En ole varastanut nm nimimerkkiä!!!

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

En ole varastanut nm nimerikkiä, Vaikka Herra nm kuvittelee.

nm, ei ole minun nimimerkki.

Ja ufo keskustelut on tarkoitettu vakavaksi, mutta aina täällä kierjoittajat trollaavat ne pilalle.

Esimerkiksi nimimerkki salai, on erikoistunut trollaan minun ufoketjua. Vaikka ne ole vakavasti kirjoittanut.

jos joku kertoisi Jumalasta, niin kukaan ei sitä trollaisia, mutta miksi sitten ufoketjuja pitää koko ajan trollata.

Itse ole nähnyt ufoja ja uskon ufoihin. Ufot eivät mitenkään ole minun maailman kuvaa muuttaneet koska tiedän että niitä on aina ollut olemassa.

Jotkut trollaavat ufoketjut sen takia koska pelkäävät kyseistä ilmiötä. koska itse eivät tiedä onko totta vai ei. Halutaan uskoa että ei olisi totta sen takia koska tuttu ja turvallinen maailmankuva vääristyisi. Jos oli muuallakin elämää kuin maapallolla.

Ufojen metsästyksellä tarkoitin niitä luonnonilmiöitä jotka eivät viellä ole tunnettuja mutta ne ovat olemassa. Tai sitten ne käyttäytyvät kummallisesti ne luonnonilmiöt.

Tarkoitin että menen kuivaamaan sellaisia valopalloja jota esimerkiksi on paasselällä nähty. Mutta näitä valoilmiöitä ei tavalliset ihmiset helposti usko sen takia pitää niistä saada todistusta.

En siis metsästä mitään alieneja ja niiden tekniikkaa, jotku luulevat näitäkin "ufoksi". Vaikka on virheellistä väittää niin. Ufo tarkoittaa tunnistamaton lentävä kohde. Eikä se ole tekemisissä alienien ja niident tekniikan kanssa.

Olen kyllä varautunut tapaamaan humanoidejakin ja niiden tekniikkaa. Mutta en usko että se on niin yleistä kuin luonnonilmiöt jota ihmiset luulevat ufoiksi.

Näitä ilmiöitä kukaan ei tutki kunnolla jos ei näistä saada todisteita. Ihmiset vain naureskelevat ja piileksivät. Koska heidän turvallinen maailman kuvansa on vaarassa jos he kokevat jotain eriskummallista.

Ufotukijoiden työ on tärkeää, mutta aluksi sille naureskellaa. Vaikkapa samanlailla kuin sellaisille ihmisille jotka sanoivat aikanaan että ihminen menee kuuhun ja marssiin. Nykyään tämä mahdollista niin näille marssi ja kuu jutuille ei enään "salait" naureskele vaan heidän on pitänyt niellä ne tosiasiana.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija
tiäremiäs
Itse ole nähnyt ufoja ja uskon ufoihin. Ufot eivät mitenkään ole minun maailman kuvaa muuttaneet koska tiedän että niitä on aina ollut olemassa.

Et sitten lukenut lääkepurkkisi pienellä painettua varoitus-tekstiä:
"Sivuvaikutuksena saattaa aiheuttaa UFO-ilmiöitä silmissä".

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
tiäremiäs

Et sitten lukenut lääkepurkkisi pienellä painettua varoitus-tekstiä:
"Sivuvaikutuksena saattaa aiheuttaa UFO-ilmiöitä silmissä".

kukahan ei oo nitää varotuksia lukenut? kysyn vaan.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
tiäremiäs
Esimerkiksi nimimerkki salai, on erikoistunut trollaan minun ufoketjua. Vaikka ne ole vakavasti kirjoittanut.

...

Ufotukijoiden työ on tärkeää, mutta aluksi sille naureskellaa. Vaikkapa samanlailla kuin sellaisille ihmisille jotka sanoivat aikanaan että ihminen menee kuuhun ja marssiin. Nykyään tämä mahdollista niin näille marssi ja kuu jutuille ei enään "salait" naureskele vaan heidän on pitänyt niellä ne tosiasiana.

Äläkä unohda niitä ryypiskelyhommiasi, naureskelen minä niillekin. Mutta tietysti hauskempia oli ne sinun pitkäkyntiset avaruusvieraat, joita perunakellarissa piilottelit itse niistä hyötyäksesi.

Mitenkä se tiäremiäs sanoikaan taannoin: Myönnän huijaukseksi pitkäkyntiset humanoidit.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
salai
tiäremiäs

...

Äläkä unohda niitä ryypiskelyhommiasi, naureskelen minä niillekin. Mutta tietysti hauskempia oli ne sinun pitkäkyntiset avaruusvieraat, joita perunakellarissa piilottelit itse niistä hyötyäksesi.

Mitenkä se tiäremiäs sanoikaan taannoin: Myönnän huijaukseksi pitkäkyntiset humanoidit.

onko noi?

Vierailija
tiäremiäs
En ole varastanut nm nimerikkiä, Vaikka Herra nm kuvittelee.

Kiitos, tarvitsen sitä itse.
nm` puolusteli sinua jossain viestissä, josta arvelin että nm` voi ehkä olla sinä.
Ufoista sen verran että ennen kuin jossain luotettavassa julkaisussa tai uutisissa kerrotaan ufojen saapuneen maapallolle, voit olla ihan varma ettei niitä ole täällä käynyt.

Vierailija

"Mitä yhteistä on Leonardo da Vincillä, Winston Churchillillä, Albert Einsteinilla, Thomas Alva Edisonilla, Bill Clintonilla ja Hjallis Harkimolla? - Lukihäiriö."

Tiäremiehellämme taitaa olla lukihäiriö, mutta ei saa pitää häntä tyhmänä koska se ei ole yhtään sama asia. Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
Asimov
"Mitä yhteistä on Leonardo da Vincillä, Winston Churchillillä, Albert Einsteinilla, Thomas Alva Edisonilla, Bill Clintonilla ja Hjallis Harkimolla? - Lukihäiriö."

Tiäremiehellämme taitaa olla lukihäiriö, mutta ei saa pitää häntä tyhmänä koska se ei ole yhtään sama asia. Ihan vaan tiedoksi.

Erään uuden tutkimuksen mukaan lukihäiriö johtuu yleensä aivojen kehityshäiriöstä.
Kaikilla tulee kirjoitusvirheitä, toiset tarkistaa tekstin ennen lähettämistä.

Vierailija
nm
nm` puolusteli sinua jossain viestissä, josta arvelin että nm` voi ehkä olla sinä..

Hah -tiedätkös, että vaikutat melkoisen pessimistiseltä ihmiseltä tuon viestin perusteella?

Luulen, että tiäremiäs Matti lyö tahalleen kirjoitusvirheitä, jottei hänen kirjoituksiaan osattaisi yhdistää hänen toisen nimimerkin kirjoituksiin.

Vierailija
tiäremiäs
Ja ufo keskustelut on tarkoitettu vakavaksi, mutta aina täällä kierjoittajat trollaavat ne pilalle.

jos joku kertoisi Jumalasta, niin kukaan ei sitä trollaisia, mutta miksi sitten ufoketjuja pitää koko ajan trollata.

Jos joku puhuu täällä palstalla jostakin jumalasta, kyseessä on todennäköisesti trolli, eikä trolleja voi trollata. Sama pätee UFO-keskusteluihinkin. Toki niitä molempia VOI olla asiallisiakin, ne ovat vain niin harvinaisia että ne hajoavat käsiin joka tapauksessa.

Kyllähän meistä jokainen kai uskoo, ettei kaikkia lentäviä esineitä tunnisteta. Erot ovat siinä, mitä uskoo niiden olevan.

Vierailija

Ja ihan turhaan väännätte riitaa kaikesta mahdollisesta.

Olkaa ystäviä!!!

(Tai älkää välittäkö toisistanne)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kun olin toisellakymmenellä, oikein ahmin kaikki UFO-jutut. Dänikenit ja muut todistukset. Pidin niistä koulussa esitelmänkin. Toivoin, että muukalaiset ottaisivat juuri minuun yhteyttä. Seurailin yöllistä? taivasta. Kiinostuksen kohteita oli kyllä muitakin.

En nyt tarkoita, että pitäisin Tiäremiähen juttuja lapsellisina, en, voi kai tuollainen tulla missä iässä hyvänsä. Parempi UFO:t, kuin mm. Urantia-kirja, Mormonin kirja tai Jehovan todistus minusta.

Ainoastaan, etten ihmettele niitä ollenkaan.

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
wizard

Jos joku puhuu täällä palstalla jostakin jumalasta, kyseessä on todennäköisesti trolli, eikä trolleja voi trollata. .

Minä puhun mielelläni palstalla monestakin Jumalasta, enkä useinkaan negatiiviseen sävyyn. Väitätkö trolliksi?

Edit ½ h. Älä vaan puutu tähän, haastoin tahallani ja leikilläni vähän riitaa. En edes tiedä mikä minuun meni. Miesten vaihdevuodet

Lierikki Riikonen

Vierailija
lierik
wizard

Jos joku puhuu täällä palstalla jostakin jumalasta, kyseessä on todennäköisesti trolli, eikä trolleja voi trollata. .

Minä puhun mielelläni palstalla monestakin Jumalasta, enkä useinkaan negatiiviseen sävyyn. Väitätkö trolliksi?

Edit ½ h. Älä vaan puutu tähän, haastoin tahallani ja leikilläni vähän riitaa. En edes tiedä mikä minuun meni. Miesten vaihdevuodet

Sori, pakko puuttua. Jumala kirjoitetaan isolla vain, kun kyse on kristinuskon Jumalasta, ja kyseessä ei ole Jumala, koska käytit monikollista ilmaisua. Olisi pitänyt kirjoittaa monestakin jumalasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat