Tarkistakaa epäselvyydet ensin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tarkistakaa epäselvyydet ensin ! Seuraava viesti ei ole minun kirjoittama:

Stefan Tallquist:

Lähetetty: Tor Jou 01, 2005 5:41 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

"6. KUNNIALLA KRUUNATUT KESKIVÄLIOLENNOT
....

Tämän viestin jälkeen tulen laatimaan virallisen pyynnön palstan ylläpitäjälle, että minun nimelläni , myöskin nimellä Stefan Tallquist, kirjoitetut väärennetyt viesti poistetaan Tiede-foorumista.

Ellei tämä auta, tulen kääntymään niitten lakia valvovien puolen jotka osaavat neuvoa miten tällaisessa tilanteessa tulisi toimia!

Molemminpuolisten ikävyyksien välttämiseksi pyydän siis että nimeä ”Stefan Tallqvist” tai ”Stefan Tallquist” nimikirjoitusta väärin käyttävä henkilö vapaehtoisesti luopuu tästä laittomuudesta.
Ellei sitten tämä satu olemaan asianomaisen laillinen ristimänimi, jota pidän epätoenäköisenä.

Sähköisen viestinnän väärinkäyttö on kovin ikävä ilmiö, jota jokaisen kuuluisi yrittää välttää ja torjua jos joku sitä harrastaa.

Kommentit (4)

Vierailija
Stefan Tallqvist
Tarkistakaa epäselvyydet ensin ! Seuraava viesti ei ole minun kirjoittama:

Stefan Tallquist:

--------------------------------------------------------------------------------

....

Tämän viestin jälkeen tulen laatimaan virallisen pyynnön palstan ylläpitäjälle, että minun nimelläni , myöskin nimellä Stefan Tallquist, kirjoitetut väärennetyt viesti poistetaan Tiede-foorumista.

Ellei tämä auta, tulen kääntymään niitten lakia valvovien puolen jotka osaavat neuvoa miten tällaisessa tilanteessa tulisi toimia!

Molemminpuolisten ikävyyksien välttämiseksi pyydän siis että nimeä ”Stefan Tallqvist” tai ”Stefan Tallquist” nimikirjoitusta väärin käyttävä henkilö vapaehtoisesti luopuu tästä laittomuudesta.
Ellei sitten tämä satu olemaan asianomaisen laillinen ristimänimi, jota pidän epätoenäköisenä.

Sähköisen viestinnän väärinkäyttö on kovin ikävä ilmiö, jota jokaisen kuuluisi yrittää välttää ja torjua jos joku sitä harrastaa.

Miten nimesi oikeinkirjoitusharjoitustehtävät liittyvät Kemiaan, fysiikkaan tai matematiikkaan?

Vierailija

Voiko tänne rekisteröityä tai sisäänkirjautua jo käytössä olevalla nimimerkillä?
Voiko joku muu kirjoittaa Stefan Tallqvistin nimellä paitsi Steffu itse?

Taitaa olla yhtä kinkkinen juttu kuin 48 trait determinants.

Vierailija
MD
Voiko tänne rekisteröityä tai sisäänkirjautua jo käytössä olevalla nimimerkillä?
Voiko joku muu kirjoittaa Stefan Tallqvistin nimellä paitsi Steffu itse?

Taitaa olla yhtä kinkkinen juttu kuin 48 trait determinants.

Seuraava viestini on äsken lähetetty moderaattoreille:
---
Tiedoksi moderaattoreille:

Tarkistakaa epäselvyydet ensin ! Seuraava viesti ketjussa Jaettu ilo on paras ilo.
ei ole minun kirjoittama, ja näitä vääriä viestejä on jo Tiede.fi-foorumissa useita:

Stefan Tallquist:

....

Vierailija

Ikävää tuommoinen väärentely, täytyy olla varsinainen tampio asialla, vaikka en henk. koht. pidä Stefanistakaan urantia-lainauksineen. Mutta ei ole kunniallista sitten yhtään moinen. IP-bannaus moiselle hörhölle olisi kohtuullista.

Uusimmat

Suosituimmat