u- kirjan kannattajat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

U kirjalla näyttää olevan enemmä vastustajia täällä kuin kannattajia? vai kuinka?

Sivut

Kommentit (17)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

U-kirja on roskaa, mutta olen sen vankka kannattaja. Niin hauskoja juttuja tuostakin kirjasta löytyy, että se saa monet huumoria ammatikseen vääntävät kalpeiksi.

Vierailija
XLR
U kirjalla näyttää olevan enemmä vastustajia täällä kuin kannattajia? vai kuinka?

Kannattajia on näköjään 2, hsta ja Stefan Tallqvist.

Vierailija
nm

Ovat yksi ja sama henkilö. Staffan on julistanut Urantiaansa jo vuosia eri foorumeilla, koskaan en ole törmännyt toiseen. Onhan Urantia-uskovaisia muitakin, pakko olla, mutta Stefan jaksaa vuodesta toiseen julistaa sanaa. Tai siis väitellä siitä, onko Urantia totta vai humpuukia. Varsinkin Skepsiksen foorumeilla hän on ollut. En tiedä mistä on saanut virikkeensä, mutta kovasti hän sitä esitelmöi. Mihin tahansa ketjuun löytyy Urantiasta juttua.

Vierailija
Asimov
nm

Ovat yksi ja sama henkilö. Staffan on julistanut Urantiaansa jo vuosia eri foorumeilla, koskaan en ole törmännyt toiseen. Onhan Urantia-uskovaisia muitakin, pakko olla, mutta Stefan jaksaa vuodesta toiseen julistaa sanaa. Tai siis väitellä siitä, onko Urantia totta vai humpuukia. Varsinkin Skepsiksen foorumeilla hän on ollut. En tiedä mistä on saanut virikkeensä, mutta kovasti hän sitä esitelmöi. Mihin tahansa ketjuun löytyy Urantiasta juttua.

Kaksi vaihtoehtoa.
Joko hän itse on kirjoittanut koko kirjahyllyntäytteen,
tai sitten hän saa julistuksestaan rahaa vihreiltä miehiltä (harmi vain että se raha ei kelpaisi maksuvälineeksi edes monopolyssa).

Asimolo on pistänyt nimimerkkini mustalle listalle, joten voin rauhassa sanoa vaikkapa että haista sinä asimolo pitkä paska ja paina liipasimesta.

Vierailija
Asimolo on pistänyt nimimerkkini mustalle listalle, joten voin rauhassa sanoa vaikkapa että haista sinä asimolo pitkä paska ja paina liipasimesta.

Vieläkö joku ihmettelee, miksi olen bannannut tämän nimimerkin? phpBB Userhide ei muuten toimi Firefox 1.5:n kanssa vielä, ja vaikka toimisiikin, viestit saa kyllä helposti luettua. Ei se poista muuta kuin viestin ja avatar-kuvan. Jos on asiaketju niin ei tarvitse lukiea paskaa. Sinä kun et kykene kirjoittamaan mitään asiallista.

Vierailija
Asimov

Vieläkö joku ihmettelee, miksi olen bannannut tämän nimimerkin? phpBB Userhide ei muuten toimi Firefox 1.5:n kanssa vielä, ja vaikka toimisiikin, viestit saa kyllä helposti luettua. Ei se poista muuta kuin viestin ja avatar-kuvan. Jos on asiaketju niin ei tarvitse lukiea paskaa. Sinä kun et kykene kirjoittamaan mitään asiallista.

Ei näytä toimivan firefoxin esto, onneksi on kuitenkin toimiva moderointi nykyään?
Urantiakirja on saanut yllättävän paljon kannatusta, vaikea uskoa että täältä löytyy 4 hörhelöä, hsta onko sinulla 4 eri nimimerkkiä?

Vierailija
nm
Asimov

Ei näytä toimivan firefoxin esto, onneksi on kuitenkin toimiva moderointi nykyään?
Urantiakirja on saanut yllättävän paljon kannatusta, vaikea uskoa että täältä löytyy 4 hörhelöä, hsta onko sinulla 4 eri nimimerkkiä?

Sinänsä ei ole paljoakaan merkitystä sillä, että onko U-kirjan kannattaja vai eikö ole. Minun pyrkimykseni on aina ollut saada Urantia-kirjan faktat todellisesta maailmasta mahdollisimman pätevien tutkijoitten analysoitavaksi.

Olen tääsää foorumisissa käyttänyt aikaisemmin nimimerkkiä HSTa ja nykyään käytän yksinomaan omaa nimeäni, Stefan Tallqvist.

En ole äänestänyt tässä asiassa, koska sillä ei ole asian selvittämisen kannalta relevanssia. Sitä paitsi samantapainen äänestys ollaan toimitettu aikaisemmin.

Demokratiasta U-kirjalla on esim. seuraavaa sanottavaa:

EDUSTUKSELLISEN HALLITUSTAVAN KEHITYS - SIVU.801

Samalla kun demokratia on ihanne, se on myös sivilisaation __ ei kehityksen __ tuote. Kulkekaa hitaasti! Valitkaa huolellisesti! Demokratiaan kätkeytyy nimittäin seuraavia vaaroja:

1. Ihannoidaan keskinkertaisuutta.
2. Valitaan kehnoja ja tietämättömiä vallanpitäjiä.
3. Sosiaalisen kehityksen perustotuudet jäävät käsittämättä.
4. Yleinen äänioikeus osoittautuu sivistymättömien ja velttojen enemmistöjen käsissä vaaralliseksi.
5. Yleistä mielipidettä seurataan orjamaisesti; enemmistö ei ole aina oikeassa.

Alkuperäinen teksti:
UB Page-801
THE EVOLUTION OF REPRESENTATIVE GOVERNMENT
Democracy, while an ideal, is a product of civilization, not of
evolution. Go slowly! select carefully! for the dangers of democracy are:
1. Glorification of mediocrity.
2. Choice of base and ignorant rulers.
3. Failure to recognize the basic facts of social evolution.
4. Danger of universal suffrage in the hands of uneducated and indolent majorities.
5. Slavery to public opinion; the majority is not always right.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
Stefan Tallqvist
Sinänsä ei ole paljoakaan merkitystä sillä, että onko U-kirjan kannattaja vai eikö ole. Minun pyrkimykseni on aina ollut saada Urantia-kirjan faktat todellisesta maailmasta mahdollisimman pätevien tutkijoitten analysoitavaksi.
Minun tutkimukseni ei anna mitään mutta mahdollisuutta kuin ajatella että ”The Urantia Papers” on aito kosminen viesti ihmiskunnalle. Siis ei minkäänlaista muuta mahdollisuutta.
Eikö olisi helpompi etsiä sokean uskon päteviä analysoijia? Todellisella maailmalla ja päässäsi pyörivällä Urantia-hurmoksella ei ole enää kiinnekohtia.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
nm
Asimov

Juu moderointi toimii. Tänään lähti viisi(5) viestiäni kävelemään.
Toiset taas saavat riehua vaikka neljän(4) eri nimimerkin voimin.

Mutta maailma, jossa luetaan urinaali-kirjoja, ei voi ollakaan oikeudenmukainen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat