Paasselän valopallon käyttäytyminen

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kertokaas mulle viisaat ja tyhmätkin että mistä johtuu että tämä valopallo seuraa ihmisiä. Se voi lähestyä ihmisiä kohti jos ihmiset vaikka istuvat veneessä.

johtuukohan se siittä että energia kenttään tulee häiriötä ja vetäytyy niitä tai ihmisiä kohti.

Tämä valopallo oli viimeisten tietojen mukaan, mitä minulla on noussut järvestä eikä järven pintaan ollut tullut mitään. Ei edes minkäänlaisia aaltoliikettä.

Aika mielenkiintoisesta luonnonilmiöstä on ilmeisesti kysymys. Mutta käyttäytyykö mikään luonnon ilmiö niin että se voi seurata ihmistä.

Näitä valopalloja on useita nähty siellä kulmilla ja laajalla alueella. Monessa eri paikkaan. Olen täällä ennenkin teille tästä valosta kertonut, mutta ette ole minua uskoneet. Mutta totta on ei tarvi uskoa jos ei halua.

Sivut

Kommentit (52)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Maavalot

Pietsovalo. Seismisiä valoilmiöitä, valohehkua ilmakehässä, jotka aiheutuvat maaperän jännityksistä. Siirroslinjojen läheisyydessä kallioperän kvartsikiteet muokkautuessaan aiheuttavat sähkökentän, joka näkyy ilmakehässä eri värisinä valoina riippuen ilmakehässä olevista kaasuista. Myös laboratorio-olosuhteissa on saatu aikaan näitä ilmiöitä.

Maavalohan se tietenkin vois olla?

Tietääkö kukaan miten maavalo käyttäytyy jos on ihmisiä tai eläimiä sen lähellä?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ayla
Täällä on valopalloja vaikka kuinka paljon. Hessdalen.
http://www.hessdalen.org/

Yksi kuva.
http://www.hessdalen.org/bilder/H-trailer.shtml[/quote]

Aila on oikeessa nuo muistuttaa noita valopalloja, mitä paasselällä on nähty.

Samanlaisesta ilmiöstä on ilmeisesti kysymys. Suomessakin on monta paikkaa missä tuollaisia nähdään.

http://www.hessdalen.org/pictures/H-a2.shtml

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Aikaisempaan tiäremiähen Paasenselän ufoista aloittamaan ketjuun tuli kunnioitettavat 117 vastausta.

Keskustelua elävöitti silloin mukavasti muutama muu SUT:n (Suomen Ufotutkijat ry) jäsen, jotka toppuuttelivat tiäremiästä mm. tekijänoikeuksiin vedoten. Tekeytyivät oikein joukolla nimimerkillisiksi tänne; oli ollut näet silloin juuri ufoseminaari Hauholla . Saapas nähdä miten tämän Paasselän valojen kanssa käy. Taitaapa olla samojen valojen vilkuntaa nähty monessa muussakin tiäremiähen ketjussa.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
tiäremiäs
Kertokaas mulle viisaat ja tyhmätkin että mistä johtuu että tämä valopallo seuraa ihmisiä. Se voi lähestyä ihmisiä kohti jos ihmiset vaikka istuvat veneessä.

Kyseessä on virvatuli (irrbloss på svenska) ja sen ominaisuuksiin kuuluu nimenomaan ihmisten seuraaminen.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3232
Liittynyt16.3.2005
Snaut
tiäremiäs

Kyseessä on virvatuli (irrbloss på svenska) ja sen ominaisuuksiin kuuluu nimenomaan ihmisten seuraaminen.

Voi olla myös pallosalaman ja aarnitulen sukua...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Snaut
tiäremiäs

Mistä tiät, olisiko lähde tietoa?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
salai
Aikaisempaan tiäremiähen Paasenselän ufoista aloittamaan ketjuun tuli kunnioitettavat 117 vastausta.

Keskustelua elävöitti silloin mukavasti muutama muu SUT:n (Suomen Ufotutkijat ry) jäsen, jotka toppuuttelivat tiäremiästä mm. tekijänoikeuksiin vedoten. Tekeytyivät oikein joukolla nimimerkillisiksi tänne; oli ollut näet silloin juuri ufoseminaari Hauholla . Saapas nähdä miten tämän Paasselän valojen kanssa käy. Taitaapa olla samojen valojen vilkuntaa nähty monessa muussakin tiäremiähen ketjussa.

Ne oli ufotutkijoista ne kirjoitteliat vai mitä kuvittelet tai haet takaa?

Mutta kuitenkin tämä ilmiö on täysin todellinen, ei minun keksimää aihetta.

Vierailija
tiäremiäs
Kertokaas mulle viisaat ja tyhmätkin että mistä johtuu että tämä valopallo seuraa ihmisiä.

No, viisas kertoo tyhmälle, että valopallo lakkaa välittömästi seuraamasta sinua,
kun vaihdat lääkitystäsi.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
Ne oli ufotutkijoista ne kirjoitteliat vai mitä kuvittelet tai haet takaa?
Mutta kuitenkin tämä ilmiö on täysin todellinen, ei minun keksimää aihetta.

Haen vaan takaa sitä, että aloittelet uusia ketjuja jatkuvasti samoista ilmiöistä. Tosin ilmeisesti näetkin niitä harvinaisen paljon. Osaan olet itse löytänyt oikean selityksen: Itse olen 2 kertaa kokenut unihalvauksen ja siinä samassä nähny humanoideja.

En voinut olla huomaamatta, kun tänne yhtäkkiä pelmahti puolenkymmentä ufotutkijaa kirjoittamaan enemmän viestejä kuin omalle foorumilleen. No onhan tämä tietysti parempi foorumikin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Mummo
Loputtomat ufohörhöilyt ovat nahkapäiden avulla onnistuneet puuduttamaan palstan, harmi.

Muut nämä avaukset sotkee, itse olen ihan vakavissa kirjoitellut tämänkin aloituksen salait ja muut möröt aina tulee naureskeleen näihin ketjuihi.

Nahkapäistä olen mummon kanssa samaa mieltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat