Anteeksi pyyntö Stefan Tallqvistille.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Anteeksi piti mennä yksityisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
henkinen

Anteeksi.

Ei tarvitse selvittää IP-tietojen avulla osoitettani

ja tulla tekemään minusta selvää.

Kuuleppas Koululainen 14v.
Noin heppoisin perustein poliisi ei pyydä palveluntarjoajalta logitiedostoja!
Minä tiedän, koska olen poliisin syynin alla (lue Vapaasta sanasta ÄÄNESTYS: Onko hyvä asia että viestini menevät poliisitutkintaan)

Vierailija

Jaahas. Osaavat täällä muutkin valita nimimerkkinsä

mukavasti kuin tämä Tallquisti vai mikä lienee?

Mutta en valita,kunhan totean.

ps.Minulle ei tulisi mieleenkään pyydellä anteeksi keneltäkään

HÖMPPÄ-juttujen kirjoittelijalta.

Vierailija

Annan anteeksi, henkinen Koululainen 14v, ja toivotan samalla onnea ja menestystä jatkossa sekä Hyvää Joulua.

Urantia-kirja on aika raskas teos, ja sitä kannattaa ehkä jättää hieman varttuneempaan ikään, mikäli kiinnostus myöhemmin herää.

Vierailija

Olen jo vanhuuseläkkeellä, mutta vielä en ole tullut niin varttuneeseen eli höperöön ikään, että kävisin lukemaan Urantia-teosta. Tällä palstalle esitetyt sekopäisyydet eli otteet teoksesta riittävät ihan hyvin ja painavatkin ihan tarpeeksi. Varsin raska teossarja, josta jotenkin kahlasin kerran vain Idiootin, oli Dostojevskin tuotanto. Paavo Väyrynen luki sen
kokonaan muutamassa viikossa, mutta olen aina pitänyt häntä melko kevytmielisenä ihmisenä, johon mikään raskas tai painava ei paljoa vaikuta. Ostin kerran myös Juhani Suomen Talvisodan taustan ensimmäisen osan, ja yli 30 vuoden aikana en vieläkään ole lukenut sitä loppuun. Toista osaa en ostanut. Kuka mitäkin lukee. Kun minulla vielä oli pyörä, luin ohittamiltani laitumilta lehmien luvun. Puhelinluettelon lukemistakin olen kokeillut, vaikka ei se ihan viihdelukemistoa taida olla. Sellaiset sarjat kuin Kauniit ja rohkeat ( parempi olisi sianhoito-ohjelma Kauniit röhkijät), Salatut elämät, Kotikatu, ja mitä niitä kaikkia onkaan, olen oppinut ohittamaan. Poliisarjoja/dekkareita sen sijaan katsoo. Sarja Murhasta tuli totta, se on kyllä sairas, neljä murhaa viikosssa ja kuinka moneksi kymmeneksi viikoksi tai peräti sadaksi niitä onkaan, menee jo lähelle natsien tuhoamisleirejä. Monta sataa murhaa.

Oli kyllä ihan tarpeetonta pyytää anteeksi Stefan Tallqvistilta, sekopää se on ja lisäksi vanha, lähes yhtä vanha kuin minä, ja paatunut. Minä en pyydä anteeksi Tallqvistilta enkä kypäräpääpapeiltakaan.

Uusimmat

Suosituimmat