleipien keralla, nam.

Mulla on kans meneillään painonhallintahommelit kun vuoden kestäneen *kröhm* tupakkalakkoni jälkeen paino on noussut ja vaatteet ei mahdu päälle. Rehuja vaan napaan ja hetelmiä.. lisää liikuntaa, jne.

Kyytipoikana minä voisin tyytyä hiirenkorviin.. icon_biggrin.gif

[quote author="Pönni" time="27.05.2009 klo 19:54"]

Kasvislinjani rives hieman kun löyty kaupasta viimesen päivän silakkalaatikko tarjouksesta. Sen paistelin ja jäävuorisalaattia keralla, hylamaitoa ja täysrukiista limppua pari siivua. Namnam..

Caputcinot äsken nautiskelin emmentalpaahtoleipien keralla, nam.

Mulla on kans meneillään painonhallintahommelit kun vuoden kestäneen *kröhm* tupakkalakkoni jälkeen paino on noussut ja vaatteet ei mahdu päälle. Rehuja vaan napaan ja hetelmiä.. lisää liikuntaa, jne.

Kyytipoikana minä voisin tyytyä hiirenkorviin.. icon_biggrin.gif

[/quote]

Descartesin virhe (http://www.terracognita.fi/kirjat/9525202496.html)

Viimeksi vetelin iltapäivällä mitä-kaapista-löytyy-kunhan-ei sikaraskasta -periaattella seuraavaa. Eilen grillattua broilerin rintafilettä, hiukka keitettyä riisiä, johon sekaan reilusti Puutarhurin sekoitus -kasvissekoituspakastetta, soijakastiketta ja hedelmäistä chilikastiketta, jonka resepti on tuolla: post757898.html#p757898

[quote author="asdf" time="27.05.2009 klo 20:01"]

Viimeksi vetelin iltapäivällä mitä-kaapista-löytyy-kunhan-ei sikaraskasta -periaattella seuraavaa. Eilen grillattua broilerin rintafilettä, hiukka keitettyä riisiä, johon sekaan reilusti Puutarhurin sekoitus -kasvissekoituspakastetta, soijakastiketta ja hedelmäistä chilikastiketta, jonka resepti on tuolla: post757898.html#p757898

[/quote]
Keskusteluun osallistuminen vaatii kirjautumista.
Me Naiset