Amerikan seksivalistusta!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Amerikassa on oikein televisio-ohjelma jossa joku sekopää saarnaa siitä ettei kodomi suojaa raskaudelta eikä sukupuolitaudeilta. Kaikki on bushin hallinon ansiota. Sitten ne ketkä uskoo tähän potaskaan ottaa jonkunlaiset lupaussormukset siitä etteivät harrasta esiaviollista seksiä. Naisia verrataan tässä projektissa hammaharjoihin. Kuka haluaisi käyttää käytettyä hammasharjaa??? Voi V***u!!!

Sivut

Kommentit (21)

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
pointless
Amerikassa on oikein televisio-ohjelma jossa joku sekopää saarnaa siitä ettei kodomi suojaa raskaudelta eikä sukupuolitaudeilta. Kaikki on bushin hallinon ansiota.

Eikös paavi-vainaakin (JPII) todennut katolisen kirkon virallisena kantana, notta ei se kondomi suojaa HI-virukselta. Kuinkahan monta miljoonaa ihmistä paavi on puheillaan tappanut?
Jälleen yksi "sulka" lisää järjestäytyneiden uskontojen hattuun.

Vierailija

Suurin osa amerikkalaisista ei sentään lukeudu näihin uskonhörhöihin; se on vääristelty mielikuva, jota levittämällä pyritään halventamaan amerikkalaisia. Onhan siellä ns. raamattuvyöhyke (orjuuden säilyttämisen puolesta sotineden etelävaltioiden alueilla), jonka asukkaista useampi on uskonnollinen, mutta onpa meillä suomalaisillakin lestadiolaisemme ja muut vastaavat hörhömme.

Juoni
Eikös paavi-vainaakin (JPII) todennut katolisen kirkon virallisena kantana, notta ei se kondomi suojaa HI-virukselta. Kuinkahan monta miljoonaa ihmistä paavi on puheillaan tappanut?
Jälleen yksi "sulka" lisää järjestäytyneiden uskontojen hattuun.

Kyllä paavinkin lausunnot ihan varmasti ovat Bushin syytä. Samoin kuin sekin, että monissa Afrikan maissa katoliset lähetyssaarnaajat opettavat kondomin nimenomaan aiheuttavan aidsia.

Vierailija
onpa meillä suomalaisillakin lestadiolaisemme ja muut vastaavat hörhömme.

Totta! Mutta ne kuluttaa miljoonia dollareita siihen kampanjaan!

Vierailija
Andúril
Suurin osa amerikkalaisista ei sentään lukeudu näihin uskonhörhöihin; se on vääristelty mielikuva, jota levittämällä pyritään halventamaan amerikkalaisia. Onhan siellä ns. raamattuvyöhyke (orjuuden säilyttämisen puolesta sotineden etelävaltioiden alueilla), jonka asukkaista useampi on uskonnollinen, mutta onpa meillä suomalaisillakin lestadiolaisemme ja muut vastaavat hörhömme.

Ja oli pakko lähettää tuokin viesti....kerrohan mistä tämä suuri into / pakko halu puolustaa yhdysvaltoja tilanteessa kuin tilanteessa. Maksaako CIA kenties sulle palkaa tästä vai oletko yhdysvaltain kansalainen vai oletko pitkään viettänyt aikaasi yhdysvalloissa ja saanut Risto E J penttilä-syndrooman. Tietystihän yhdysvalloilla on vahva kultuuri ote meihin elokuvien, musiikin, MTV ja macdonaldsin kautta.

Kumma juttu minä kun en tunne minkäänlaista puolustus halua mitään muuta valtiota kohtaan kuin Suomen rajojen.

PS. Voisitko suositella minuakin sinne CIA:n palkkalistoille

Kunhan kummastelen

Vierailija
Yhdysvalloissa on monia yksityisiä kanavia, niissä voidaan kertoa ihan mitä vaan ihmisille

Tämä ohjelmaa taittaa tulla Foxilta muistaakseni..

Vierailija
pointless
onpa meillä suomalaisillakin lestadiolaisemme ja muut vastaavat hörhömme.

Totta! Mutta ne kuluttaa miljoonia dollareita siihen kampanjaan!

Jenkeissä onkin 60 kertaa enemmän ihmisiä. Kerrotaan lestadiolaisten ja muiden äärihörhöjen määrä 60:lla ja katsotaan, millaista meno sitten on.

Toinen totuus totuudesta
Kumma juttu minä kun en tunne minkäänlaista puolustus halua mitään muuta valtiota kohtaan kuin Suomen rajojen.

Jos nyt alkajaisiksi ottaisit selvää siitä, minkä maan ansiosta Suomi ja koko "läntinen" Eurooppa ylipäätään ovat olemassa...

PS. Voisitko suositella minuakin sinne CIA:n palkkalistoille

Kyllä täällä ollaan sinusta kiinnostuneita ilman minun "suosituksianikin".

mskomu
Seuraa 
Viestejä672
Liittynyt10.10.2005

Kaivoin nämä luvut muististani:
jenkeistä
- n. 40% uskoo kirjaimellisesti raamatun luomiskertomukseen
- n. 40% uskoo kuvainnollisesti raamatun luomiskertomukseen
- lopuista suurin osa uskoo ns. tieteelliseen luomiskertomukseen

Että kyllä suomen hihhuliprosentti on aika paljon pienempi.

Andúril

Toinen totuus totuudesta

Jos nyt alkajaisiksi ottaisit selvää siitä, minkä maan ansiosta Suomi ja koko "läntinen" Eurooppa ylipäätään ovat olemassa...

Otapa sinä sitä ennen selvää, miksi on olemassa valtio nimeltä Yhdysvallat. Kyllähän nuo eurooppalaisia hyvin pitkälti ovat.

Vierailija
Jenkeissä onkin 60 kertaa enemmän ihmisiä. Kerrotaan lestadiolaisten ja muiden äärihörhöjen määrä 60:lla ja katsotaan, millaista meno sitten on.

Mutta jos kerrotaan muiden "normaalien" kansalaisten määrä 60:llä ei sen silti luulisi vaikuttavan juuri millään lailla siihen miten seksivalistusta annetaan. Ja ota huomioon että halliitus on kaiken alullepanija.

Vierailija
Andúril

En tietystikkään tuota allekirjoita...ja eikös yhdysvalloissa aluksi jahkailtu kumman puolelle tulla Natsien ja liittoutuneiden, (natsithan olivat potentiaalisia neuvoston kaatajia)...lähdettä en osaa sanoa siis se oli joku senaattori.

Oletetaan että olen täysin samaa mieltä..nonnii... tämänkö takia yhdysvaltoja ei saa kritisoida.
Ettei tämä VAAN ole sitä UUS-taistolaisuutta, Bjarne Kalliksen ja Ej Penttilän sekoiluja... Penttiläisyyttä tai jotain.

Andúril
Kyllä täällä ollaan sinusta kiinnostuneita ilman minun "suosituksianikin".

Sitähän minä juuri pelkäsinkin.

Vierailija
hdysvalloissa aluksi jahkailtu kumman puolelle tulla Natsien ja liittoutuneiden

Minä allekirjoitan tämän jahkailematta. USA oli kahden vaiheilla kumman puolella olla. Suurin ansio miksi tässä ollaan taitaa olla Churchillin ja Mannerheimin ystävyyden ansiota.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat