Miksi ympäristökommarit ei halua meidän tietävän...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://forum.protestwarrior.com/viewtopic.php?t=115991&sid=4235c051748ce...
According to Alex Cranberg of Denver-based Aspect Energy:

>>Saudi Arabia has only 55 (oil pumping) rigs working compared to 1,500 in the US. It could profitably (put into production) 500-1,000 rigs at even $20/bbl. If it did, the world would be awash in oil.

>>Technology is being used TODAY in numerous places to turn very common big (tar) and little (gas) petroleum molecules into nice, oily medium-sized ones (the stuff that high-grade crude is made of). Canada's tar sands alone are likely to produce 5 million bbl/day within a few years.

>>The biggest (natural) gas field in Texas today is a new field producing "shale gas" from titht rocks that even the most optimistic analysts excluded from possible petroleum sources several years ago. The world of petroleum is being revolutionaized by higher prices and the technology that those prices stimulate (this means: Boomtimes in petroleum).

Couple this with the hundreds and perhaps THOUSANDs of years-worth (at TODAY's usage rates) of oil the major oil producers recently admitted is or will be available, and you wonder what the rush is to force Americans to stop using cars and depend on unproven, inefficient and unreliable sources for energy such as wind.

So why don't the ecocommunists say anything about all this?

Sivut

Kommentit (127)

Vierailija
NeoKonservatiivi
>>Saudi Arabia has only 55 (oil pumping) rigs working compared to 1,500 in the US. It could profitably (put into production) 500-1,000 rigs at even $20/bbl. If it did, the world would be awash in oil.

"1956, Hubbert accurately predicted that US domestic oil production would peak in 1970. He also predicted global production would peak in 1995, which it would have had the politically created oil shocks of the 1970s not delayed the peak for about 10-15 years."
http://www.lifeaftertheoilcrash.net/

NeoKonservatiivi
>>Technology is being used TODAY in numerous places to turn very common big (tar) and little (gas) petroleum molecules into nice, oily medium-sized ones (the stuff that high-grade crude is made of). Canada's tar sands alone are likely to produce 5 million bbl/day within a few years.

"For perspective, the United States currently uses about 21 million barrels a day. World oil demand is 85 million barrels a day and growing, according to the Department of Energy. - - But the sands are far away in northern Alberta, and it is dirty and expensive to process them. It also takes a lot of natural gas. - - Shell is still experimenting with technology - - "
http://www.durangoherald.com/asp-bin/ar ... 1112_3.htm

Jos öljyä riittääkin, niin joskus se loppuu.
Ja juuri ennen loppumistaan hinnat nousevat.
Ja sitä ennen fossiilisten polttoaineiden käyttö
lisää hiilidioksidia ilmakehään.

NeoKonservatiivi
>>> - - The world of petroleum is being revolutionaized by higher prices - -

Suomeksi: Hinnat nousevat.

NeoKonservatiivi
>>>- - perhaps THOUSANDs of years-worth (at TODAY's usage rates) - -

Perhaps. Ja öljyn käyttö lisääntyy.

Vierailija
NeoKonservatiivi

"...and you wonder what the rush is to force Americans to stop using cars and depend on unproven, inefficient and unreliable sources for energy such as wind."

Minäkin olen joskus miettinyt että järjestetään oikein kunnon juomingit ja poltetaan valtavissa kokoissa kaikki maailman bensa kerralla ilmaan. Olisi ainakin kerran lystiä eikä tarvitsisi pohtia enää että milloin ne öljyvarat loppuvat kun niitä ei olisi enää.

Edit: Ja olipa hyvä linkki jonnekin protestisotureiden keskustelusivuille. Melkein yhtä vaikuttavaa kun taannoinen kansallissosialistin aloittama topicci jossa lähteenä oli Suomi24:sen "asiantuntijan" feikkiartikkeli maahanmuuttajista. Vaikuttaa muuten olevan sinulle sopiva foorumi, miksi et jaa viisauksia siellä sen sijaan että tänne tulet saarnaamaan. U.S.A U.S.A U.S.A

Oli tuosta linkistä jotain hyötyä, sain tuolta foorumilta uuden mietelauseen:

Vierailija
Echi

Minäkin olen joskus miettinyt että järjestetään oikein kunnon juomingit ja poltetaan valtavissa kokoissa kaikki maailman bensa kerralla ilmaan. Olisi ainakin kerran lystiä eikä tarvitsisi pohtia enää että milloin ne öljyvarat loppuvat kun niitä ei olisi enää.

Ei öljy ole loppumassa....ellemme sitten ota vasemmistolaisten laskukaavaa käyttöön - tosin öljyn olisi näiden ennustajien mukaan pitänyt jo loppua. Konservatiivien mukaan öljyä riittää vähintäänkin sadoiksi vuosiksi.

Edit: Ja olipa hyvä linkki jonnekin protestisotureiden keskustelusivuille. Melkein yhtä vaikuttavaa kun taannoinen kansallissosialistin aloittama topicci jossa lähteenä oli Suomi24:sen "asiantuntijan" feikkiartikkeli maahanmuuttajista. Vaikuttaa muuten olevan sinulle sopiva foorumi, miksi et jaa viisauksia siellä sen sijaan että tänne tulet saarnaamaan. U.S.A U.S.A U.S.A

Älä nyt näin helposti ohita heitä. Voit toki "yrittää" ottaa mukaan heidän keskusteluihinsa ja tuoda esiin "vasemmistolaista" mielipidettä. Tosin ainakin tähän asti jokainen "yrittäjä" on passitettu takaisin sinne mistä on tullutkin, ei tosin bannaamalla vaan yksinkertaisesti heidän argumenttinsa on totaalisesti "ownattu" ja jokainen vasemmistolainen on lähtenyt vähin äänin kun heidän ideologiansa on kokonaan tyhjennetty pelkästään käyttämällä järjellistä logiikkaa.

Ja mitä tulee Yhdysvaltoihin, kylmä tosiasia on että sieltä Suomen on otettava esimerkkiä talouden ja työllisyyden parantamiseen - puhumattakaan että miten turvataan maailmanlaajuista rauhaa.

Minua et saa poistettua edes kulumallakaan. En tosin käsitä että miksi haluaisitkaan. Suurin osa Yhdysvaltoja käsittelevistä threadeistä on heitä ideologisten syiden takia vastustavien perustamia, enkä ole taatusti eniten replyjä kirjoittava. Mutta vasemmistolaisethan tukevatkin sananvapautta silloin, kun se on heille sopivaa ja "kool aid"-henkeen kuuluu että kaikki ovat yhtämieltä asioista ja muut ovat väärässä.

Itse asiassa.

Vierailija

Raakaöljyn hinta on kaksinkertaistunut vuoden 2001
jälkeen, mutta öljy-yhtiöt ovat lisänneet budjettejaan
uusien öljylähteiden etsimiseksi vain vähän.
Lisäksi Yhdysvaltojen öljynjalostamot työskentelevät
lähes täydellä kapasiteetilla, mutta uusia jalostamoja
ei ole rakennettu vuoden 1976 jälkeen. Ja öljytankkerit
ovat täysin käytössä, mutta vanhentuneita aluksia
jää pois käytöstä nopeammin kuin uusia rakennetaan.

Jotkut uskovat, että uusia jalostamoja ei ole rakennettu
ympäristöaktiivien takia. Mutta tämä uskomus on
naurettava kun ajatellaan kuinka paljon rahaa ja
poliittista vaikutusta öljyteollisuudella on ympäristö-
liikkeeseen nähden. Uskotko tosiaan että Ronald
Reagan ja George H. Bush olisivat aikoneet antaa
joukon hankalia ympäristöaktivisteja asettua
öljynjalostamojen rakentamisen tielle, jos öljy-yhtiöt
olisivat halunneet rakentaa niitä?

Todellinen syy siihen että uusia jalostamoja ei ole
rakennettu lähes 30 vuoteen on yksinkertainen:
jokainen öljy-yhtiö, joka haluaa pysyä kannattavana,
ei investoi uusiin jalostamoihin kun he tietävät että
tulevaisuudessa tulee olemaan yhä vähemmän ja
vähemmän öljyä jalostettavaksi.

Lisäksi viime vuosina öljy-yhtiöt ovat alkaneet
syödä heikompiaan sulautumalla, koska se on ainoa
jäljellä oleva tapa kasvaa.

http://www.lifeaftertheoilcrash.net/

ExxonMobil ehdottaa, että kasvavaan öljyn tarpeeseen
vastattaisiin ensin säästämällä/tehostamalla öljyn
käyttöä. Miksi öljy-yhtiö, jonka tarkoitus on myydä öljyä,
ehdottaa säästötoimenpiteitä?
http://www.thebulletin.org/article.php? ... j05cavallo

Öljyä tulee varmasti olemaan jatkossakin, mutta
vähemmän ja kalliimpaan hintaan.

Vierailija
NeoKonservatiivi

Öljynporaustornien/lauttojen määrä ei tarkoita, että öljyntuotanto automaattisesti kasvaisi. Yhdysvaltojen tuotanto on huomattavasti pienempi kuin Saudi-Arabian huolimatta, että poraustornien määrissä on noinkin suuri ero. Miten Saudit voivat pumpata lähes puolet suuremman määrän öljyä päivässä, vaikka heillä on 30 kertaa vähemmän poraustorneja?

Jos katsotaan esimerkiksi Yhdysvaltojen kotimaan tuotantoa, jonka huippu oli 1970, niin öljyporaustornien/lauttojen määrää lisättiin n. tuhannesta neljään tuhanteen 10 vuodessa (1972-1982), mutta öljyntuotanto ei suinkaan nelinkertaistunut.

Vierailija
NeoKonservatiivi

Ei öljy ole loppumassa....ellemme sitten ota vasemmistolaisten laskukaavaa käyttöön - tosin öljyn olisi näiden ennustajien mukaan pitänyt jo loppua. Konservatiivien mukaan öljyä riittää vähintäänkin sadoiksi vuosiksi.

Sinulta meni näköjään sarkastinen kommenttini kokonaan ohi. En ole väittänyt että öljy olisi piakkoin loppumassa vaan vittuilin tälle älyvapaalle kommentille:

"...and you wonder what the rush is to force Americans to stop using cars and depend on unproven, inefficient and unreliable sources for energy such as wind."

Öljyn loppuminen ainut syy miksi pitäisi lopettaa autoilla ajaminen ja siirtyä vaihtoehtoisiin energiantuottamiskeinoihin? Kertoo vähän kirjoittajan maailmankuvasta. Olisihan se suorastaan hirveää jos ei saisi amerikkalaiset ajella enää citymaastureillaan, paljon hirveämpää kuin tuleva ekokatastrofi.

NeoKonservatiivi

Älä nyt näin helposti ohita heitä. Voit toki "yrittää" ottaa mukaan heidän keskusteluihinsa ja tuoda esiin "vasemmistolaista" mielipidettä. Tosin ainakin tähän asti jokainen "yrittäjä" on passitettu takaisin sinne mistä on tullutkin, ei tosin bannaamalla vaan yksinkertaisesti heidän argumenttinsa on totaalisesti "ownattu" ja jokainen vasemmistolainen on lähtenyt vähin äänin kun heidän ideologiansa on kokonaan tyhjennetty pelkästään käyttämällä järjellistä logiikkaa.

Ja mitä tulee Yhdysvaltoihin, kylmä tosiasia on että sieltä Suomen on otettava esimerkkiä talouden ja työllisyyden parantamiseen - puhumattakaan että miten turvataan maailmanlaajuista rauhaa.

Minua et saa poistettua edes kulumallakaan. En tosin käsitä että miksi haluaisitkaan. Suurin osa Yhdysvaltoja käsittelevistä threadeistä on heitä ideologisten syiden takia vastustavien perustamia, enkä ole taatusti eniten replyjä kirjoittava. Mutta vasemmistolaisethan tukevatkin sananvapautta silloin, kun se on heille sopivaa ja "kool aid"-henkeen kuuluu että kaikki ovat yhtämieltä asioista ja muut ovat väärässä.

Itse asiassa.

Missä vaiheessa minä olen sanonut itseäni vasemmistolaiseksi? Stereotypisoit esikuviesi amerikkalaisten tapaan ihmisiä karkeisiin ryhmiin jotka eivät päde. Demokraateista puhutaan tuolla foorumilla "vihollisina". Aika pelottava ilmaus, olenko minä sinun vihollisesi? Saastainen vasemmistohippi? En minä ole sinua täältä bannaamassa, ajattelin vain ehdottaa molempia tyydyttävää ratkaisua. Itse asiassa sinun kommenttisi käännyttävät ihmisiä entistä enemmän amerikanvastaiseksi kun he joutuvat ajattelemaan omilla aivoillaan.

Minuakin ahdistaa että joudun olemaan suurten massojen kanssa samaa mieltä Amerikanvastaisuudessa. Onhan se niin että kaikki jotka vihaavat rakastamaasi maata eivät oikeastaan tiedä edes minkä takia sitä tekevät. Haluat olla vastarannan kiiski koska se hellii sinun egoasi, nykyisin Amerikan ihailu on tabu ja haluat olla sen rikkoja, aivan kuten edellinen sukupolvi uskalsi kyseenalaistaa ensimmäistä kertaa Usan politiikkaa.

ja mitä tulee Yhdysvaltojen tulevaisuuteen minun arvioni on se että maa tulee voimakkaasti jakaantumaan kahtia. Amerikassa on korkeastikoulutettuja ihmisiä varmaan maailman eniten jos colleget lasketaan sellaisiksi. Älykkäät ihmiset rupeavat protestoimaan nykyistä systeemiä kuten monet professorit tekevät jatkuvasti Usassa. Kyse ei ole vasemmistolaisuudesta vaan mukana on myös kritiikkiä Bushin ajamaa politiikkaa vastaan joka heikentää tieteen kehittymistä jenkeissä.

Vierailija
Echi

Sinulta meni näköjään sarkastinen kommenttini kokonaan ohi. En ole väittänyt että öljy olisi piakkoin loppumassa vaan vittuilin tälle älyvapaalle kommentille:

Öljyn loppuminen ainut syy miksi pitäisi lopettaa autoilla ajaminen ja siirtyä vaihtoehtoisiin energiantuottamiskeinoihin? Kertoo vähän kirjoittajan maailmankuvasta. Olisihan se suorastaan hirveää jos ei saisi amerikkalaiset ajella enää citymaastureillaan, paljon hirveämpää kuin tuleva ekokatastrofi.

Tajusin kyllä mihin viittasit sarkastisella kommentillasi. Älyvapaampaa ja absurdimpaa on yrittää viitata kaiken maailman "ekokatastrofeihin" ja kuinka jenkit ovat aiheuttamassa sitä hirveillä "citymaastureillaan".

Missä vaiheessa minä olen sanonut itseäni vasemmistolaiseksi? Stereotypisoit esikuviesi amerikkalaisten tapaan ihmisiä karkeisiin ryhmiin jotka eivät päde. Demokraateista puhutaan tuolla foorumilla "vihollisina". Aika pelottava ilmaus, olenko minä sinun vihollisesi? Saastainen vasemmistohippi? En minä ole sinua täältä bannaamassa, ajattelin vain ehdottaa molempia tyydyttävää ratkaisua. Itse asiassa sinun kommenttisi käännyttävät ihmisiä entistä enemmän amerikanvastaiseksi kun he joutuvat ajattelemaan omilla aivoillaan.

Mikä sitten olet? nakkisämpylä? ekoterroristi? vai yksinkertaisesti anti-amerikkalaisen liikehdinnän aivopesemä? Tuskin sentään oikeistolainen tai konservatiivi. Minulla on parempi idea. Mitäs jos itse lähtisit vaikka tästä foorumista veke. Voin tosin vannoa käsi sydämellä että ei tulisi ikävä.

Minuakin ahdistaa että joudun olemaan suurten massojen kanssa samaa mieltä Amerikanvastaisuudessa. Onhan se niin että kaikki jotka vihaavat rakastamaasi maata eivät oikeastaan tiedä edes minkä takia sitä tekevät. Haluat olla vastarannan kiiski koska se hellii sinun egoasi, nykyisin Amerikan ihailu on tabu ja haluat olla sen rikkoja, aivan kuten edellinen sukupolvi uskalsi kyseenalaistaa ensimmäistä kertaa Usan politiikkaa.

Minä en todellakaan ole Yhdysvaltojen puolella sen takia että se olisi "cool" tai mukavaa olla "vastarannan kiiskinä". Egon helliminen on mukava sivuvaikutus jonka saan kun näen kuinka paljon lampaita löytyy tästäkin maasta ja itse en ole samassa tavarajunassa mukana.

ja mitä tulee Yhdysvaltojen tulevaisuuteen minun arvioni on se että maa tulee voimakkaasti jakaantumaan kahtia. Amerikassa on korkeastikoulutettuja ihmisiä varmaan maailman eniten jos colleget lasketaan sellaisiksi. Älykkäät ihmiset rupeavat protestoimaan nykyistä systeemiä kuten monet professorit tekevät jatkuvasti Usassa. Kyse ei ole vasemmistolaisuudesta vaan mukana on myös kritiikkiä Bushin ajamaa politiikkaa vastaan joka heikentää tieteen kehittymistä jenkeissä.

Kahtia jakautuminen on tapahtunut jo Vietnamin sodasta asti liberaaleihin (hampunpolttajat) ja konservatiiveihin (järkevät) nyt se on vain enemmän pinnalla kuin aikaisemmin. Yhdysvaltain koulutusjärjestelmä on lähes avoimesti republikaanivastainen, vasemmistolaisprofessorit ovat pahinta myrkkyä mitä nuorille on siellä tarjolla. Itse asiassa sananvapaus on lähes kiellettyä republikaaneilta joissakin yliopistoissa.

Konservatiivinen filmintekijä Evan Coyne Maloney on tehnyt hyvän dokumentin kuinka vasemmistoproganda jyllää Yhdysvaltojen koulutusjärjestelmässä. http://onthefencefilms.com/video/bw101/

Vierailija
NeoKonservatiivi
Echi

Ei öljy ole loppumassa....

Vaan ehtymässä?

En minäkään usko että viimeinen öljygallona vedetään maaperästä ylös.Kannattavuus ja markkinamekanismi sitä ennen toimivat.

Vierailija
NeoKonservatiivi

Tajusin kyllä mihin viittasit sarkastisella kommentillasi. Älyvapaampaa ja absurdimpaa on yrittää viitata kaiken maailman "ekokatastrofeihin" ja kuinka jenkit ovat aiheuttamassa sitä hirveillä "citymaastureillaan".

Jos minua jokin asia ärsyttää niin se kun ihmiset vääristelevät sanojani, minä EN ole puhunut mistään hirveistä citymaastureista ihan niin kuin ne olisivat jotenkin kaiken pahan lähde vaan käytin taas sarkastista ja ivallista vertauskuvaa. Tuntuu hukkaan kaikki kommenttini menevän kaltaisellesi lahopäälle.

NeoKonservatiivi

Mikä sitten olet? nakkisämpylä? ekoterroristi? vai yksinkertaisesti anti-amerikkalaisen liikehdinnän aivopesemä? Tuskin sentään oikeistolainen tai konservatiivi. Minulla on parempi idea. Mitäs jos itse lähtisit vaikka tästä foorumista veke. Voin tosin vannoa käsi sydämellä että ei tulisi ikävä.

Sinun tuntuu olevan mahdotonta tajuta että ihmiset voisivat olla jotenkin monimutkaisempia ja kompleksisempia kokonaisuuksia sen sijaan että olisivat tiettyihin raameihin istuvia ihmisiä. Olen luonnonsuojelija mutta kannatan ydinvoimaa, aatteissani on paljon vasemmistolaisia piirteitä mutta arvostan tiettyjä kokoomuslaisia arvoja. Hyvin tyypillistä amerikkalaista ajattelua kuten sanoin. Hyvä esimerkki on tämä kommenttisi:

"Kahtia jakautuminen on tapahtunut jo Vietnamin sodasta asti liberaaleihin (hampunpolttajat) ja konservatiiveihin (järkevät)"

Jep, jep. Todella vakuuttava erottelu. Ja tarkemmin ajatellen minä tarvitsen sinua tällä foorumilla kipeästi, minusta on mukavaa väliillä lytätä ihmisten mielipiteitä. Järkevien ja mukavien ihmisten kanssa ei ole kiva riidellä onneksi sinun kanssasi ei ole sitä ongelmaa. Sitä paitsi sinun haukkumisesi on jopa hauskempaa kuin kansallissosialistien. Osalla heistä on jopa järkeviä kommentteja.

NeoKonservatiivi

Yhdysvaltain koulutusjärjestelmä on lähes avoimesti republikaanivastainen, vasemmistolaisprofessorit ovat pahinta myrkkyä mitä nuorille on siellä tarjolla. Itse asiassa sananvapaus on lähes kiellettyä republikaaneilta joissakin yliopistoissa.

Voi raukkoja rebublikaaneja, eivät saa enää kannattaa poliittista ihmisten syrjintää ja kannattaa muita vanhoja kunnon konservatiivisia aatteitaan. Kommunismiin koko maa on vajoamassa prkl.

Vierailija
NeoKonservatiivi

Kahtia jakautuminen on tapahtunut jo Vietnamin sodasta asti liberaaleihin (hampunpolttajat) ja konservatiiveihin (järkevät) nyt se on vain enemmän pinnalla kuin aikaisemmin.

Kuullostaa maltillisen ja järkevän miehen kommentilta. Noihin liberaaleihin kuuluu hampunpolttajien lisäksi mm. 99% Nobel-palkituista amerikkalaisista tutkijoista. Tai eihän sitä voi ikinä tietää: ehkä hekin ovat hampunpolttajia.

Yhdysvaltain koulutusjärjestelmä on lähes avoimesti republikaanivastainen, vasemmistolaisprofessorit ovat pahinta myrkkyä mitä nuorille on siellä tarjolla.

Et ole ensimmäinen, joka esittää tuollaisia väitteitä ja myrkky/bakteeri- yms. retoriikkaa. Samanlaista propagandaa julistettiin myös Saksassa 1930-luvulla. Tuolloin tähtäimessä olivat tosin juutalaiset vasemmistolaisprofessorit.

Vierailija
Crash
En minäkään usko että viimeinen öljygallona vedetään maaperästä ylös.Kannattavuus ja markkinamekanismi sitä ennen toimivat.

Kannattavuus ja markkinamekanismit varmasti toimivat.

Mutta, ongelma on seuraavanlainen. Öljy on halpaa.
Halvempaa kuin kalliimmat muut vaihtoehdot. Sitten, kun öljystä
tulee kalliimpaa, kuin muut vaihtoehdot, pitäisi siirtyä
niihin muihin vaihtoehtoihin. Öljytalouden infrastruktuuri
pitäisi korvata, mutta siihen tarvitaan öljyä, joka onkin
nyt yhtäkkiä kallista. Öljy ei ole kallista ennen kuin se
alkaa loppumaan. Mutta kun öljy on kallistunut, se
on siis silloin myös loppumassa. Eli tässä tarvitsisi nyt
pikkaisen ennakoida, eikä odotella että markkinat kyllä
hoitaa. Kaikkein halvimmaksi tulee siirtyä vaihtoehtoisiin
energiamuotoihin vielä kun öljy on halpaa ja sitä on
runsaasti saatavilla. Lisäksi siirtymä ei tapahdu
yhdessä yössä vaan vuosikymmenissä.

Jos odotellaan että öljyn hinta kallistuu ja sitten vasta
aletaan kehittämään uusia energiamuotoja, niin
pitää paitsi maksaa kalliista öljystä että kalliista
kehittelystä yhtäaikaa, sen sijaan että kehitellään
halvalla öljyllä ja eletään halvalla öljyllä yhtäaikaa.
Mielestäni tässä jälkimmäisessä jos missä on järkeä.

Vierailija

Sinun tuntuu olevan mahdotonta tajuta että ihmiset voisivat olla jotenkin monimutkaisempia ja kompleksisempia kokonaisuuksia sen sijaan että olisivat tiettyihin raameihin istuvia ihmisiä. Olen luonnonsuojelija mutta kannatan ydinvoimaa, aatteissani on paljon vasemmistolaisia piirteitä mutta arvostan tiettyjä kokoomuslaisia arvoja. Hyvin tyypillistä amerikkalaista ajattelua kuten sanoin. Hyvä esimerkki on tämä kommenttisi:

Kannatat vasemmistolaisia piirteitä ja arvostat kokoomuslaisia arvoja. Oletko joku libertaari vai mikä helvetti. Me konservatiivit ruukaamme kutsua ässiä ässiksi. Olet vasemmistolainen relatiivismiajattelija, joka on omaavinaan "oikeistolaisia" arvoja.

Jep, jep. Todella vakuuttava erottelu. Ja tarkemmin ajattelen minä tarvitsen sinua tällä foorumilla kipeästi, minusta on mukavaa väliillä lytätä ihmisten mielipiteitä. Järkevien ja mukavien ihmisten kanssa ei ole kiva riidellä onneksi sinun kanssasi ei ole sitä ongelmaa. Sitä paitsi sinun haukkumisesi on jopa hauskempaa kuin kansallissosialistien. Osalla heistä on jopa järkeviä kommentteja.

Se on vakuuttava ja oikea ero ja näistä kahdesta ääripäästä on lähtenyt koko Yhdysvaltain kahtiajako liikkeelle. Sinun ei kannata edes yrittää haukkumista, koska aivokapasiteettisi ei riitä miettimään asioita todella laajassa skaalassa ja sitten pidät minua yksinkertaisena. Kerrot jotain ihme skeidaa asioiden monimutkaisuuksista, joilla ei ole mitään tekemistä tämän maailman kanssa.

Voi raukkoja rebublikaaneja, eivät saa enää kannattaa poliittista ihmisten syrjintää ja kannattaa muita vanhoja kunnon konservatiivisia aatteitaan. Kommunismiin koko maa on vajoamassa prkl.

Demokraatit kannattavat poliittista ihmissyrjintää. He haluavat pitää affirmate action ohjelmat, koska uskovat että mustat eivät voi pärjätä ilman erityisapuja. Olet totaalisen tietämätön konservatiivisista arvoista ja syytät heitä asioista jotka ovat omiaan vasemmalle ideologialle.

Vierailija
tintti
Yhdysvaltain koulutusjärjestelmä on lähes avoimesti republikaanivastainen, vasemmistolaisprofessorit ovat pahinta myrkkyä mitä nuorille on siellä tarjolla.

Et ole ensimmäinen, joka esittää tuollaisia väitteitä ja myrkky/bakteeri- yms. retoriikkaa. Samanlaista propagandaa julistettiin myös Saksassa 1930-luvulla. Tuolloin tähtäimessä olivat tosin juutalaiset vasemmistolaisprofessorit.

Yhdysvaltojen vasemmisto eliitti on avoimen antisemitististä. He vetäisivät välittömästi USA:n joukot ja aseavun pois Israelista ja jättäisivät tuuliajolle. Mutta kansallissosialismi ja vasemmistoliberalismi on lähes yhdyssanoja kollektiivisine arvoineen. Ja fakta on edelleen että republikaanien sananvapautta poljetaan Yhdysvaltojen yliopistoissa mikä olisi tyypillistä myös Hitlerin Saksassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat