Ihmisen kestävyys!!!

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olin baarissa ja Nautin alkohoolia, mutta sitten yhtä äkkiä sain mieleeni lyödä tuopin pöytään niin kovaan. että se hajosi käteen.

Sain käsiinni kaksi syvää haava, mutta en tuntenut mitään kipua, mistä tämä
kaikki oikein johtuu että en tuntenut mitään kipua.

Sain sentääs laastari baarimikolta ja hän sanoi minun veljelleni että viä kaverisi pois tai heitämme hänet pihalle. Baarimikko ei uskaltanut itse minulle sanoa mitään, koska näki että minä löin tuopin pöytään. Hän vain kiltisti tuli siivoamaan lasin sirpaleet. Kuin kysyin Baarimikolta haittaako että rikoin lasin, hän sanoi että ei haittaa jatka vain iltaa, mutta miksi sitten juoni kuitenkin selän takana eikä sanonut minulle mitään.

Kysymys oli siis sellainen että miksi baarimikko juoni minun selkäni takana, mutta ei sanonut minulle mitään. Ainoastaan omalle veljelle rupesi puhumaan tapauksesta.???????????????

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

tartteeko sun oikeesti kysyä? miten olisit reagoinut jos tuntematon heppu toteais sulle "vittu haittaa, mee kotiin rikkomaan lasejasi ihmiset yrittää pitää hauskaa täällä" miten reagoisit, veljesi oli varmasti helpommin lähestyttävässä (vähemmän kännissä) tilassa joten oli helpointa pyytää häntä huolehtimaan sinut kotiin kuin heittää sut ulos... oikeesti sun parhaaksi hän sen teki, itse tiskin takana muutaman vuoden viettäneenä tunnen ton tilanteen liian hyvin...

ja et tuntenut kipua koska adrenaliini tasosi ja humala tilasi olivat sen verran korkealla että aivot eivät yksinkertaisesti käsitelleet sillä hetkellä moista sivuseikkaa kuin kipu, oleellisempaa oli pitää sinut tajuissasi ja elimistö toiminnassa =)

ja anteeksi jos kuulostan tylyltä,
on vain niin että moiset tapahtumat pilaa monesti ihmisten työ motivaatiota ja kukapa omalle työpaikalleen haluaisi ketään riehumaan,
et sinä enkä minä eikä kukaan muukaan, heillä on oikeus rauhaisaan työympäristöön ja siitä että he tekevät tuota työtä saamme me nauttia, alavalinta kysymys mutta kiitän heitä että jaksavat kaikesta paskasta huolimatta, hauskaa kun se ei todellakaan ole...

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Mokomat koirat, hehän selvästi pitivät sinua pilkkanaan ja yrittivät vielä kääntää veljesi sinua vastaa.Annanpa nyt hyvän neuvon mitä teet:Ota selvää missä se baarimikko asuu ja tilaat sille 35 pizzaa eri pizzerioista, jos kaverilla on koira yritä sodomisoida sitä jos mahdollista, lopuksi tietysti poltat koko ravintolan jonain iltana ja jollain tekaistulla uhkauskirjeellä vierität syyn sen baarimikon niskoille.Kyllä se siitä, panet vain ripeästi toimeksi!!!

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija

Minäkin olen hajoittanut tuopin käteen kännissä enkä tuntenut kipua enkä muuten lentänyt ulos ravintolasta. Jos ei juottolassa töissä ollessaan kestä möykkääviä humalaisia niin on parempi mennä töihin sitten vaikka kirjastoon.

Toki baarilla on oikeus poistaa häiritsevä asiakas ja ihan hyvä että puhui ennen portsareita veljellesi, mutta jos tiedemies ei nyt aivan älyttömän agressiivisesti kysynyt tuopin hajoamisesta niin olisi sen varmaan voinut hänellekkin suoraan sanua.

Yrittää nyt käännyttää velikin mukaan baarisalaliittorintamaan.

Vierailija

mutta myös möykkäävä nuoriso voisi ottaa huomioon että baarit eivät ole vain heille;D vaan myös sille rauhallisella toisella tapaa hauskaa pitävälle porukalle huomaavaisuutta toisia asiakkaita ja ehdottomasti työntekijöitä kohtaan tarvittaisiin yleensä ottaen lisää, ja olen jo vaihtanut alaa... baarimikko ei ole itsestään selvyys arvostakaa heitä tekevät hienoa työtä, eikä ole heidän vikansa että aina ei ihmiset ymmärrä rajojaan kun on kivaa ja kännissä=) itsekkin siihen syyllistynyt...

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Ehdotin 2005-11-03 2:03 Viestin aihe: Viina vie muistin:
Katsotaan sitten neljän viikon kuluttua uudelleen. Tai säästä se kerta jouluksi, niin saat oikein perskännin.
Taisin olla väärässä. Sultahan Joulu taitaa mennä noissa Pukin hommissa kuitenkin? (M.A. Nummisen sanoin):

Loistaa kuusen kynttilät. Lasten silmät säihkyvät. Jo eteisessä kopisee ja ovi narisee. Siinä joulupukki on, ukko raavas, parraton. Ison nyrkin kohottaa, perheväelle karjahtaa: Mitäs täällä lymyillään, ja hilpeästi hymyillään? Ja missäs pukin lahjat on, ja mistäs nostan palkkion? Missä puurot, makkarat, missä kinkun kantturat? Minne glögi pantu on, ja viinapullo suunnaton? Jumalauta kakarat, kohta paukkuu pakarat! Nyt tulee turpaan kaikille, myös isälle ja äidille! Pukki isän kampittaa, lasten päätä tukistaa, pöydän ääreen rynnistää, ja ruuat säkkiin kähveltää. Perhe itkuun pillahtaa, pukki kaapit koluaa, porot sisään laukkaavat, kaiken vihreen haukkaavat. Perhe karkuun kavahtaa, pukki tuvan hajottaa, poron selkään hypähtää, kylän halki nelistää.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

En mitään riehunut, vaan käänsin vain tuopin pöytään niin että se meni rikki.

Onneksi kuitenkaan tutllut pahoja haavoja, ainastaan kaksi pientä mutta syvää pistohaavaa.

Itse en riehu, varmaanki tapaukseen vaikutti myös sellainen että kuin Baarissa soi liian kovaa musiikki, enkä yleisesti tykkää sellaisesta.

Mutta en kuitenkaan riehunut, vaan käänsin lasin väärinpäin pöytään vauhdilla että se hajosi.

Se hermostutti minua, koska olin kyseistä ravintolaa pitänyt seurusteluravintolana, mutta nyt siellä oli liian kova melu.

Enkä tienyt etukäteen asiasta.

Vierailija

Et taida tiäremiäs olla näitä viinamäenmiehiä, jos olisit ollut Helsingissä jossain menopaikassa niin olisit varmasti joutunut itse siivoamaan tai korvaamaan aiheuttamasi vahingot, että näin meillä. Plussaa on vielä sekin että poketkin tulee naamaa vääntelemään.

No tuo musiikkiasiakin varteenotettava seikka joka minuakin kyrsii kun pitää kavereillekin huutaa jos on jotain asiaa, myös tupakansavu häiritsee kun en itse polta.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Se hermostutti minua, koska olin kyseistä ravintolaa pitänyt seurusteluravintolana, mutta nyt siellä oli liian kova melu.

Kun alko potuttaan, niin ei tullu mieleen hipsiä muualle. Kyllähän sen melutason kuulee jo ovelta.

Jotta älä hyvä mies turhaan poraa

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

En kyllä, ei millään pahalla, ymmärrä miksi sellaiset ihmiset, joita meteli ja tupakansavu häiritsevät, ylipäätään menevät baareihin. En ole yhtäkään sellaista baaria nähnyt, missä olisi hiljaista ja savutonta ja ihmiset nauttisivat olostaan silleen omissa oloissaan syntyjä syviä pohdiskellen, kirjastoja ne ovat, eivät baareja.
Oluttuoppi on sellainen peli, ettei sen rikkomiseen tarvitse kovinkaan paljon voimaa. Useimmat ihmiset kuitenkin ovat täysin tietämättömiä tästä ja rikkoessaan jotain pomppaavat pöydälle kiljuen: "minua ei pysäytä kuin kryptoniitti, olen saanut supervoimat". Sama juttu tuon kivuttomuuden kanssa, jos joskus on edes hieman otellut, niin tietää että kipu tuntuu monesti vasta seuraavana päivänä sen jälkeen kun on potkittu ja lyöty. Sitäkään harvemmat tietävät ja huomatessaan, että joku pieni pintanaarmu ei satukaan niin kuin elokuvissa, jossa muut kuin sankari menehtyvät verenhukkaan astuessaan nastaan, seuraa vääriä johtopäätöksiä.

Toisaalta, jos ei osaa humalassa käyttäytyä siivosti, niin kannattaa olla selvinpäin. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
Syncis
Et taida tiäremiäs olla näitä viinamäenmiehiä, jos olisit ollut Helsingissä jossain menopaikassa niin olisit varmasti joutunut itse siivoamaan tai korvaamaan aiheuttamasi vahingot, että näin meillä. Plussaa on vielä sekin että poketkin tulee naamaa vääntelemään.

Enpä minä vaan ole tuollaista Helsingin yössä heiluessani havainnut. On tullut keirrettyä aika lailla aina Kallion räkälistä ihan pintapaikkoihin ja monesti varsinki vilkkaimpien yökerhojen lattiat ovat aivan täynnä lasinsiruja, eikä niitä todellakaan mitkään humalaiset siivoa.

Vierailija

"Kysymys oli siis sellainen että miksi baarimikko juoni minun selkäni takana, mutta ei sanonut minulle mitään. Ainoastaan omalle veljelle rupesi puhumaan tapauksesta.???????????????"

Jospa se menikin niin, että riehumisesi alkoi hävettämään rakasta veljeäsi ja hän alkoi raahata sinua ulos ettei velimies ja päädy kaltereiden taakse ja muu suku saa raflaan porttikieltoa. Ja kun hän tietää sinun hankalan luonteesi eikä halunnut saada itse tuopista päähän, niin päästi hätäpäissään valkoisen valheen ja pisti syyn poistumisehdotuksesta portsarin niskoille.

Itsekin olen aggressiivisten känniläiskavereiden pelastamiseksi joutunut juonimaan vähän joka suuntaan. Mutta eihän nää pässit sitä osaa arvostaa, vaan saavat vaan uusia vitutuksen aiheita seuraavaan kännäysiltaansa. Kai se viina tekee heidät jotenkin vainoharhaisiksi. Itse ensin sotkevat asiansa ja ihmissuhteensa ja sitten kuvittelevat, että kaikki juonivat heitä vastaan...

Vierailija

Kännissä ne parhaimmat salaliittoteoriat syntyvät.

Miksi baarimikko juonii tälläistä? Ja vain yhden rikki menneen tuopin
takia? Taisi baarimikon pöksyyn valahtaa astetta isompi lottovoitto,
kun piti veljesi värvätä portsarin touhuun. Olen kyllä nähnyt miten
helpolla mies lähtee baarista ja vaikka miten pienestä. Mutta miksi
ihmeessä baarimikon pitää puuttua ovimiehen työtehtävään?
Eikös ovimiehet ole vielä sellaista sakkia, jotka näyttävät pahaa silmää
baarimikolle, joka tekee Heidän hommansa? Mielestäni baarimikot
voisivat vain keskittyä omaan hommaansa, eli olut hanan käyttöön.
Tosin, itse hyvin vähän alkoholia käytän.

Vierailija

Herra Hippi kirjoitti:

En kyllä, ei millään pahalla, ymmärrä miksi sellaiset ihmiset, joita meteli ja tupakansavu häiritsevät, ylipäätään menevät baareihin. En ole yhtäkään sellaista baaria nähnyt, missä olisi hiljaista ja savutonta ja ihmiset nauttisivat olostaan silleen omissa oloissaan syntyjä syviä pohdiskellen, kirjastoja ne ovat, eivät baareja.

Perkule, tulinpa sitten ottaneeksi aasinlakin päähän, voisiko tämän laittaa maanantai aamun piikkiin? No joo asiaan, enpä minäkään ole semmoista baaria nähnyt/tiedä missä ei olisi melua taikka tupakansavua, tämä asia on alkanut vaivaamaan itseäni vasta viimeaikoina, liekö sitten mietiskelyhetki kirjastossa olisi paikallaan? Herra Hipille kiitokset terävästä huomiosta.

Hauki kirjoitti:

Enpä minä vaan ole tuollaista Helsingin yössä heiluessani havainnut. On tullut keirrettyä aika lailla aina Kallion räkälistä ihan pintapaikkoihin ja monesti varsinki vilkkaimpien yökerhojen lattiat ovat aivan täynnä lasinsiruja, eikä niitä todellakaan mitkään humalaiset siivoa.

Minun vika, ei olisi pitänyt yleistää, vain paria tapausta olen joutunut todistamaan, ja olen samaa mieltä kanssasi tästä:

Jos ei juottolassa töissä ollessaan kestä möykkääviä humalaisia niin on parempi mennä töihin sitten vaikka kirjastoon.

Palveluammattihan tuo ravintola-alakin on parhaimmillaan, eipä sitä itsensä käytöstä pysty arvioimaan humalassa mutta asiakas on asiakas kuitenkin, eikö vaan? Hyvä huomio Hauelta, pitääpä olla tarkempi vastaisuudessa.

Taidanpa ottaa paperipussin silmäreillä varustettuna ja laittaa sen päähän
loppupäiväksi.

Vierailija

Mulla ei kyllä tule minkäänlaisia haluja pistää paikkoja hajalle, kun ja jos olen päihteiden vaikutuksen alaisena. Oliko sulla tiäremies joku katkos päässäsi sillä hetkellä, kun hajotit tuopin? Koitapas nyt tehdä itsellesi selväksi, ettet päihdytä itseäsi siihen kuntoon että et pysty enää hallitsemaan käyttäytymistäsi. Ne patoutuneet aggressiot pitäisi yrittää purkaa jollain muulla keinoin.. Etsi kovatempoinen, hikinen harrastus, nosta sitä peppua edes hetkeksi siitä näytön äärestä! Enkä nyt puhu mistään tipujen juoksubongaamisesta, tai ufo-metsästyksestä..
Juokseminen, nyrkkeily, halonhakkuu...nainen,jne.. Mikä tahansa saakin päässäsi olevat lukot avautumaan,kunhan et ole toisille vaaraksi ja harmiksi. Itse olen jo vuosia purkanut patoutumani vanhaan, 70-luvulta
peräisin olevaan Pearlin rumpusettiin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
DedMoroz
tiäremiäs

Kun alko potuttaan, niin ei tullu mieleen hipsiä muualle. Kyllähän sen melutason kuulee jo ovelta.

Jotta älä hyvä mies turhaan poraa

Ei se ole noin helppoa, jos kaverit on samassa baarissa eikä tuu pois jos vaikka houkuttelee.

Eikä sitä melua kuule ovelta, jos siellä ei viellä ole sellaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat