Missä ovat humoristit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eläinten "älykkyyttä" mitataan usein huumorin kautta; jos eläin osaa leikkiä eli pitää hauskaa, sitä pidetään älykkyyden mittarina.

Missä ovat tämän palstan vitsinikkarit? Oletteko te todella näin "kuivaa" porukkaa kuin miltä äkkiseltään näyttää?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Eihän sitä nyt eloa saa iloksi väittää - herrajestas sentään, miten muuten, muka voisimme esittää katkeroituneita väärinymmärrettyjä vanhuksia.

Elon pittee olla mahtollisen tympeää ja tasapaksua.

Ja tuo aloittajan väite siitä, että meitä pystyy pittee heti saman tien tympeinä on hieman väärä, ei tätä tylsyyttä pysty sisäistämään ennen kuin on pari vuotta seurannut loputonta jankkaamista samoista tylsistä asioista kuten: kreationismi, uhfot, ihmekirja (useampia), äärioikeiston ihanuus ja kuinka natsit oli ihan oikeesti kivoja - sen semmoiset aiheet. Ei siinä humoristi pysty montaa vuorokautta jatkamaan.

Vierailija

Oletteko todellakin noin ulkona eli "OUT" Suomen humoristien kokoontumispaikasta? Olen suorastaan tyrmistynyt kommenteistanne.

Sehän on Yahoon suomenkielinen huumoripalsta, jossa on 7775...toistan 7775 jäsentä. Suorastaan hekotteleva ja ylipursuava palsta on esittänyt vuonna 2004 yhden kommentin huhtikuun 1. päivänä ja edellisenä vuonna peräti 7 vitsiä tai kommenttia. Tämän vuoden puolella ei yhtään vitsiä/kommenttia! Yhtään vitsinpoikasta en ole koskaan saanut e-mail-luukkuuni kyseiseltä ryhmältä jäsenyydestä huolimatta.

Re/Yahoo:" Liity mukaan hulppeaan postituslistaamme ja saat tuoreimmat ja hauskimmat vitsit ensimmäisenä suoraan postilaatikkoosi. Tiedät mistä vitsaillaan.

http://www.huumori.net - Suomen huumoripalvelin."

Eikö tuo sanonta "hulppea postituslista" saa teitä suomalaisina edes hetkeksi hekottelemaan?

Osta siis ensimmäiseen Kuopion pikajunaan lippu ja mene etsimään Kalakukkotorilta. Juna pysähtyy vain Mäntyharjulla ottaakseen tulkin mukaan.

Vierailija

Jumakauta joku kirjoittaa nimelläni! kerrassaan hävytöntä ja vulkaariä.

Minulla ei ole naista, mutta haluaisin naisen itselleni, kiitos.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Anonymous
Ittellä on vitsiä ja älyä, mutta ei naisia.

No minulla on nainen, vitsi, äly ja todellisuudentaju puuttuu. Lue minun politiikkakannanottojani ja mieti huumoria. Kuitenkin, totta toinen puoli.

Lierikki Riikonen

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Stefan tuli heti mieleen. Mitenkäs ne etiäiskirjoittajat sanokaan? "HSTala vista, baby. . . "

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Anonymous
Ihme homma miten minun viestiini tuli kirjoittajan nimeksi VIERAS, bugi?

Siis kirjoitin hymy pyllyyn...

Mitä sinä sinne hymypyllyyn kirjoitit?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat