dejavu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No huhheijaa.. äsken tapahtui silleen, että makoilin sängyllä enkä katsonut televisiota (Idols). Sitten sain sellaisen tunteen, että tiesin täsmälleen millainen mekko laulavalla naisella on (valkoinen ja höyheniä). En tiedä,voiko tuota enää luokitella dejavuksi. Aivan niin kuin olisin nähnyt jossain unessa näitä tapahtumia ennen...

Jos ei ala loppua, niin taidan mennä kallonkutistajalle. Ei tunnu enää kovin normaalilta. Mulla muutenkin on ollut tosi outoja vaivoja,ensi viikolla ultraäänikuvausta sun muuta. Ei kai tämä koko viikon jatkunu homma ole jonkinlaista ennalta-aavistamista? Etten vain olisi kuolemassa tai jotain vastaavaa.. En olisi uskonut edes ottavani moista mahdollisuutta huomioon..

Kommentit (5)

Vierailija

Mulle dejavu:t on aikas normaaleja, ehkä kerran viikossa luulen että oon ennenkin elänyt sen hetken tms, mutta en kuitenkaan koskaan muista ennen sitä tapahtumaa sitä.. Tietääkseni nämä ilmiöt ovat erittäin normaaleja mutta niistä ei paljoakaan puhuta. Joku aivojen häiriö, ehkä viesti menossa ajattelusta muistiin mutta se kimpoaakin takaisin tms.

Vierailija

Kyllä mullekin dejavut ovat olleet aika yleisiä, mutta siinä vaiheessa kun tietää pelkästään naisen laulusta että millainen mekko sillä on päällä niin alkaa mennä vähän yli ymmärryksen. Ja kun alkaa tuntua että koko päivä on yhtä dejavuta, niin vähemmästäkin alkaa pitää itseään hermoheikkona

Vierailija

tuntuupas tämä ketju tutulta, mutta jostain syystä on kuitenkin vähän vajaa. ehkä kyseessö on dejavu tai sitten angel 83 teki uuden ketjun dejavu -ilmiöstä

Vierailija
SiamSkull
tuntuupas tämä ketju tutulta, mutta jostain syystä on kuitenkin vähän vajaa. ehkä kyseessö on dejavu tai sitten angel 83 teki uuden ketjun dejavu -ilmiöstä

Jep, se oli puhdas vahinko. Kieltämättä hieman huvittavaa ottaen tuon aiheen huomioon..

Vierailija

Kyllä se nyt vaan on kyseessä "dejavu" - aivojen toiminta "pätkii" sen verran pahasti, että sinä todella luulet tietäneesi etukäteen jonkin asian - mulle sattuu näitä päivittäin. Parhaimmillaan reilun minuutin mittaisena ja pahimmillaan jopa kolmea minuuttia ollut.

Kohdallani syynä on kuitenkin epilepsia (vasen ohimolohko). Täysin terveillä ihmisillä on helposti dèjá vu kokemuksia pitkin elämäänsä ja etenkin väsymys, stressi ja alkoholi voivat lisätä kokemusten määrää hetkellisesti.

Jos tunnet kärsiväsi oireesta tai muuten pelkäät aivojesi puolesta, niin mene normaali lääkärille ja kerro kokemuksistasi. Hän sitten mahdollisesti ohjaa sinut eteenpäin neurologille.

Uusimmat

Suosituimmat