Kuka voittaa Suomen Bigbrotherin ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mielestäni Tiina on aidoin ihminen BB:ssä olleista ja saisi voittaa tuon 50tuhatta juroa.

Kuinka voit elää ilman BB:tä kun se loppuu huomenna?
Hakeudutko hoitoon vapaaehtoisesti pahimpien vieroitusoireiden alettua,
kun BB 24/7 näyttää vain lumisadetta, vai annatko valkotakkisten tehdä työnsä?

Sivut

Kommentit (40)

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Ekan jakson tuota katsoin ja sen jälkeen en ole vilkaissutkaan. Siispä on aika yhdentekevää kannaltani, kuka tuon voittaa... mutta jos kerran kuvan henkilö on Tampereelta, niin kai sitten voisi sitä äänestää, äänestäminen täällä kun ei mitään maksa.

Nervus rerum

Vierailija
Euphemos
Ekan jakson tuota katsoin ja sen jälkeen en ole vilkaissutkaan. Siispä on aika yhdentekevää kannaltani, kuka tuon voittaa... mutta jos kerran kuvan henkilö on Tampereelta, niin kai sitten voisi sitä äänestää, äänestäminen täällä kun ei mitään maksa.

Jep ja ainoa henkilö koskaan BB:ssä ollut, joka ei ole stadista ja puhu mutseist ja fatseist niinku fäkärit

Vierailija

Valitettavasti minulla ei ole mahdollisuutta katsella Suomen Big Brotheria tällä kertaa. Mutta muualla katselen. Paras ohjelma jos haluaa nauraa ihmsille ja heidän touhuilleen. Onkos Suomen BBssä seksiä mukana?

Vierailija

No voihan v***u ja minä kun olen ollut ylpeä tästä foorumista, koska tämä tuntuu olevan Suomen ainut keskustelupalsta jossa ei tuota idiooteille suunnattua tv-ohjelmaa käsitellä. Irc-quotea lainatakseni: jos haluan katsella 24/7 ihmistä joka viettää elämäänsä sosiaalisesti eristäytyneenä muusta maailmasta kiinnitän kämppäni seinään peilin.

Vierailija
Echi
No voihan v***u ja minä kun olen ollut ylpeä tästä foorumista, koska tämä tuntuu olevan Suomen ainut keskustelupalsta jossa ei tuota idiooteille suunnattua tv-ohjelmaa käsitellä. Irc-quotea lainatakseni: jos haluan katsella 24/7 ihmistä joka viettää elämäänsä sosiaalisesti eristäytyneenä muusta maailmasta kiinnitän kämppäni seinään peilin.

Älä ole noin "kuiva".
Tämähän on vapaan keskustelun paikka.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ayla
Valitettavasti minulla ei ole mahdollisuutta katsella Suomen Big Brotheria tällä kertaa. Mutta muualla katselen. Paras ohjelma jos haluaa nauraa ihmsille ja heidän touhuilleen. Onkos Suomen BBssä seksiä mukana?

Ei siinä oo seksiä mukana ollu, kaikki vain käsikirjoitettua paskaa.

Vierailija

Echin kanssa olen noudattanut samaa tiedotusabstinenssia. Vaihteluna olen seurannut taivaan pilviä vuorokauden eri tunteina.

Hyvin olen voinut.

Tavoitteenani on tammikuu vailla mitään tiedotusvälineitä. Ei uhkia, ei jännitystä, ei syyllisyyttä.

Raportoin tuloksista.

Vierailija
tiäremiäs
Ayla

Muiden maiden BBssa on ollut.

Vierailija
nm´
ainoa henkilö koskaan BB:ssä ollut, joka ei ole stadista ja puhu mutseist ja fatseist niinku fäkärit

Ei stadissa fatseista puhuta vaan faijoista, mitä fäkärit tarkoittaa, onko se hyvinkääslangia?

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
tiäremiäs
Ilmeisesti sen kässäristä puuttuvat myös ufot ja viinan kanssa läträäminen?

Tämä keskustelupalsta riittää realityksi minulle.

Joskus olen kyllä ideoinut sellaista formaattia, jossa kilpailijat (vaikkapa nimiltään HSTa ja Stefan) vietäisiin autiolle saarelle jankuttamaan toisilleen u-alkuisten sanojen tieteellisyydestä ja sitten tuotantoyhtiöltä loppuisi rahat heidän pois hakemiseensa. . .

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Salai. Tässä on kyllä olemassa sellainen vaara, ettei peililtä peritä pilettiä ja varat riittävätkin paluuseen

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
salai
tiäremiäs
Ilmeisesti sen kässäristä puuttuvat myös ufot ja viinan kanssa läträäminen?

Tämä keskustelupalsta riittää realityksi minulle.

Joskus olen kyllä ideoinut sellaista formaattia, jossa kilpailijat (vaikkapa nimiltään HSTa ja Stefan) vietäisiin autiolle saarelle jankuttamaan toisilleen u-alkuisten sanojen tieteellisyydestä ja sitten tuotantoyhtiöltä loppuisi rahat heidän pois hakemiseensa. . .

Ei ollu ufoja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat