Orgasmi parantaa päänsäryn?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten toi voi olla mahdollista? Mulle ainakin usein tulee päänsärky just orgasmista? Aika outoa tietääkö kukaan?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Se vähän riippuu..

Toisaalta orgasmi voi rentouttaa lihasjäykkyyttä niska-hartia alueella joka voi aiheuttaa päänsärkyä.

Toisaalta taas verenpaineen nopeat vaihtelut ja sykkeen kiivastuminen voivat aiheuttaa päänsärkyä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27371
Liittynyt4.3.2008

Mulla tulee pää kipeäksi orgasmin teeskentelystä. Pitää jännittää lihaksia niin kovin + vitutus siitä stressistä ja huonosta seksistä.

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18364
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Mulla tulee pää kipeäksi orgasmin teeskentelystä. Pitää jännittää lihaksia niin kovin + vitutus siitä stressistä ja huonosta seksistä.

Ei saatana. Karkuun tollasista kyydeistä. Kyllä sen paskan voi pystyyn jättää.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Toope
Seuraa 
Viestejä20098
Liittynyt23.7.2006
DedMoroz
Vatkain

Harvoin minäkään sitä viitsin teeskennellä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/z6hj3ux

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
Vatkain

Miks sitä pitää muuten teeskennellä? Jos ei saa, ni ei saa.

Tuskin sitä ainakaan jännittämällä tulee, mut enmä naisten sielunelämästä/anatomiasta mitään tiedä.

Mut tuskin tuo "feikkaaminen" oikein kummallekkaan on mieluisaa?

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18364
Liittynyt16.3.2005
Kaalimato
Okei! Kiitos! Eli se voi olla molemminkin päin?

Kuten joku jo tuolla tokaisi, että nopeat vaihtelut... noh, kai se on nopeeta, jos "kaikki" veri on ensin alapäässä, ja sitten yks kaks hulmahtaa virtailemaan koko kehoon.

Mä en nyt oo kundi, mutta jostain "lähtee melkein taju" -jutuista on isot pojat kertonu.

Tässä vois alkaa spekuloimaan veren happipitoisuuksista...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27371
Liittynyt4.3.2008
JuurikinNiin
Vatkain

Miks sitä pitää muuten teeskennellä? Jos ei saa, ni ei saa.

Tuskin sitä ainakaan jännittämällä tulee, mut enmä naisten sielunelämästä/anatomiasta mitään tiedä.

Mut tuskin tuo "feikkaaminen" oikein kummallekkaan on mieluisaa?

Joskus on pakko feikata, jotta jätkä älyää lopettaa. Muutama pässi on sattunut semmonen että kun on sanonut että lopeta jo toi jyystäminen niin vastaus on ollut että en ennen kuin sä saat, vaikka mä ite en saakkaan. Toi koskee lähinnä kännipanoja, joista olen onnekseni onnistunut luopumaan

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27371
Liittynyt4.3.2008
DedMoroz
Vatkain

Mä en oo koskaan saanut orkkua yhdynnässä että jos ois tolleen niin mä en sais vartta ikinä

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18364
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
DedMoroz
Vatkain

Mä en oo koskaan saanut orkkua yhdynnässä että jos ois tolleen niin mä en sais vartta ikinä

Voihan sitä niinku hiipata tupakille, tai juomaan vettä tai jotain luonnollista. Kyllä ne tokenee ilman feikkiäkin.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27371
Liittynyt4.3.2008
DedMoroz
Voihan sitä niinku hiipata tupakille, tai juomaan vettä tai jotain luonnollista. Kyllä ne tokenee ilman feikkiäkin.

Puhut vähän asiaa, niin mä oon alakanutkin tekeen sen jälkeen kun täytin 25. Vissiin sitä kasvoi naiseksi ja pääsi niistä nuoruuden epävarmuuksista. Mutta se on taivahan tosi että enää en feikkaa. Ei jaksa Saati kiinnosta.

Hämmentää.

JuurikinNiin
Seuraa 
Viestejä1887
Liittynyt4.3.2007
Joskus on pakko feikata, jotta jätkä älyää lopettaa. Muutama pässi on sattunut semmonen että kun on sanonut että lopeta jo toi jyystäminen niin vastaus on ollut että en ennen kuin sä saat, vaikka mä ite en saakkaan. Toi koskee lähinnä kännipanoja, joista olen onnekseni onnistunut luopumaan

Niin.

Seksi on parasta selvinpäin, ainakin mun mielestä.

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat