Stressitesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Missä on rakas Mummomme, testien tehokuningatar???

Ei näy ei kuulu...
Siksi otin oikeudekseni linkittää arvoisille nörteille ajankohtaisen stressitestin. Joku teistä saattaa stressata työn, lähestyvän joulun, harrastusten, kuka minkäkin vuoksi.

Olkaatten hyvät. Peneudun myös itse asiaan....

http://www.tunti.com/stressi/stressitesti.html

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

37 tuli tulokseksi, kun yli 22 pisteellä pitäisi hankkia jo lisätietoutta stressistä Olivatkohan nuo jotkin markkinointisivut...???

Vierailija

Mukavia testihöpsötyksiä ei ole osunut viimeaikoina silmään (ostin hyvät suojalasit)

Mulla mitään stressiä ole, paitsi joulu, mutta luotan siihen, että DM on hoitanut lahja-asiat kuntoon. Silti tuli 41 pojoa 8(

Viime ajat olen viettänyt ilmastopakolaisena täkin alla rakkausromaanin ja suklaakonvehtien parissa. Välillä olen saanut Papan seurakseni.

Ei nuorena tiedä, miten mukavaa voi vanhalla olla.

Mummo

Vierailija

Veikkaanpa että 60 pistettä on maksimi... jos joka kohdastaa maksimissaan 5 pistettä ja 12*5=60

e.48 pistettä tuli

Vierailija

siinä näkyy olevan 15 kohtaa, ja vastasin kaikkiin stressisisisissimmän vaihtoehdon ja sain 75.

55/75... tostahan vois jo melkein huolestua!

Vierailija

29 pistettä tuli. Testi ei kuitenkaan huomioinut kohdassa:

15. Olen hiljattain kokenut yhden tai useampia seuraavista tilanteista: lähimmäisen kuoleman, avio- tai asumusero, työn menetys, ongelmia lain kanssa, vakava sairaus tai onnettomuus, uusi perheenjäsen tai eläkkeelle jääminen.

...että olen löytänyt eräiden muiden palstalaisten tavoin Jumalan.

Mitenkähän sen mukaanottaminen olisi vaikuttanut???

Anteeksi, että saarnaan, mutta:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=4070

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

27 pistettä, eli ei juuri stressiä. Heh, ei arvaisi kirjoitteluni perusteella.

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Vierailija
kingofthelake
Testi ei kuitenkaan huomioinut kohdassa:

15. Olen hiljattain kokenut yhden tai useampia seuraavista tilanteista: lähimmäisen kuoleman, avio- tai asumusero, työn menetys, ongelmia lain kanssa, vakava sairaus tai onnettomuus, uusi perheenjäsen tai eläkkeelle jääminen.

Onhan se tuossa: "vakava sairaus".

Vierailija

Pienet ne taitavatkin sitten olla meikeläisen stressinaiheet verrattuna moniin ylläoleviin lukuihin? Kai sitä oma maailma pyörii niin sen oman navan ympärillä, että suhteellisuudentaju tuntuu täälläpäässä katoavan

Vierailija
kingofthelake
Testi ei kuitenkaan huomioinut kohdassa:

Tai uusi perheenjäsen...

15 poäng...tiedän mikä on optimaalista, joten testeissä tulee helposti oltua epärehellinen.
No joo, missähän vastasin epärehellisesti? Nyt just ei stressaa mikään.

Vierailija
MD
Tai uusi perheenjäsen...

Mietin tuotakin, mutta en keksinyt mitään tieteellistä lähdettä jossa Jumala laskettaisiin perheenjäseneksi, joten hylkäsin tuon vaihtoehdon.

Vierailija

Mikseiköhän stressitestissä ollut mitään mainintaa esim. urheilukisojen läheisyydestä ja siitä seuraavasta urheiluleskeydestä?? Nostaa muuten stressin pintaan kummasti

mäkihyppyleski
Tripla

Vierailija
Gravity
MD
Tai uusi perheenjäsen...

Mietin tuotakin, mutta en keksinyt mitään tieteellistä lähdettä jossa Jumala laskettaisiin perheenjäseneksi, joten hylkäsin tuon vaihtoehdon.

Isä Meidän...onko tuo nyt sitten uusi isä? No ainakin jos oma on kuollut, nyt on uusi isä tilalla. Tai jos biologinen isä on elossa, uusi Henkinen Isä lisäksi.
Tai jos ei ole tuntenut biologista isäänsä (tai henkistä isäänsä) ja tämä ilmestyykin elämään, aikamoinen stressi se on.
Eihän usko tarvitse tieteellistä lähdettä, siksihän kyse onkin uskosta eikä tiedosta, ihan virallisen opin mukaan.

Vierailija
s&s&s
Mikseiköhän stressitestissä ollut mitään mainintaa esim. urheilukisojen läheisyydestä ja siitä seuraavasta urheiluleskeydestä?? Nostaa muuten stressin pintaan kummasti

Kohta 10.

( Olisi varmaan pitänyt laittaa kohtaan 11. enemmän pisteitä... )

Vierailija
s&s&s

mäkihyppyleski
Tripla

Se on lyhytaikainen stressipiikki, ne kuuluvat normaaliin elämään. Eikä niitä tarvitse stressata. Tai no joo, minä stressaan itse katsoessani urheilua. Kun Suomi-poika on hyppyrin reunalla, pulssi nousee yli sadan ja verenpaine? - en ole uskaltanut tai ei ole aikaa mitata.

Mutta elintoiminnot normalisoituvat välittömästi, kun hyppy on ohi tai pikemminkin kun koko kilpailu on ohi. Jos hyppy menee pieleen, selviää siitä parin minuutin manailulla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat