Peli: Parodioi kirjoittajia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämän pelin ideana on siis imitoida jonkun kirjoittajan tyypillisiä ilmaisuja ja vastaajan tehtävänä on tunnistaa tämä parodia.

Selvennyksen vuoksi esimerkkejä:

Parodia: Sana vatikaani suomalaisen äänekirjoituksen mukaisesti on vee aa tee ii koo aa aa en ii, joka tarkoittaa siis vaateeittakoon aani, eli vaateittakoon ääni. Suomalaiset näkivät siis jo ennen ajanlaskun alkua, että katolinen kirkko on pelkkää puhetta vailla sisältöä.
Vastaus: Matti E. Simonaho

Parodia: Taas on teinitrollilta jäänyt lääkkeet ottamatta ja pitää ad hominemiin turvautua kun ei asiantuntemus riitä. Tutustupa trollipentu vaikkapa argumentoinnin virheisiin ennen kuin tänne kirjoittelet.

Vastaus: Kosh

Parodia: Miehellä on neljä kivestä, koska piilokivekset voidaan laskea kiveksiksi. Onko miehellä siis kaksi vai neljä kivestä? Urantia-kirjan mukaan miehellä on neljä kivestä. Kun piilokivekset lasketaan mukaan, onko miehellä siis kaksi vai neljä kivestä?

Vastaus: Stefan Tallqvist

Toivottavasti noista nyt tajuaa idean, vaikka en itse tässä näemmä kovin hyvä olekaan. Aloitan kirjoittajalla, joka ei nykyfoorumissa ole (tietääkseni) esiintynyt.

Parodia:

Älä äiti suutu,
en minä tarkoituksella.
Olenhan minä hyvä ihminen.
Ei minua kukaan rakasta,
antakaa juopolle anteeksi.

Editoin helpommaksi.

Sivut

Kommentit (313)

Vierailija

idean tajusin, mutta tuota kirjoittajaa en muista(olin palstalla suhteellisen "uusi" eli puolisen vuotta kirjoitellut kun uudistus tuli.). Vanhalla palstalla kirjoitelleita... useimmat ovat nykyiselläkin palstalla, mutta uudelta palstalta jää joitain puuttumaan. Olisiko Lapsi? En ole varma onko uudella palstalla, en muista nimimerkkiä nähneeni.

Vierailija
Harmaja
Parodia:

Älä äiti suutu,
en minä tarkoituksella.
Olenhan minä hyvä ihminen.
Ei minua kukaan rakasta,
antakaa juopolle anteeksi.

Vastaus: Pjotr

Vierailija

Äsh, olisi tuo nyt pitänyt muistaa.

Parodia:
Ydinvoima on pahasta. Ainoat käyttökelpoiset energian lähteet ovat uusiuvia.

Tuossa kaikki oleellinen mitä kyseinen henkilö on kirjoittanut.

Vierailija

Tämän pitäisi olla helppo:

A. en tiedä tuosta asiasta eikä kiinnosta

B. Vedä käteen

C. Suksi suolle

D. Eläkä tule takaisin

Turha kirjoittaa mitään kun ilmiselvästi et tiedä asiasta mitään joten tuki turpasi. Menee hermot sinunlaisiin ihmisiin.

En keksinyt parempaa parodiaa koska tämä kyseinen henkilö parodioi itseään liian hyvin

Edit: Wizard veikkaisin Awebia?

Vierailija

Hmm.. Molemmat suosikkini näyttävät olevan esillä.

Wizard kaipailee ehdottomasti Awebia eikä tuosta Echin kuvaelmastakaan voi erehtyä. Hiukan mieto on kyllä, mutta menköön..
Pakko olla L

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä25134
Liittynyt13.5.2005

Tää on hieman vaikeampi mutta katsotaan.

Kepun menetelmä Matti Vanhanen miksi ainakin 10 000 biljoonaa siis määräävät ehkä vakio vain aktiivisen sähkömagneettisuuden radioaaltoilu avaruudessa vedyn palautumiseen aktiivisen sähkömagneettisuuden. Lipponen alkuräjähtänyttä litra nukleoneja ääretön ikuinen nosti mutta mikrosäteilyä oli olla määräsi arla. lapualaisfasistien seuraa mikrosäteilystä alkaen siis Juudaksen suudelma taipuvat vetovoimassa Radioaallot ovat pitkittäiisi ja virityksen vetovoiman virityksestä mutta Säteilyjen ilmeneminen ellei. vastusta muuten Barbaaritieteen jatko puhdisti mustiin aukkoihin akateemisenkin barbaarifasistin niin litra nukleoneja juhlimaan muuten Matti Vanhanen ainakin 10 000 biljoonaa niin vakiopää tappoi kvasaarien säteily. radioaallot koska vakiopää siirrytään kiittävät Laskennallinnen fotoni siis teki. meni niin Kosh arla olla hilaa 9 kvadriljoonaa supistuisibiljoonaan. Kosh voi Herra armahda Laitostieteen termit mutta aktiivisen sähkömagneettisuuden muuten taipuvat vetovoimassa Säteilyjen ilmeneminen taipuvat vetovoimassa voi Herra armahda nostettiin aiheutti Fotonien hiloihin Vetovoima. vetovoiman kvantteja jääväsi miksi Ville Itälän Protonin ulottuvuuden ellei akateemisenkin barbaarifasistin vetovoima lämmittää hölypölyä vain alkuräjähtänyttä radioaallot vetovoima. ainakin 10 000 biljoonaa verattuna 210-kertainen vuotaa poika Bush eli puhdisti vedyn palautumiseen miksi vastusta siksi lyhyiksi erotukseksi galaksikvasaarien viisikymmenkertaista energiaa radioaallot.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
-:)lauri
Tää on hieman vaikeampi mutta katsotaan.

Kepun menetelmä Matti Vanhanen miksi ainakin 10 000 biljoonaa siis määräävät ehkä vakio vain aktiivisen sähkömagneettisuuden radioaaltoilu avaruudessa vedyn palautumiseen aktiivisen sähkömagneettisuuden. Lipponen alkuräjähtänyttä litra nukleoneja ääretön ikuinen nosti mutta mikrosäteilyä oli olla määräsi arla. lapualaisfasistien seuraa mikrosäteilystä alkaen siis Juudaksen suudelma taipuvat vetovoimassa Radioaallot ovat pitkittäiisi ja virityksen vetovoiman virityksestä mutta Säteilyjen ilmeneminen ellei. vastusta muuten Barbaaritieteen jatko puhdisti mustiin aukkoihin akateemisenkin barbaarifasistin niin litra nukleoneja juhlimaan muuten Matti Vanhanen ainakin 10 000 biljoonaa niin vakiopää tappoi kvasaarien säteily. radioaallot koska vakiopää siirrytään kiittävät Laskennallinnen fotoni siis teki. meni niin Kosh arla olla hilaa 9 kvadriljoonaa supistuisibiljoonaan. Kosh voi Herra armahda Laitostieteen termit mutta aktiivisen sähkömagneettisuuden muuten taipuvat vetovoimassa Säteilyjen ilmeneminen taipuvat vetovoimassa voi Herra armahda nostettiin aiheutti Fotonien hiloihin Vetovoima. vetovoiman kvantteja jääväsi miksi Ville Itälän Protonin ulottuvuuden ellei akateemisenkin barbaarifasistin vetovoima lämmittää hölypölyä vain alkuräjähtänyttä radioaallot vetovoima. ainakin 10 000 biljoonaa verattuna 210-kertainen vuotaa poika Bush eli puhdisti vedyn palautumiseen miksi vastusta siksi lyhyiksi erotukseksi galaksikvasaarien viisikymmenkertaista energiaa radioaallot.

Arkos.

Tehtävä: Voi herrajumala, kyllä tämän nutturan alle paljon mahtuu, mutta ei tätä kyllä.

Vierailija
Harmaja

Tehtävä: Voi herrajumala, kyllä tämän nutturan alle paljon mahtuu, mutta ei tätä kyllä.
Helppo, tietysti Mummo

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Wizard viitannee vastaaja_s24:ään. L, ArKos, Törttö ja Mummo ovatkin jo arvatut oikein.

Kokeilenpa itsekin, parodia:

Uskovaisilla on päässä vikaa, he kuvittelevat olemattomia. Minä olen ateisti, koska se on järkevää. Luomu on huuhaata ja huijausta, taikauskon varjolla kynitään ekologisesti kestämättömästä viljelystä rahaa hyväuskoisilta. Homot ovat ihan OK, kunhan pysyvät kaukana minusta. Neekeritkin ovat OK, kunhan heitä vaan saa kutsua siten. Kirjallisuudessa ei ole kunnon scifin voittanutta. Minä ilmaisen muutenkin asiani ytimekkäästi ja ilman turhia sivulauseita yms. kommervenkkeja. Tai perusteluja. Mitä ne ovat? Minulla on perhe. Tutustu ylläpitämiini sivustoihin: [linkki]

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Kosh
Uskovaisilla on päässä vikaa, he kuvittelevat olemattomia. Minä olen ateisti, koska se on järkevää. Luomu on huuhaata ja huijausta, taikauskon varjolla kynitään ekologisesti kestämättömästä viljelystä rahaa hyväuskoisilta. ...

Asimov.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Entä tämä:

Hyvä Suomi, jee!

Jaha, taas yksi. Mitä nyt oikein yrität sanoa? Luulen ettet mitään, vaan yrität vain trollata.

Ilmeisesti yrität avata keskustelua aiheesta "me vastaan muut", tai jotain yhtä vastenmielistä. No, esitit väitteen ja sinulla on nyt todistustaakka. Onko sinulla lähteitä? En löytänyt googlella yhtään väittämääsi tukevaa lähdettä. Löydätkö sinä? Jos löydät, esitä ne tai poistu ystävällisesti keskustelusta. Kansallissosialismi.com ei sitten kelpaa lähteeksi.

Näyttääkin siltä, ettet tiedä keskustelemastasi asiasta mitään. Sen lisäksi et osaa kirjoittaa kunnollista suomea, tai yrität olla "leikkisä". Huomautan, että tämä on tiedepalsta. Ihan oikeasti, käyttämäsi olemattomat perusteet ja kirjoitustapasi vievät sinulta kaiken uskottavuuden.

Vierailija

Olen seurannut juttujasi aina silloin tällöin ja todennut että tapasi on kirjoittaa aika sekavaa tekstiä ja kieltäytyä vastaamasta kysymyksiin.

Miten nämä helmet erottuvatkin näin herkästi. Bomt Knederhän se siinä.

Tuo Koshin kirjoitus on kyllä hieno, mutta jokin siinä tökkäsee Asimoviin. Noh.. Ehkäpä valkenee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat